Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen har noen erfaring med mensen og Cerazette, jeg slutta aldri å få mensen når jeg gikk/går på Cerazette, leser rundt om og alle har mistet mensen, noen som står i samme situasjon og ikke mista mensen med Cerazette? Eller noen som vet hvorfor? :)

Grunnen for at jeg spørr er fordi jeg å mannen har bestemt oss for at jeg skal slutte på Cerazette etter mensen runden min nå, og prøve å få barn! :biggrin:

Anonymkode: 33781...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde masse uregelmessige blødninger med Cerazette.

Så hyggelig forresten! :) 

Skrevet

Ts Mine er regelmessig, ikke i førsten da, da slutter det jo ikke, men nå så er det veldig stabilt som normal mensen, men det er bra å høre :) 

Anonymkode: 33781...ea8

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om noen har noen erfaring med mensen og Cerazette, jeg slutta aldri å få mensen når jeg gikk/går på Cerazette, leser rundt om og alle har mistet mensen, noen som står i samme situasjon og ikke mista mensen med Cerazette? Eller noen som vet hvorfor? :)

Grunnen for at jeg spørr er fordi jeg å mannen har bestemt oss for at jeg skal slutte på Cerazette etter mensen runden min nå, og prøve å få barn! :biggrin:

Dette er jo ikke nødvendigvis relevant. Jeg "mistet" mensen mens jeg gikk på Cerazette, men ble egentlig raskt gravid etter jeg sluttet.

Anonymkode: 17cef...078

Skrevet

Jeg mistet mensen helt, men ble gravid raskt etter pilleslutt :) 

Anonymkode: 3f3b6...1b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...