AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Dater en fin fyr. Vi kjenner hverandre fra langt tilbake, men har ikke hatt kontakt på mange år før vi tilfeldig "fant" hverandre på en datingapp. Har møttes noen ganger og vært intime. Føles veldig bra når vi møtes. Sender søte meldinger til hverandre. Han er en veldig ordentlig fyr. Men ser at han stadig er innlogget på appen og dette gjør meg utrolig usikker. Det er alt for tidlig å definere noe. Men jeg vil så gjerne vite om jeg har konkurranse. Har han en intens dialog men en super dame som han planlegger og møte eller er han der for tidsfordriv eller hva. Men jeg er så redd for å spørre. Vil ikke virke needy, eiesyk eller usikker. Synspunkter? Anonymkode: eb601...26f
Kenta Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Slett appen, ikke snok, det er det lureste. Å "spørre" er i hvert fall ikke noe sjakktrekk😉
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Han er kun interessert i sex med deg og leter etter en kjæreste resten av tiden. Anonymkode: 9972a...289 4
Gjest Honeyblossom Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Å spørre vil bare være creepy. Hadde det vært meg hadde jeg følt at personen stalket meg.. Siden du hele tiden ser at han er innlogget så kan vel han se det samme om deg? Kanskje dere stalker hverandre Endret 22. desember 2015 av Honeyblossom
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 3 minutter siden, Honeyblossom skrev: Å spørre vil bare være creepy. Hadde det vært meg hadde jeg følt at personen stalket meg.. Siden du hele tiden ser at han er innlogget så kan vel han se det samme om deg? Kanskje dere stalker hverandre Slett ikke. Det er jo åpenbart at denne karen kun bruker TS for sex. Hadde han vært interessert i henne hadde hun ikke trengt å lure. Anonymkode: 9972a...289 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slett ikke. Det er jo åpenbart at denne karen kun bruker TS for sex. Hadde han vært interessert i henne hadde hun ikke trengt å lure. Anonymkode: 9972a...289 Tull. jeg er veldig bakpå i begynnelsen men det har ingenting med interessen å gjøre. Anonymkode: 35226...347
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Hvis han stadig er inne på appen så er han jo fortsatt på leting, så da ville jeg tatt utgangspunkt i at han ikke ønsker å være seriøs med deg, men sett det ann litt til før jeg konfronterte han med hva han tenkte om dere. Og unngått å møtes kun for å ha sex såklart. Anonymkode: e8b69...0eb
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis han stadig er inne på appen så er han jo fortsatt på leting, så da ville jeg tatt utgangspunkt i at han ikke ønsker å være seriøs med deg, men sett det ann litt til før jeg konfronterte han med hva han tenkte om dere. Og unngått å møtes kun for å ha sex såklart. Anonymkode: e8b69...0eb Jeg har ikke lyst å avskrive han, men tror også at han er på leting etter noe bedre. Han avtaler ting fram i tid og er veldig søt mot meg, men ser han allikevel der inne rett etter han har sendt melding til meg på tlf. Regner jo med at han prater med noen der inne. Anonymkode: eb601...26f
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #9 Skrevet 23. desember 2015 Da shopper han etter noe bedre. Så du får enten avskrive ham eller spørre ham - du vil kanskje fremstå needy, men du har heller ikke så mye å tape på det slik det er nå. Anonymkode: c415d...fa0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #10 Skrevet 23. desember 2015 Du bør jo selvsagt konferer han slik han holder på. Dere har jo datet en stund, og vært intime så da ville jeg ha sett på det som veldig dårlig gjort at han i det hele tatt fremdeles han er profil på datingsider. Er han tilstrekkelig interessert i deg, så ville han jo ha kuttet ut dette. Og er du virkelig interessert i å ha en fyr som egentlig ser etter noe "bedre"? Anonymkode: 57411...788
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Skrevet 23. desember 2015 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater en fin fyr. Vi kjenner hverandre fra langt tilbake, men har ikke hatt kontakt på mange år før vi tilfeldig "fant" hverandre på en datingapp. Har møttes noen ganger og vært intime. Føles veldig bra når vi møtes. Sender søte meldinger til hverandre. Han er en veldig ordentlig fyr. Men ser at han stadig er innlogget på appen og dette gjør meg utrolig usikker. Det er alt for tidlig å definere noe. Men jeg vil så gjerne vite om jeg har konkurranse. Har han en intens dialog men en super dame som han planlegger og møte eller er han der for tidsfordriv eller hva. Men jeg er så redd for å spørre. Vil ikke virke needy, eiesyk eller usikker. Synspunkter? Anonymkode: eb601...26f Tinder? Kan man se innlogging der? I så fall er du vel "stadig innlogget" selv? Anonymkode: 5aa03...c31 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 Kanskje han er inne for å sjekke om du er pålogget og så går det hele i en ond sirkel Anonymkode: 5bfd4...b35 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 Slutt å se etter når han sist var pålogget. Det kan komme til å ødelegge hele greia for deg. Det kommer ikke positivt ut av det. Om han ikke vil ha deg får du vite det omsider uansett. Om han vil ha deg, så ombestemmer han seg kanskje om han finner ut hvor kontrollerende du skal være. Anonymkode: 401a7...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Skrevet 23. desember 2015 Da jeg traff min nåværende kjæreste, var han aktiv både på Tinder og Sukker, noe jeg likte svært dårlig etter mange måneder. Han sluttet å bruke det, men hadde fremdeles appen på telefonen. Den fikk jeg han til å slette etter fire måneder som offisielt sammen. Helt sykt når jeg tenker på det nå, at han hadde det så lenge etter vi faktisk møttes, men jeg sa bare: "okei, hvis du ikke vil slette både bruker på sukker, og tinder, så laster jeg det ned også!" og da fikk han fart på seg, og slettet det ene og det andre! Jeg syns ikke man trenger å stresse det så innmari hvis det er ferskt. Det er når det har gått mange måneder, og dere er seriøse at man faktisk bør slette slike ting. For alt du vet, kan det være han bruker det som tidsfordriv. Anonymkode: d691e...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå