AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #1 Skrevet 23. desember 2015 Hei, jeg er en mann som aldri har hatt kjæreste. For en stund siden ble jeg sjekket opp av en jente i klassen og hun begynte å sende en del bilder uoppfordret av seg selv(både sminkede ansiktsbilder og erotiske bilder) og jeg måtte gi komplimenter tilbake. Forstod jo at om hun likte å få komplimenter over telefon så ville hun ha det i virkeligheten også så følte meg presset til det også. Altså jeg likte jenta og ga ikke noen falske komplimenter, men jeg hadde ikke gitt dem om jeg ikke følte meg presset. Nå ble det ikke oss to men lurer på om det er sånn med alle jenter. Må alle jenter få komplimenter hele tiden? Selv tenkte jeg at hun sikkert syntes jeg var kjekk og en bra person siden hun ville date meg følte aldri behov for komplimenter, Fisket heller aldri etter komplimenter slik hun gjorde. Anonymkode: e8c6a...ba8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #2 Skrevet 23. desember 2015 Ja mange jenter baserer hele sitt selvbilde på komplimenter og bekreftelser fra menn Anonymkode: 0dfbd...8a4 3
Sinsiew Skrevet 23. desember 2015 #3 Skrevet 23. desember 2015 Jeg kan jo ikke snakke for alle jenter, kun for meg selv. Personlig forventer jeg ikke å få komplimenter, og det er ikke noe som er nødvendig. Selvfølgelig setter jeg pris på at mannen min(eller andre) gir meg komplimenter, og jeg vet han setter pris på at jeg gir han komlimenter. Men det er ikke nødvendig. Jeg regner jo med at han syns bra om meg, ettersom han ønsker å være med meg. Å fiske etter komplimenter(typ: hvordan er den kjolen her?), gidder jeg ikke. Vil jeg gå i kjolen, så går jeg i kjolen. Det er jeg som skal føle meg fin, og da bryr det meg ikke hva han/alle andre måtte mene Men jeg har selv venninner som er helt syke på den kompliment-fiskinga. Både på facebook og snap. Synes litt synd på dem. Må være fryktelig slitsomt å ha så dårlig selvtillit..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Nei, jeg tror ikke ALLE jenter/kvinner trenger slike komplimenter, i hvert fall gjør ikke jeg det. Men når jeg blir flørtet med eller sjekket opp, så tar jeg det som kompliment, og det får meg selvsagt til å føle meg litt bedre. Muntlige komplimenter som "Du er så sexy!" eller "Kroppen din er så fin!" går inn det ene øret og ut det andre. Jeg klarer ikke gi slike komplimenter til andre, verken kvinner eller menn, for det er egentlig ganske overfladisk og tåpelig. Derimot liker jeg å gi komplimenter som går på folks personlighet, noe som stikker litt dypere enn bare utseende og sex appeal. Du har nok rett i at en del jenter har behov for kompliment ift utseendet sitt, men er det ei sånn jente du vil ha? Anonymkode: e47a5...6ec
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 det er bare rykter. Anonymkode: 29f50...9ae
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 MÅ? Nei. BØR? Ja. Anonymkode: 3097c...b66 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 Alle mennesker liker å få komplimenter en gang i blant. Selv gir jeg mannen komplimenter hver dag. Sier han er så fin, perfekt, verdens beste, flink hvis han lager god mat osv. For meg er i alle fall dette helt naturlig i et forhold. Det er viktig å vise at man setter pris på den man er sammen med, og selvsagt hjelper det på selvbildet og selve kjærligheten å få vite hver dag at partneren synes du er verdens fineste. Det er da ikke det samme som å legge ut eller sende bilde av seg selv for å få bekreftelse, men nå svarer jeg på emnetittelen Anonymkode: 47262...944
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 3 minutter siden, VikkiHelle skrev: Jeg kan jo ikke snakke for alle jenter, kun for meg selv. Personlig forventer jeg ikke å få komplimenter, og det er ikke noe som er nødvendig. Selvfølgelig setter jeg pris på at mannen min(eller andre) gir meg komplimenter, og jeg vet han setter pris på at jeg gir han komlimenter. Men det er ikke nødvendig. Jeg regner jo med at han syns bra om meg, ettersom han ønsker å være med meg. Å fiske etter komplimenter(typ: hvordan er den kjolen her?), gidder jeg ikke. Vil jeg gå i kjolen, så går jeg i kjolen. Det er jeg som skal føle meg fin, og da bryr det meg ikke hva han/alle andre måtte mene Men jeg har selv venninner som er helt syke på den kompliment-fiskinga. Både på facebook og snap. Synes litt synd på dem. Må være fryktelig slitsomt å ha så dårlig selvtillit.. Så bra, jeg har som sagt bare datet hun ene jenta så vet ikke hva jenter flest forventer av menn de dater/ er sammen med. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg tror ikke ALLE jenter/kvinner trenger slike komplimenter, i hvert fall gjør ikke jeg det. Men når jeg blir flørtet med eller sjekket opp, så tar jeg det som kompliment, og det får meg selvsagt til å føle meg litt bedre. Muntlige komplimenter som "Du er så sexy!" eller "Kroppen din er så fin!" går inn det ene øret og ut det andre. Jeg klarer ikke gi slike komplimenter til andre, verken kvinner eller menn, for det er egentlig ganske overfladisk og tåpelig. Derimot liker jeg å gi komplimenter som går på folks personlighet, noe som stikker litt dypere enn bare utseende og sex appeal. Du har nok rett i at en del jenter har behov for kompliment ift utseendet sitt, men er det ei sånn jente du vil ha? Anonymkode: e47a5...6ec Nei, jeg ønsker ikke en jente som har behov for komplimenter hele tiden, jeg tenker vel ganske likt som deg. I tillegg liker jeg ikke å gi eller få de samme komplimentene hver gang. Tusen takk til begge to. TS Anonymkode: e8c6a...ba8 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Kvinner