Aida Skrevet 6. oktober 2004 #1 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg går snart i spinn - klør som besatt på enkelte felter på kroppen. Ganske langt oppe på ryggen, på sidene osv. Har dusja ofte i det siste, så det er mulig det er grunnen, altså at jeg trenger å få tilført fuktighet. Jeg prøver å smøre meg med fuktighetskrem, men det klør like herlig ... Jeg har aldri hatt problemer med dette før, og jeg kan heller ikke se noe utslett/rød hud. Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. oktober 2004 #2 Del Skrevet 6. oktober 2004 Du og Ethereal bør ta en prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. oktober 2004 Men hun er syk og har dratt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #4 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hehe, jeg hadde det likedan i forrige uke, sjekk ut en tråd som heter "jeg klør". Men for min del har det gått over nå...Helt av seg selv, til og med:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. oktober 2004 #5 Del Skrevet 6. oktober 2004 ok prøver meg med et forslag... aloe vera, kan det hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #6 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg er ikke hjemme enda (men hjemme har vi ny PC, så jeg er sikkert i live der også ) Bruk dusjolje i stedet for vanlig dusjsåpe, og bruk lunkent vann i stedet for varmt. Smør deg etter hver dusj! For min del mistenkte jeg en genser som ikke hadde vært vasket, og vasket den uten mykemiddel. Kløen er i hvertfall borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 6. oktober 2004 Oi, jeg har ikke fått med meg den tråden. Takk for tips, Lilleulv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 6. oktober 2004 Bruk dusjolje i stedet for vanlig dusjsåpe, og bruk lunkent vann i stedet for varmt. Smør deg etter hver dusj! For min del mistenkte jeg en genser som ikke hadde vært vasket, og vasket den uten mykemiddel. Kløen er i hvertfall borte. Dusjolje? Hva slags? :klø: Jeg bruker utrolig varmt vann, så jeg skal prøve dèt. Bruker heller ikke mykemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #9 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg liker alle slags dusjoljer, Nivea sin er billig og bra, og så finner du Sebamed og Eucerin på apoteket (dog til dobbel pris i forhold til Nivea). L'Oreal Nutrilift (hvit) er en av de beste bodylotionene jeg vet om, og den trekker raskt inn. Ca 60 kr (jada, du spurte ikke, men... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg liker alle slags dusjoljer, Nivea sin er billig og bra, og så finner du Sebamed og Eucerin på apoteket (dog til dobbel pris i forhold til Nivea). L'Oreal Nutrilift (hvit) er en av de beste bodylotionene jeg vet om, og den trekker raskt inn. Ca 60 kr (jada, du spurte ikke, men... ) Jeg er visst litt fordomsfull - L'Oreal - er den god altså? 60 kroner er fint, og jeg jakter etter god body-lotion. Skal teste en dusjolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 6. oktober 2004 #11 Del Skrevet 6. oktober 2004 Den er "skitgod", etter Biotherm, som jeg ikke gidder å kjøpe til vanlig, er den den aller beste bodylotionen jeg vet om, og så lukter den ikke så sterkt, heller. Trekker raskt inn, og effekten varer. What more could you ask for? Jeg har allikevel lyst til å teste ut Ultrarich fra Dermalogica, kanskje som belønning til meg selv etter det skumle foredraget om fire uker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #12 Del Skrevet 6. oktober 2004 tenkte bare jeg ville kommentere ultrarich-tanken din, etheral jeg har nettopp tømt en dunk(400ml tror jeg), men er ikke overbevist. utrolig udrøy, og jeg føler at den ikke trekker ordentlig inn. har utrolig tørr hud, har prøvd både biotherm og loreal, og dermalogica sin er overraskende nok ikke bestemann denne gangen... det var jo min mening. test den i alle fall ut før du kjøper! men det vet jeg jo at du alltid gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ah, da skal jeg kjøpe neste gang jeg er nede i byen. Synes absolutt skumleforedrag må belønnes - ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 6. oktober 2004 #14 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje du har skabb? Ja jeg vet det høres helt forferdelig ut, men jeg fikk skabb når jeg var på en utenlandsreise, og jeg hold på å krepere, det klødde sånn. Spesielt ille var det i hudfolder, of fks mellom fingre og rundt anklene. Jeg klødde meg til blods og begynnte nesten å grine. Jeg var hos legen, og han fant ikke ut hva det var. Men hudlegen så det med en gang, og en enkel krem kur tok livet av dritten. Det er ikke noe en får av urenslighet, hvis du tror det. Men ekkelt; ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #15 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kanskje du har skabb? :o :o :o Ja, DET hørtes direkte kvalmt ut Amber. Huffameg. Heldigvis klør jeg ikke rundt fingre og ankler enda... :nervøs: Jeg får se det an noen dager, prøve ut tipsene jeg har fått her, og håpe det beste. Hvis det fortsetter får jeg gå til hudlege, men det har heldigvis bare holdt på noen få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 7. oktober 2004 #16 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja jeg vet :-) Du får høre med hudlegen, han vet. Jeg husker jeg synes det var helt forferdelig å få den diagnosen, men det var jo uforskylt. Heldigvis er den lett og bli kvitt, men det kan smitte fort, his du har en sexual partner...? Jeg måtte ringe eksen da...han klødde og. Huff og huff :cry: :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aida Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 7. oktober 2004 Ja jeg vet :-) Du får høre med hudlegen, han vet. Jeg husker jeg synes det var helt forferdelig å få den diagnosen, men det var jo uforskylt. Heldigvis er den lett og bli kvitt, men det kan smitte fort, his du har en sexual partner...? Jeg måtte ringe eksen da...han klødde og. Huff og huff :cry: :-? Sorry, men jeg synes jeg hører det; "Hei, det er Aida - jeg har skabb, klør du eller..?" Så fælt. Jeg spurte en alternativ terapeut, og hun sa at dette sannsynligvis hadde forbindelse med stress/frustrasjon. Det kan stemme godt, det. Tror jeg satser på å jobbe med den delen, og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2004 #18 Del Skrevet 27. oktober 2004 Fant du ut av det? Amber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå