Gå til innhold

Plutselig kan jeg vrake og velge i kjeklaser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært litt sjenert og har hatt dårlig selvtillit og komplekser i forhold til gutter, men etter at jeg etter mye om og men lot meg overtale av en venninne til å registrere meg på Tinder nå nylig så ser jeg at jeg er veldig populær. Mange vil møte meg. Og jeg kan velge kjekkaser fra øverste hylle. Det er bare trist at jeg oppdager dette først i en alder av 26. Har gått glipp av mye bra siden jeg trodde jeg ikke var bra nok til å ha kjæreste. 

Anonymkode: 4a8a7...118

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du kommer deg ut på markedet og oppdager at du har draget og ikke trenger ha komplekser! Aldri for sent å blomstre =)

Kos deg med Tinder, men pass deg litt, ikke sikkert det er kjæreste alle disse "kjeklasene" er ute etter altså ;) 

• Liker 16
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid vært litt sjenert og har hatt dårlig selvtillit og komplekser i forhold til gutter, men etter at jeg etter mye om og men lot meg overtale av en venninne til å registrere meg på Tinder nå nylig så ser jeg at jeg er veldig populær. Mange vil møte meg. Og jeg kan velge kjekkaser fra øverste hylle. Det er bare trist at jeg oppdager dette først i en alder av 26. Har gått glipp av mye bra siden jeg trodde jeg ikke var bra nok til å ha kjæreste. 

Gutter på tinder tat absolutt alt da så..

Anonymkode: 6fb68...dce

• Liker 9
Skrevet

Hehe, velkommen til kjønnsmarkedet anno 2015. 

Selv gjennomsnittsdamer kan ha sex med så mange kjekkaser hun ønsker. 

Men bare sex, husk det TS. 

Anonymkode: 9a0e9...ff5

• Liker 10
Skrevet

Jada de vil nok ligge med deg men 99% av menn er bare ute etter sex. Tinder er for dem en sex app det r bare vi jenter som er dumme som tror det er for dating.

• Liker 10
Skrevet

Herregud for noen negative mennesker dere over her er. Det er kjempemange som får seg kjæreste via Tinder, jeg kjenner flere par som har møtt hverandre der, og flere tråder her på forumet hvor en stor andel forteller at de både har blitt samboere og gift med sin tinder date :)

Få menn takker nei til sex, mange er desperate etter å få seg noe, men mange håper og ønsker faktisk å finne drømmedama. 

Så fint at du begynner å innse at du også er verdt noe og at du også er pen, ts!  Jeg var som deg og hadde veldig lav selvtillit til jeg ble godt over tyve og trodde at de som ga meg komplimenter bare lyvde for å kunne erte meg med hvor dum og innbilsk jeg var som trodde på det. Noen av oss lever som Den stygge Andungen og skjønner ikke helt selv at man vokser seg til å bli en svane som i den historien, og jeg tror det er viktig uansett and eller svane å være fornøyd med seg selv og ikke nedtrykke sitt eget selvbilde,  for dårlig selvtillit er jo også noe omgivelsene merker og det er ikke så tiltrekkende. Masse lykke til med velging og vraking girl!  :D Youre worth it! 

Anonymkode: f4896...50b

• Liker 10
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, velkommen til kjønnsmarkedet anno 2015. 

Selv gjennomsnittsdamer kan ha sex med så mange kjekkaser hun ønsker. 

Men bare sex, husk det TS. 

Nei, mange av dem virker veldig seriøse. 

Skrevet
27 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

99% av menn er bare ute etter sex. 

Hvorfor tror du det? 

• Liker 1
Skrevet

Hva søren er kjeklaser for noe?  :fnise:

Anonymkode: 79620...5b3

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva søren er kjeklaser for noe?  :fnise:

Anonymkode: 79620...5b3

Skrev feil, mente kjekkaser. Før trodde jeg at jeg ikke hadde sjans på dem.

Skrevet

Vær litt mer positive folkens! Synes det er flott at TS har skaffet seg tinder og er fornøyd! Møtte selv samboeren min på tinder, og har selv alltid vært den sjenerte jenta som har hatt mye komplekser!! 

• Liker 1
Gjest baremeg89
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er sikkert kjempe seriøse :plystre: 

nei da, jo da..

Gjest Franke Ann
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Au da. Det her skulle du ha funnet ut - og lært deg å forholde deg til - da du fortsatt var i tenårene. Nå kommer du til å gå så sinnsykt på trynet.

Skrevet
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Jada de vil nok ligge med deg men 99% av menn er bare ute etter sex. Tinder er for dem en sex app det r bare vi jenter som er dumme som tror det er for dating.

Enig. Tinder er ukristelig og umoralsk. De mennene som er der er garantert fulle av skabb og gonoré. Tindermenn hadde tømt seg i en gris om de var desperate nok. Prøv heller kristendate.no, der er det hyggelige og bra menn :)

Anonymkode: 7bb42...8cd

• Liker 2
Skrevet

48510593.jpg

• Liker 4
Skrevet

Alle virker seriøse når de prøver få seg fitte.

Du har tydeligvis liten erfaring med hannkjønn ser jeg. Men du får leve i troen for så å bli brent et par ganger, beste å bli ferdig med det først som sist.

De fleste jenter går igjennom denne prosessen i tenårene for så å bli litt klokere når de er voksne. Du må også gjennom denne prosessen

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Alle virker seriøse når de prøver få seg fitte.

Du har tydeligvis liten erfaring med hannkjønn ser jeg. Men du får leve i troen for så å bli brent et par ganger, beste å bli ferdig med det først som sist.

De fleste jenter går igjennom denne prosessen i tenårene for så å bli litt klokere når de er voksne. Du må også gjennom denne prosessen

Fitte er fitte om den sitter på grisen eller itte. Er jo sånn menn lever, de tømmer seg i alt med puls. Også sprer de de ekle sykdommene sine. Også får man evt HIV også dør man. Det KAN skje. Så like greit å holde seg unna menn, hvertfall de umoralske søplemennene på Tinder som oppfører seg syndig. Må du melde deg på noe datinggreier så velg heller kristendate.no som sagt.. de mannfolka har lest Bibelen og oppfører seg. 

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Tinder er ukristelig og umoralsk. De mennene som er der er garantert fulle av skabb og gonoré. Tindermenn hadde tømt seg i en gris om de var desperate nok. Prøv heller kristendate.no, der er det hyggelige og bra menn :)

Korrekt, vet man at man blir belønnet/straffet i etterlivet så oppfører man seg bra her på jorden.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Summers skrev:

Korrekt, vet man at man blir belønnet/straffet i etterlivet så oppfører man seg bra her på jorden.

Lol, jeg leste underlivet :) Litt trøtt tror jeg! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...