trenger bekreftelser. Anonymkode: 3428b...9c1 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Nei man trenger ikke komplimenter HELE tiden , men selvfølgelig er det viktig at mannen viser at han liker henne mere enn andre jenter og forteller henne hvorfor han liker akuratt henne. Det handler ikke om bekreftelser eller selvverd, det handler om å føle seg verdsatt , spesiell og trygg - som man jo skal med en partner. Samme går vel forsåvidt andre veien med menn også. Anonymkode: 40c36...454 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 Begge kjønn trenger komplimenter. Det får oss til å føle oss bra. Men noen jenter er veldig opphengt i å få komplimenter for utseende. Ganske synd egentlig at mange unge jenter idag må føle at utseende er alt. Anonymkode: e8b56...0d3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Ja, kvinner er veldig opptatt av utseendet sitt. Trist. Hadde vært fint om de var mer opptatt av andre ting, og ikke bare var overfladiske sexdukker Anonymkode: 3428b...9c1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kvinner er veldig opptatt av utseendet sitt. Trist. Hadde vært fint om de var mer opptatt av andre ting, og ikke bare var overfladiske sexdukker Anonymkode: 3428b...9c1 Hvem har nevnt noe om utseendet? For noen uker siden var det en tråd her inne om hvordan komplimenter jenter likte å få, og de fleste av dem gikk på personlighet eller særpreg ved oppførselen dems. At du kaller "kvinner" for overfladiske sexdukker gjør at jeg uansett mister respekten for deg og ditt svar. Blir moro når du får en datter som blir sett på på samme måten, da kan du takke deg selv som har vært med å akseptere og spre den holdninga. Eller når for eksempel moren din går på gata eller butikken og griser tenker at de skulle munnknulla hun. Det hadde vel vært deilig syn for deg det! Ja for døtre og mødre er jo ikke verdt noen ting, de er jo bare sexdukker som alle andre kvinner og fortjener ikke respekt, huh! Anonymkode: 40c36...454 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem har nevnt noe om utseendet? For noen uker siden var det en tråd her inne om hvordan komplimenter jenter likte å få, og de fleste av dem gikk på personlighet eller særpreg ved oppførselen dems. At du kaller "kvinner" for overfladiske sexdukker gjør at jeg uansett mister respekten for deg og ditt svar. Blir moro når du får en datter som blir sett på på samme måten, da kan du takke deg selv som har vært med å akseptere og spre den holdninga. Eller når for eksempel moren din går på gata eller butikken og griser tenker at de skulle munnknulla hun. Det hadde vel vært deilig syn for deg det! Ja for døtre og mødre er jo ikke verdt noen ting, de er jo bare sexdukker som alle andre kvinner og fortjener ikke respekt, huh! Anonymkode: 40c36...454 e8b56 Anonymkode: 3428b...9c1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, kvinner er veldig opptatt av utseendet sitt. Trist. Hadde vært fint om de var mer opptatt av andre ting, og ikke bare var overfladiske sexdukker Anonymkode: 3428b...9c1 Hvor gammel er du og de jentene du omgås? Anonymkode: 011ba...8e2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #16 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem har nevnt noe om utseendet? For noen uker siden var det en tråd her inne om hvordan komplimenter jenter likte å få, og de fleste av dem gikk på personlighet eller særpreg ved oppførselen dems. At du kaller "kvinner" for overfladiske sexdukker gjør at jeg uansett mister respekten for deg og ditt svar. Blir moro når du får en datter som blir sett på på samme måten, da kan du takke deg selv som har vært med å akseptere og spre den holdninga. Eller når for eksempel moren din går på gata eller butikken og griser tenker at de skulle munnknulla hun. Det hadde vel vært deilig syn for deg det! Ja for døtre og mødre er jo ikke verdt noen ting, de er jo bare sexdukker som alle andre kvinner og fortjener ikke respekt, huh! Anonymkode: 40c36...454 Jeg sier ikke at alle kvinner er overfladiske sexdukker, men at mange velger å være det. Bare se på dagens unge. Hvirdan de kler seg og hvordan de fremtrer og hvordan de prøver å gjøre seg attraktive. Alt går på sminke og sexappeal. Anonymkode: 3428b...9c1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #17 Skrevet 23. desember 2015 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier ikke at alle kvinner er overfladiske sexdukker, men at mange velger å være det. Bare se på dagens unge. Hvirdan de kler seg og hvordan de fremtrer og hvordan de prøver å gjøre seg attraktive. Alt går på sminke og sexappeal. Anonymkode: 3428b...9c1 Så den eneste grunnen ,du kan tenke deg, til at folk steller utseende, er "sexappeal"? Anonymkode: e8b56...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #18 Skrevet 23. desember 2015 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner trenger bekreftelser. Anonymkode: 3428b...9c1 Tro meg - det gjør menn også i like stor grad. Møtt en stor dose oppmerksomhetshorer med utovertiss. De bare fisker på en annen måte. Helst med mange snører ute samtidig Anonymkode: 94b04...370 1
Elhaym Skrevet 23. desember 2015 #19 Skrevet 23. desember 2015 Jeg hater komplimenter. Jeg har ikke bedt om å få det, og jeg liker ikke å få de. Å få beskjed om at jeg er pen eller lignende gir meg ingenting, for strengt tatt er det ikke min fortjeneste. Jeg vil heller få tilbakemelding på at jeg er grei og snill, for det er slik jeg ønsker å fremstå og å være. Men utseendekomplimenter gjør meg kvalm. Så ikke alle jenter liker sånt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå