Gå til innhold

Hva kan man finne på i Jula?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg studerer i en annen by, og er hjemme på ferie i Trondheim for å feire jul. Den siste uka har vært utrolig kjederlig. Jeg har få venner igjen her, og det blir ferre og ferre for hvert år som går. Har tilbragt mye tid den siste uka med de to venninnene som jeg fortsatt har kontakt med, men jeg kjenner på at vi har gått i veldig forskjellige retninger og rett og slett ikke interesserer oss for de samme tingene lenger. Jeg kan ikke sitte på café med dem hver dag. 

Det blir til at jeg sitter mye alene i barndomshjemmet og kjeder meg. Nå er det lille julaften i morgen og julaften i over i morgen, så da er jeg heldigvis opptatt med familien. Hva gjør jeg resten av romjula? Jeg har ingen å gå ut med på andre juledag eller fest å gå til på nyttårsaften fordi jeg rett og slett ikke har noen venner her, og de to jeg kjenner reiser bort. Da har jeg heller ingen å gå på tur eller café med. Forslag til hva jeg kan gjøre?

-G25

Anonymkode: e1d60...9d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg studerer i en annen by, og er hjemme på ferie i Trondheim for å feire jul. Den siste uka har vært utrolig kjederlig. Jeg har få venner igjen her, og det blir ferre og ferre for hvert år som går. Har tilbragt mye tid den siste uka med de to venninnene som jeg fortsatt har kontakt med, men jeg kjenner på at vi har gått i veldig forskjellige retninger og rett og slett ikke interesserer oss for de samme tingene lenger. Jeg kan ikke sitte på café med dem hver dag. 

Det blir til at jeg sitter mye alene i barndomshjemmet og kjeder meg. Nå er det lille julaften i morgen og julaften i over i morgen, så da er jeg heldigvis opptatt med familien. Hva gjør jeg resten av romjula? Jeg har ingen å gå ut med på andre juledag eller fest å gå til på nyttårsaften fordi jeg rett og slett ikke har noen venner her, og de to jeg kjenner reiser bort. Da har jeg heller ingen å gå på tur eller café med. Forslag til hva jeg kan gjøre?

-G25

Anonymkode: e1d60...9d0

skriv, se film, gå turer.

Anonymkode: c38bd...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese bøker, tegne, strikke, spille puslespill, finne noen interessante gratis nettkurs, hjelpe naboene å måke snø, jobbe litt på en frivillighetssentral i nærheten av deg, lage noen nye matretter eller kaker fra kokebok, ++++masse!

Anonymkode: 9f96d...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer også i en annen by og er hjemme på ferie i Trondheim nå, og har det akkurat som deg! Har ingenting å gjøre og gleder meg nesten til å dra tilbake til studiebyen min. Deilig med juleferie og alt sånt, men sårt og ikke ha noen venner å finne på ting med her lenger. Alle studievennene mine koser seg med venner i sine hjembyer, mens jeg sitter her alene. Tar det ikke så tungt da, for jeg har jo mange venner der. Men likevel...

Anonymkode: f6841...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...