AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Husker når vi var unger, og det kom pakke i posten fra slekten som var spredt over hele landet. Vi viste når den kom,men ikke når . Pakken fra bestemor i nord, og fra div slekt i sør. Gledens dag når postmannen kom med hentelappen. Når pakken ble åpnet og vi så julegavene i julepapir. Spenningen var til å ta på. Er spenningen slik i dag? Unger er mette av alt de får ellers? Hva med foreldre? Jeg har sendt flere pakker for en god stund siden. Jeg følger med på sporing en til posten. To pakker er ikke hentet. Det er skuffende. Jeg har gitt beskjed at de burde hente den; så snart den kom frem. Jeg har som vanlig laget marsipan, sjokoladekonfekt og div brente mandler med smak. Konfekt er laget av dyr sjokolade som jeg har kjøpt i utlandet. Det er jo å håpe at de henter den før den blir returnert. Ser dato for siste henting er i romjulen. Jeg har også skrevet julebrev til fam. Anonymkode: 0ae8f...780
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Husker når vi var unger, og det kom pakke i posten fra slekten som var spredt over hele landet. Vi viste når den kom,men ikke når . Pakken fra bestemor i nord, og fra div slekt i sør. Gledens dag når postmannen kom med hentelappen. Når pakken ble åpnet og vi så julegavene i julepapir. Spenningen var til å ta på. Er spenningen slik i dag? Unger er mette av alt de får ellers? Hva med foreldre? Jeg har sendt flere pakker for en god stund siden. Jeg følger med på sporing en til posten. To pakker er ikke hentet. Det er skuffende. Jeg har gitt beskjed at de burde hente den; så snart den kom frem. Jeg har som vanlig laget marsipan, sjokoladekonfekt og div brente mandler med smak. Konfekt er laget av dyr sjokolade som jeg har kjøpt i utlandet. Det er jo å håpe at de henter den før den blir returnert. Ser dato for siste henting er i romjulen. Jeg har også skrevet julebrev til fam. Anonymkode: 0ae8f...780 Jeg henter pakker i en tur, så er det flere som sender pakker venter den første pakken lenge... Anonymkode: c9b0a...b17
melatonin Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Jeg digger pakker i posten selv når jeg har bestilt noe selv jeg så jeg vet innholdet. Vi sendte en gave og kostet ganske mye å sende, irriterende når vedkommende var i nærheten i desember og la igjen gave til oss hos sin familie, hadde de sagt i fra hadde vi ikke trengt å sende. Ikke at vi går konk av den grunn, men tydeligvis så irriterte det meg litt.
Sølvrosen Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Jeg følte ingen spenning da jeg var liten og eskene med julegaver kom med posten. Det som var spennende var når pappa kom hjem fra posten et par dager før jul med alle eskene så vi kunne åpne dem og få et glimt av pakkene før pappa satte dem bort på et hemmelig sted (kottet til foreldrene våre, bak noen kofferter så de ble gjemt). Pappa henter alle pakkene på en gang, så vanligvis blir de liggende på posten til like før. Det er litt tåpelig å kjøre til posten bare for å hente en eske når en vet at det kommer enda en eske snart, og at den også er for stor til å bæres hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå