Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som vet om steder man rett og slett kan støpe på øyevipper?

jeg har grisekorte vipper og lurte på om dette rett og slett går ann.

Feste på en 5mm eller no?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ja, det går ann, vet de gjør det i bergen hvertfall.sveises på. ikke gjort det selv, men sjekk med en hudpleie

Skrevet

Det kan ikke være mye lønnsomt når man vet at man mister vipper hver eneste dag og i løpet av no time er alle vippene byttet ut.....

Skrevet
Det kan ikke være mye lønnsomt når man vet at man mister vipper hver eneste dag og i løpet av no time er alle vippene byttet ut.....

...og det må da se litt rart ut etter noen dager?

Skrevet

Det ser absolutt ikke rart ut. Veldig fint faktisk for de som ikke har lange nok fra naturens side. Min kusine hadde slike engang og de holdt i flere uker.

Gjest Anonymous
Skrevet

Se på talika.com Der er en slags mascara som får vippene til å vokse ,og bli lengre.Det var en fransk lege som under 2 verdenskrig utviklet en antibaktriell krem for å hjelpe brannskadde.resultatet var at de begynte å vokse igjen. søk også her inne på kvinneguiden mener å huske at denne var litt populer i fjor.Har sett at de selger den på Estetik....

Gjest Anonymous
Skrevet

Talika funker veldig bra. Den får vippene til å bli både tykkere og lengre. Solgte den da jeg jobbet på parfymeri, og utrolig mange kunder kom tilbake og konstanterte at den virket. Har også prøvd den selv, så jeg er også et bevis på det...

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Husker at de hadde den på magic i oslo city. Selger de den fortsatt? Har veldig lyst til å prøve.

Gjest Anonymous
Skrevet
Talika funker veldig bra. Den får vippene til å bli både tykkere og lengre. Solgte den da jeg jobbet på parfymeri' date=' og utrolig mange kunder kom tilbake og konstanterte at den virket. Har også prøvd den selv, så jeg er også et bevis på det...[/quote']

skal man bare spørre etter talika da??

Skrevet

Jøss, det er utrolig hva som går an! :) Lurer på om det finnes noe som IKKE går an jeg, når det gjelder kosmetiske ting...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...