AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Hei, Jeg driver en bedrift som har et meget godt bedriftsnummer vi ønsker å selge videre, da vi ikke skal satse på telefoni. Så spør jeg dere kjære KG. Om dere kunne velge å gi et godt nummer som var enkelt å huske til en bedrift (slik at det ble nyttig for dere) hvem ville dere gitt det til? Eventuelt, hvilke bedrift kunne hatt nytte av et enklere nummer for forbrukerne å ringe. Takk for svar Anonymkode: 80695...74e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Uklart hva du egentlig mener her. I overskriften skriver du "selge" gullnummer. I innlegget snakker du om å "gitt det til".... så hva mener du? Jeg trodde ikke bedrifter "eide" telefonnummerne i den grad at de faktisk kan selge dem. Jeg trodde ubrukte nummere til fasttelefoni linjer gikk tilbake til operatøren (f.eks. Telenor) når de ikke var i bruk mer. Jeg har ingen forslag til bedrifter som på noen måte skulle "fortjene" mer enn andre å få et ekstra lettvindt telefonnummer. De bedriftene som trenger dette, har lette telefonnummere fra før, er mitt inntrykk. De greier å ordne seg det fra operatørene. Anonymkode: 73de1...a78
stan Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 På finn annonseres gullnummer. Du kan jo sjekke ut der.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #4 Skrevet 23. desember 2015 Hei, TS her. Det er lovlig å selge eierskapet på nummeret videre. (DVS det er ikke ulovlig å gjøre det) I utgangspunktet eies alle numre av Nkom, men operatørene får utdelt numre for sine kunder. Men operatøren eier ikke nummeret i noen annen grad enn at de er blitt tildelt det (ref svar jeg fikk fra Nkom) Det er et bedriftsnummer som vi har og som vi vurderer å selge, men spørsmålet mitt er i forhold til hvem som kunne trenge nummeret, og hvem dere skulle ønske hadde et enklere nummer, som man kunne ringe (slik som feks 2222 5555 Peppes). Anonymkode: 80695...74e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå