lollip0p Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Er det noen snille sjeler der ute som kan hjelpe med meg å tyde denne graviditetstesten? Synes det er litt rosaskjær i den i virkeligheten, men er redd det bare er en skyggestrek. Vet ikke hvor mange dpo jeg er pga PCO og veldig ustabile sykluser, men dette er den første testen jeg har tatt noen sinne som kanskje har en liten anelse strek, og jeg kan ikke la være å bli veldig veldig veldig nysgjerrig på om det gjemmer seg en lite frø i magen min Har aldri sett en skyggestrek før heller...
Fiberhusk Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Jeg hadde en med en veldig merkelig "skyggestrek" sist gang, og tolket den som negativ. Jeg ville også tolket denne som negativ i hvertfall ut i fra dette bildet 1
Hattivatti Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Jeg ser desverre ingen strek der. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Jeg ser en strek hvis jeg legger godvilja til. Kom den innenfor tidsfristen? Hvis ja vil jeg tro du er veldig tidlig gravid. Jeg fikk tilsvarende strek 8dpo. Test på nytt i morgen Anonymkode: 33266...f3e 1
lollip0p Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2015 Tusen takk for svar alle. :-) Streken er bedre å se i virkeligheten.. Håper det ikke bare er at ønsket er så stort at jeg ser syner..
lollip0p Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2015 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser en strek hvis jeg legger godvilja til. Kom den innenfor tidsfristen? Hvis ja vil jeg tro du er veldig tidlig gravid. Jeg fikk tilsvarende strek 8dpo. Test på nytt i morgen Anonymkode: 33266...f3e Streken kom innenfor tidsfristen ja. :-) Jeg er fire dager over IKM (hvis jeg tar utgangspunkt i forrige syklus), mens ikke kommet enda. Da burde vel testen slått mye sterkere ut om jeg var gravid. Men som sagt har jeg veldig uregelmessige sykluser, så det er ikke godt å si.... :/ Tror du testen vil være sterkere allerede i morgen ooooom jeg er gravid? Kanskje jeg burde vente et par dager? :-)
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 5 minutter siden, lollip0p skrev: Streken kom innenfor tidsfristen ja. :-) Jeg er fire dager over IKM (hvis jeg tar utgangspunkt i forrige syklus), mens ikke kommet enda. Da burde vel testen slått mye sterkere ut om jeg var gravid. Men som sagt har jeg veldig uregelmessige sykluser, så det er ikke godt å si.... :/ Tror du testen vil være sterkere allerede i morgen ooooom jeg er gravid? Kanskje jeg burde vente et par dager? :-) Siden du har uregelmessige sykluser er det ikke noe poeng å tenke at streken burde vært sterkere, siden du egentlig ikke har noen dato å regne mot. Hvis du er gravid vil jeg tro streken er bittelitt sterkere i morgen, og synlig sterkere på torsdag Anonymkode: 33266...f3e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 Jeg synes den ser helt blendahvit ut. Anonymkode: 99157...6f9 1
lollip0p Skrevet 22. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 22. desember 2015 Takk for svar alle sammen. :-) Streken er blitt tydeligere nå etter tidsfristen, tydelig rosa, men fortsatt veldig svak. Jeg tar ny test om noen dager om ikke TR har kommet innen da. :-)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #12 Skrevet 23. desember 2015 6 timer siden, lollip0p skrev: Positiv test i dag Gratulerer! Anonymkode: 33266...f3e
Betti Skrevet 26. desember 2015 #13 Skrevet 26. desember 2015 Gratulerer! Tok du bilde av den positive testen?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #14 Skrevet 25. februar 2018 Har dere erfaring med denne testen? De er tatt 10 og 11 dpo, den siste dukket streken opp etter 4-5min, men ble tydligere når testene tørket. Bør jeg tolke de som negative? Tatt 10slike tester før, og aldri fått opp streker, samme hvor lenge jeg har tatt vare på de 🙈😂 Anonymkode: 3bb84...41c
Lfuggel Skrevet 11. august 2018 #15 Skrevet 11. august 2018 Denne positiv? Streken kom fram før 5 min var gått.
Lfuggel Skrevet 11. august 2018 #16 Skrevet 11. august 2018 Akkurat nå, Lfuggel skrev: Denne positiv? Streken kom fram før 5 min var gått. Bilde etter 1 min ca
PetraPerlesukker Skrevet 18. oktober 2018 #17 Skrevet 18. oktober 2018 Synes alle ser positive ut:) hvordan gikk det? Var de positive?
lipglossen Skrevet 16. november 2018 #18 Skrevet 16. november 2018 Negativ eller svak positiv? Testet tre dager før forventet mens. Er livredd for skyggestreker/falsk positiv test eller kjemisk. ❤️takk for svar
jenta98 Skrevet 16. november 2018 #19 Skrevet 16. november 2018 5 minutter siden, lipglossen skrev: Negativ eller svak positiv? Testet tre dager før forventet mens. Er livredd for skyggestreker/falsk positiv test eller kjemisk. ❤️takk for svar Starten på noe hvertfall! test igjen om 2 dager. Er du gravid vil den jo bli sterkere 🙂
Aryamili Skrevet 16. november 2018 #20 Skrevet 16. november 2018 4 timer siden, lipglossen skrev: Negativ eller svak positiv? Testet tre dager før forventet mens. Er livredd for skyggestreker/falsk positiv test eller kjemisk. ❤️takk for svar Denne ser veldig positiv ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå