K@rine Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 En kollega av meg fortalte her om dagen at skuespillere og modeller bruker hemoroidesalve som øyenkrem for å dempe poser og rynker. Kan det være sant?!?
Gjest Anonymous Skrevet 13. juli 2002 #2 Skrevet 13. juli 2002 Jepp, Sandra Bullock bruker det blant annet. Har tenkt og prøve det selv også men synes det er så flaut å gå og kjøpe. Hilsen Labbetussi.
Gjest Anonymous Skrevet 18. juli 2002 #3 Skrevet 18. juli 2002 hm, dette virket iteressant ;p er det samme hvilket merke man bruker (på hemoriedkremen), eller er det en spesiell type..? aldri vert borti slike kremer før, men rundt øynene kunne jeg jo alltids ha testet dem.. Ck
Gjest diddl Skrevet 19. juli 2002 #5 Skrevet 19. juli 2002 Jada, jeg har hørt om det. Så en dag, i et av mine kreative øyeblikk strenet jeg optimistisk i retning apoteket... hvorpå det bar hjem med en ny alcos anal i veska. Men det fungerte ikke så fryktelig bra på meg, da. Kremen la seg i et deilig fettlag utenpå huden, og trakk seg ikke inn. Etter å ha latt den være i fred i et par timer begynte jeg å skrubbe. Æsj... Kanskje det fungerer hvis man er tålmodig. Anbefales hvis man har en alenehjemme-dag...
Modesty Blaise Skrevet 19. juli 2002 #6 Skrevet 19. juli 2002 Jøss dette hørtes rart ut. Men det jeg tenker på er det dere må finne ut om det er noe kortison i denne kremer, da er det nok ikke så lurt å bruke den. :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 19. juli 2002 #8 Skrevet 19. juli 2002 Kortison brukt over tid gjør huden tynn og skjør. :x
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå