AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Jeg som har gledet meg i en måned, jeg gruer meg. Fordi jeg er deppa. Redd for at det ikke blir hyggelig. Og at det skal være over, for da har jeg ikke mer å glede meg til. Anonymkode: b9ed7...be8
Gjest Emma Sophie Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Gleder du deg til nyttårsaften? Da er det isåfall noe mer å glede seg til
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Nei, jeg liker ikke nyttårsaften. Aldri gjort det, vet ikke hvorfor. Henger sikkert i at juleferien snart er over !!! Anonymkode: b9ed7...be8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg som har gledet meg i en måned, jeg gruer meg. Fordi jeg er deppa. Redd for at det ikke blir hyggelig. Og at det skal være over, for da har jeg ikke mer å glede meg til. Anonymkode: b9ed7...be8 Da kan du jo aldri glede deg til noe, for alt går jo over. Synes du har en negativ tilnærming, men det skyldes vel depresjonen. Prøv å tenke at det er godt å ha noe å se fram til, og at du skal sette pris på en hyggelig kveld, selv om den går over. Anonymkode: 55c5f...d60
melatonin Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Når kvelden er over så har du hyggelige minner å se tilbake på! 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Trist å høre at du gruer deg. Hva med å prøve å gjøre så mye ut av julaften som mulig så du får fine minner til å se tilbake på? Nyt hvert eneste sekund! Også kan du glede deg til et nytt år med nye muligheter (klichè jeg vet), hvor du kan finne på spennende ting med venner og familie! Anonymkode: 0588d...df2
Gjest Emma Sophie Skrevet 23. desember 2015 #7 Skrevet 23. desember 2015 6 timer siden, melatonin skrev: Når kvelden er over så har du hyggelige minner å se tilbake på! Denne var fin:)
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2015 #8 Skrevet 23. desember 2015 Vet ikke helt hva jeg kan si... men ønsker deg en så fin jul som mulig. 🎅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå