AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Jeg lurer på om noen har noen erfaring med mensen og Cerazette, jeg slutta aldri å få mensen når jeg gikk/går på Cerazette, leser rundt om og alle har mistet mensen, noen som står i samme situasjon og ikke mista mensen med Cerazette? Eller noen som vet hvorfor? Grunnen for at jeg spørr er fordi jeg å mannen har bestemt oss for at jeg skal slutte på Cerazette etter mensen runden min nå, og prøve å få barn! Anonymkode: 33781...ea8
Cleopatra. Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Jeg hadde masse uregelmessige blødninger med Cerazette. Så hyggelig forresten!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Ts Mine er regelmessig, ikke i førsten da, da slutter det jo ikke, men nå så er det veldig stabilt som normal mensen, men det er bra å høre Anonymkode: 33781...ea8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på om noen har noen erfaring med mensen og Cerazette, jeg slutta aldri å få mensen når jeg gikk/går på Cerazette, leser rundt om og alle har mistet mensen, noen som står i samme situasjon og ikke mista mensen med Cerazette? Eller noen som vet hvorfor? Grunnen for at jeg spørr er fordi jeg å mannen har bestemt oss for at jeg skal slutte på Cerazette etter mensen runden min nå, og prøve å få barn! Dette er jo ikke nødvendigvis relevant. Jeg "mistet" mensen mens jeg gikk på Cerazette, men ble egentlig raskt gravid etter jeg sluttet. Anonymkode: 17cef...078
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Jeg mistet mensen helt, men ble gravid raskt etter pilleslutt Anonymkode: 3f3b6...1b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå