AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Slutter med denne sytinga på kg ? Anonymkode: 55bfa...296 1
OppNedPåAlt Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Forventa at det skulle stå "bitrer seg sammen" eller noe... Så mye hyggeligere å være bitter sammen med noen andre enn alene i jula 😊 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Jeg ser bare bitre MENN og såra KVINNER. Kvinner flest greier å holde seg rasjonelle og respektfulle selvom de er såra og skuffa, mens mennene her sitter jo å spyr edder og galle og forbannelser og respektløse holdninger i fleng. Og ja, de bør slutte med det. Anonymkode: f083c...8d3 7
Gjest Sukkerbit Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser bare bitre MENN og såra KVINNER. Kvinner flest greier å holde seg rasjonelle og respektfulle selvom de er såra og skuffa, mens mennene her sitter jo å spyr edder og galle og forbannelser og respektløse holdninger i fleng. Og ja, de bør slutte med det. Anonymkode: f083c...8d3 Nei, det er mer enn nok bitre kvinner her også.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser bare bitre MENN og såra KVINNER. Kvinner flest greier å holde seg rasjonelle og respektfulle selvom de er såra og skuffa, Anonymkode: f083c...8d3 Tuller du? Det er fler irrasjonelle kvinner her enn det er rasjonelle. Menn som ikke vil ha et forhold med deg er "drittsekker"; menn som ikke er ute etter forpliktelse har "forpliktelsesangst" (de er ikke bare uinteressert i deg), de som velger de de er tiltrukket av fysisk er overfladiske, menn er pliktig å la datingen gå i den retningen kvinnen vil... Slik er det hele veien. Kvinner rettferdiggjør egne handlinger like mye som menn - det er en menneskelig reaksjon, ikke en mannlig en. Anonymkode: 5931e...597 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser bare bitre MENN og såra KVINNER. Kvinner flest greier å holde seg rasjonelle og respektfulle selvom de er såra og skuffa, mens mennene her sitter jo å spyr edder og galle og forbannelser og respektløse holdninger i fleng. Og ja, de bør slutte med det. Anonymkode: f083c...8d3 Nok et eksempel på at kvinner ikke kan holdes ansvarlig for sine handlinger, men er ofre. Jeg spyr. Anonymkode: c4078...e24 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner flest greier å holde seg rasjonelle og respektfulle selvom de er såra og skuffa, mens mennene her sitter jo å spyr edder og galle og forbannelser og respektløse holdninger i fleng. Anonymkode: f083c...8d3 Jeg er ganske sikker på at jeg aldri har gjort dette.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tuller du? Det er fler irrasjonelle kvinner her enn det er rasjonelle. Menn som ikke vil ha et forhold med deg er "drittsekker"; menn som ikke er ute etter forpliktelse har "forpliktelsesangst" (de er ikke bare uinteressert i deg), de som velger de de er tiltrukket av fysisk er overfladiske, menn er pliktig å la datingen gå i den retningen kvinnen vil... Slik er det hele veien. Kvinner rettferdiggjør egne handlinger like mye som menn - det er en menneskelig reaksjon, ikke en mannlig en. Anonymkode: 5931e...597 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nok et eksempel på at kvinner ikke kan holdes ansvarlig for sine handlinger, men er ofre. Jeg spyr. Anonymkode: c4078...e24 Bullshitt, les hva jeg skriver. Det er STOR forskjell på å takle sorg og nederlag og avvisninger med: "Uff han var så kjip mot meg, får håpe dette ikke skjer igjen, men om det var min feil har noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå det?" (kvinnerposter her inne) og "Fy faen kvinnfolk er noen ego horer som bare forventer at mannen skal gjøre alt , også snakker dere om likestilling fordet, ikke faen at jeg gidder å være ekstra hyggelig mot en jeg liker, hyggelig får hu være sj'l, nei dere skulle blitt voldtatt alle sammen for dere er ikke verdt en dritt jævla hekser med stygge underliv og mange partnere fyy faen så ekle , skjønner ikke at andre vil ta i dere engang!" (manneposter her inne) Anonymkode: f083c...8d3 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #10 Skrevet 22. desember 2015 For ikke å snakke om alle kommentarene om "Hah , du fortjente at mannen din var utro siden du var for syk til å ha sex med han!!!" "Hvis du har hatt sex med fler enn 5 stk er du løs og burde operere deg strammere , tøs!" " Ikke sant at lettkledde kjendiser fortjener å bli voldtatt, ser dere ikke tendensen til at det er de som står frem med voldtekt? er jo fordi de er noen horer" " kvinner er bare god for å tømme seg i , menn som får følelser for de er noen jævla tøfler " " jeg er jomfru og singel og HATER kvinner fordi jeg aldri har fått meg et ligg, så derfor skal jeg gå rundt å spytte på dere og være jævlig mot dere resten av livet" " hvis en kvinne ikke deepthroater til hun gråter og spyr så er hun ingen ordentlig kvinne, ikke rart vi menn går til prostituerte i stedet" "en venninde av meg ville ikke ha sex med meg så hun har bare utnyttet meg hele tiden for det går jo ikke an å være venner av motsatt kjønn!!!" " okei sjefen på juleborde ditt befølte deg? det må du finne deg i, han er trossalt over deg som sjefen din og du er bare en kvinne, kanskje du ikke skulle gått på julebord da vettu" +++++++++++ Anonymkode: f083c...8d3 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #11 Skrevet 22. desember 2015 Og disse kommentarene kommer fra menn som har postet at de sliter på datingfronten selv. Faen ikke rart, for å si det mildt. Anonymkode: f083c...8d3 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 AB f083c...8d3 : Håper du innser hvor bitter du selv høres ut når du spammer tråden med tre innlegg på rappen med det du skriver. Det er noen FÅ menn som skriver slik, akkurat som at det er noen få kvinner som skriver at alle menn er utro og drittsekker, og at de kun vil såre og tømme seg. Realiteten er at de fleste ikke er bitre. Men at kvinner kan bli bitre, det har jeg troa på. Anonymkode: c4078...e24
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #13 Skrevet 22. desember 2015 Jeg er like bitter som ph-verdien i fitta mi, og der er det ganske surt kan jeg fortelle dere Skjønner ikke hvorfor noen reagerer på det. Menn har ødelagt livet mitt så har ALL grunn til å være bitter. Hva er galt med det? Anonymkode: 5c355...6cc
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #14 Skrevet 22. desember 2015 7 timer siden, AnonymBruker skrev: AB f083c...8d3 : Håper du innser hvor bitter du selv høres ut når du spammer tråden med tre innlegg på rappen med det du skriver. Anonymkode: c4078...e24 Der har vi det igjen, så fort en kvinne hever stemmen eller påpeker noe menn ikke liker at blir påpekt, så blir hun kalt nedverdigende skjellsord. Anonymkode: f083c...8d3 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #15 Skrevet 22. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der har vi det igjen, så fort en kvinne hever stemmen eller påpeker noe menn ikke liker at blir påpekt, så blir hun kalt nedverdigende skjellsord. Anonymkode: f083c...8d3 Hun bruker jo det samme ordet om menn, hvordan er dette greit? Anonymkode: c4078...e24 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #16 Skrevet 27. desember 2015 Den 22.12.2015 at 23.54, AnonymBruker skrev: Hun bruker jo det samme ordet om menn, hvordan er dette greit? Anonymkode: c4078...e24 Å du vet kvinnelig hykleri. Noe menn selvsagt er like skyldige i som det kvinner er. Anonymkode: 55bfa...296
Cata Skrevet 27. desember 2015 #17 Skrevet 27. desember 2015 Hva med å slutte å gå inn på KG for å beskylde mennesker man ikke kjenner for å være bitre? Det hadde vært no' det. 1
Gjest O.G. Skrevet 27. desember 2015 #18 Skrevet 27. desember 2015 Den 12/22/2015 at 11.28, AnonymBruker skrev: Slutter med denne sytinga på kg ? Anonymkode: 55bfa...296 Slutt du først da.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2015 #19 Skrevet 27. desember 2015 Et øyeblikk siden, O.G. skrev: Slutt du først da. Etter deg Anonymkode: 55bfa...296
Knirke Skrevet 27. desember 2015 #20 Skrevet 27. desember 2015 Den 12/22/2015 at 11.28, AnonymBruker skrev: Slutter med denne sytinga på kg ? Anonymkode: 55bfa...296 Du kan jo bare la være å lese, hvis det plager deg så fælt... Vi bor i et fritt land og det er ingen lover mot syting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå