grinchen Skrevet 22. desember 2015 #1 Del Skrevet 22. desember 2015 (endret) Hva tenker dere vis en nabo slipper løs ti påfugler i oppgangen og en annen nabo som tilsvar slipper løs ti svaner i oppgangen det blir en vill kamp mellom fuglene hva tenker dere da? Endret 22. desember 2015 av grinchen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Del Skrevet 22. desember 2015 Det fikk meg til å tenke på den gangen jeg nesten ble voldtatt av en påfugl. Er fakta, jeg fikk ikke gå i fred fordi påfuglen bruste med fjærene til meg. Så hadde holdt meg inne. Anonymkode: 0c64e...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avida30 Skrevet 23. desember 2015 #3 Del Skrevet 23. desember 2015 At jeg bør ta noen valium og ringe en venn å fortelle at jeg har tatt for mye syre (LSD) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 23. desember 2015 #4 Del Skrevet 23. desember 2015 @grinchen Du må poste mere her, du gale gale mann. Hvis fjøra føyk av rabalderet, ville jeg ha plukket svanefjær. Påfugl har jeg allerede (fjær, altså). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Del Skrevet 23. desember 2015 At det trolig er på tide å finne seg et annet bosted. Anonymkode: 70632...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Del Skrevet 23. desember 2015 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det fikk meg til å tenke på den gangen jeg nesten ble voldtatt av en påfugl. Er fakta, jeg fikk ikke gå i fred fordi påfuglen bruste med fjærene til meg. Så hadde holdt meg inne. Anonymkode: 0c64e...503 Så ekkelt Anonymkode: 97059...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå