AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Jeg har altså fått en bankgiro med et beløp. Hvordan går jeg frem for å få pengene? Sender den med posten til banken? Anonymkode: 73110...ef8
Ananas. Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 (endret) Edit: leste feil. Endret 22. desember 2015 av Ananas.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Hæ? Hvordan kan man FÅ penger på giro? Er det ikke penger du skal betale da, en regning? Anonymkode: e5b60...627
Høna79 Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Du spør banken din om du kan sende den til de og i såfall til hvilken adresse, slik at de setter den inn på din konto, eller om de har en filial eller ordning for at du kan få hevet den kontant. Er du kunde DNB kan du heve den på Postkontor, Post i butikk eller Bank i butikk (litt ulike beløpsgrenser gjelder)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Det er penger jeg har fått ja. Takk for svar. Anonymkode: 73110...ef8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #6 Skrevet 23. desember 2015 16 timer siden, Høna79 skrev: Du spør banken din om du kan sende den til de og i såfall til hvilken adresse, slik at de setter den inn på din konto, eller om de har en filial eller ordning for at du kan få hevet den kontant. Er du kunde DNB kan du heve den på Postkontor, Post i butikk eller Bank i butikk (litt ulike beløpsgrenser gjelder) Å få ut penger på giro på denne måten koster en hel liten formue. Dyrt råd du gir her. Det enkleste ts gjør er å forhøre seg med banken sin. Anonymkode: 3fb28...712
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Å få ut penger på giro på denne måten koster en hel liten formue. Dyrt råd du gir her. Det enkleste ts gjør er å forhøre seg med banken sin. Anonymkode: 3fb28...712 Det koster ingenting å få den inn på konto, mens man må betale for å heve den kontant ja, mener det er 100 Kr. Dette får man jo beskjed om når man står der, og kan velge hva som som passer en best. Og ja jeg skriver jo også spør banken, men også hvordan dette faktisk fungerer med en konkret bank. God jul Anonymkode: d6493...24d
QueenOfTheSidewalk Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Hater når folk sender penger på den måten. Ikke alle som har konto i drittbanken (DNB), da må man ut med nesten 200 kroner om man vil sette det på en annen konto + at det tar 4-5 dager, eller man kan ta ut pengene, det koster ca hundre kroner og er jo greit om det er et mindre beløp, men sånne sjekker pleier jo ikke akkurat å inneholde mindre beløp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå