Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei jeg vet om i 30-årene får mer og mer grått hår, og ser snart ut som hun er 60. Jeg trodde seriøst at ingen damer/jenter ØNSKER å se 30 år eldre ut.

Vi lever liksom i ei tid hvor det er om å gjøre å se ung og vital ut, og så ser hun eldre ut enn min mor.

Bare jeg som bor under en stein? Det er jo selvsagt flott og fint at hun er naturlig og alt det der..men samtidig bruker hun masse sminke, så har jo tydeligvis ikke noe imot litt juks.

Noen andre som ikke bryr seg om grått hår i ung alder?

Anonymkode: aa888...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange farger håret grått i dag, er du sikker på at det ikke er det hun gjør? :) Forøvrig synes jeg det bør være opp til hver enkelt om de ønsker å farge håret eller ikke. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg vet om i 30-årene får mer og mer grått hår, og ser snart ut som hun er 60. Jeg trodde seriøst at ingen damer/jenter ØNSKER å se 30 år eldre ut.

Vi lever liksom i ei tid hvor det er om å gjøre å se ung og vital ut, og så ser hun eldre ut enn min mor.

Bare jeg som bor under en stein? Det er jo selvsagt flott og fint at hun er naturlig og alt det der..men samtidig bruker hun masse sminke, så har jo tydeligvis ikke noe imot litt juks.

Noen andre som ikke bryr seg om grått hår i ung alder?

Anonymkode: aa888...d69

Jeg bryr meg ikke om grått hår, og ser ikke noe poeng i å farge det. Og jeg tviler på at en på 30 ser ut som 60 selv om hun får grå hår.

Anonymkode: e3397...450

• Liker 10
Skrevet

hahhahahaha, gå å legg deg!

Anonymkode: 0bd18...1db

Skrevet

Jeg farger håret. Mest fordi jeg har musefarge, men også pga grått hår. Men hva andre gjør er da opp til dem.

Og du burde i alle fall ikke bry deg hva venninna gjør med sitt hår.

Skrevet

Trololololol... 

Anonymkode: 3a984...c0d

Skrevet

Grått hår er jo populært nå.. ;)

Er nok mye verre for en mann som mister håret før han er fylt 20, enn å få grått hår i 30årene :)

• Liker 1
Skrevet

nei vet du. hva som skjedde med at yngre syntes grått hår er fint skjønte jeg ikke. hvis de har klippet håret ditt, solgt det til et land i vesten så farger de det. altså, de gjør det om til den fargen du hadde det før etter det er behandet på en spesiell måte. derfor koster det såpass mye for deg, og til og med for de i vesten.

Anonymkode: 7b6e2...3bd

Skrevet

Jeg syns grått hår er pent! Enten det er naturlig grått eller farget grått.
Trenden å farge håret grå-sølv kom jo nå i 2015. Og jeg kjenner til flere i midten av 20 årene og starten av 30 årene som har begynt å få naturlig grått hår allerede.

Anonymkode: de68b...dc0

• Liker 2
Skrevet

30 årene og grått hår? Greit nok at det begynner så smått i slutten av 30 årene men.. Ingen av de jeg kjenner som er i 30 årene har grått hår. Nei alle farger ikke håret. Han ene i slutten av 30 årene har noen grå hårstrå. Har hørt noen farger det grått. Faktisk noen som passer det.

Anonymkode: 4d5eb...8b8

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

30 årene og grått hår? Greit nok at det begynner så smått i slutten av 30 årene men.. Ingen av de jeg kjenner som er i 30 årene har grått hår. Nei alle farger ikke håret. Han ene i slutten av 30 årene har noen grå hårstrå. Har hørt noen farger det grått. Faktisk noen som passer det.

Anonymkode: 4d5eb...8b8

Ja, faktisk får mange i 30-årene grått hår. Og så? Kanskje "ingen av de" som du kjenner, farger håret for å skjule de grå hårene. 

Skrevet

Kjenner en fyr som begynte å miste håret da han var 19. Vil si det er en million gang verre enn grå hår... 

Anonymkode: 555b0...d0b

• Liker 5
Skrevet

Er det noe som får folk til å se eldre ut, så er det heller farger et stykke unna ens naturlige, i enten lys eller mørk retning, eller med et rød- eller lillaskjær som ikke alltid står til egne farger, som jeg observerer at en del begynner med på et tidspunkt i livet. Snakk om å se mer utvaska ut enn man trenger, det gir i mange tilfeller ikke akkurat glød, og det fremhever ofte linjer og rynker. Om man skulle være opptatt av det, altså.

Altså, det er mange stilige damer med farga hår, men jeg er helt uenig i at det å la naturen gå sin gang er det som automatisk får en til å se eldre ut.

• Liker 2
Skrevet

Folk som enten farger håret alt for mørkt, eller bleiker det ned til alt for lyst ser for gamle ut.

Skrevet

Jeg vil heller ha naturlig flott grått hår, enn håpløs ettervekst hver uke etter farging :rodme:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...