Fotballflue Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Okei, jeg var nettopp på meny for å kjøpe lammeskank, men det solgte det ikke der. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det? For man kan vel kjøpe det i butikk, håper jeg?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Man får det i butikk med jevne mellomrom når butikken har fått det inn, spesielt på høsten i lammesesongen og ellers i ny og ne, men det er dessverre ikke en vare som man alltid kan vente å finne når man har lyst på det. Jeg så det sist for en uke eller to siden på Meny på Ski Storsenter, men vet dessverre ikke om de har det nå. Anonymkode: 64208...54f
Fotballflue Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2015 Søren heller får ta meg en runde rundt i byen i morgen. Håper jeg finner! Takk for svar
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Jeg pleier å kjøpe endel når ferskt høstlam kommer, slik at jeg har en stund. ☺
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #5 Skrevet 23. desember 2015 Tror du vil ha størst sjanse til å finne frossen lammeskank nå hos en god slakter. Anonymkode: 09cd1...1f4 1
Fotballflue Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2015 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Jeg pleier å kjøpe endel når ferskt høstlam kommer, slik at jeg har en stund. ☺ Ja, det var lurt! Vi pleier ikke å spise så mye lam, så vi fant ut i går, at vi skulle ha lammeskank i romjula, smarte som vi er
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, Fotballflue skrev: Ja, det var lurt! Vi pleier ikke å spise så mye lam, så vi fant ut i går, at vi skulle ha lammeskank i romjula, smarte som vi er Spiser ikke lam ofte jeg heller. Men kjøper inn om høsten når det kommer. Til fårikål og andre lammegryter...irish stew, f.eks. Lammeskank, som sagt..2/3 ganger. Lår til påskemiddager. ☺ 🎅
Fotballflue Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2015 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Spiser ikke lam ofte jeg heller. Men kjøper inn om høsten når det kommer. Til fårikål og andre lammegryter...irish stew, f.eks. Lammeskank, som sagt..2/3 ganger. Lår til påskemiddager. ☺ 🎅 Vi har spist lam her hjemme èn gang tidligere, da lagde jeg fårikål, og da kjøpte jeg i fårikålsesongen Har aldri tenkt på at det er en hel lammesesong Jeg skal hvertfall huske på det til høsten igjen 1
Fotballflue Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 23. desember 2015 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Glad jeg kunne være til hjelp. 😀 Ja, tusen takk! Det glemte jeg å si 1
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 1 minutt siden, Fotballflue skrev: Ja, tusen takk! Det glemte jeg å si Bare hyggelig det, vet du. ☺ Ønsker deg og dine en riktig god jul. 🎅 1
Fotballflue Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #12 Skrevet 23. desember 2015 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Bare hyggelig det, vet du. ☺ Ønsker deg og dine en riktig god jul. 🎅 Takk for det 🎅 God jul til deg og dine også 🎄🌟 1
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Et øyeblikk siden, Fotballflue skrev: Takk for det 🎅 God jul til deg og dine også 🎄🌟 Tusen takk. ☺
Fotballflue Skrevet 23. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 23. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror du vil ha størst sjanse til å finne frossen lammeskank nå hos en god slakter. Anonymkode: 09cd1...1f4 Fant på rema faktisk
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #15 Skrevet 23. desember 2015 2 timer siden, Fotballflue skrev: Fant på rema faktisk Så bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå