AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #1 Skrevet 22. desember 2015 Skikkelig DUMT spørsmål:-p men dusjen min er tett (den har brukt en hel dag på å "tømme" vannet etter jeg dysjet. (Har innebygd hjørnedusj). Har forstått at jeg må ta av lokket, rense ut all dritten for så å hive ned på enten plumbo eller annet avløps rens. Det jeg er usikker på er hvordan jeg tar av lokket. Er 19 år og nyinflyttet så har aldri gjordt dette før. Er sånn "innebygd" lokk, slik som dette bilde her: http://m.clasohlson.com/no/Gulvrist-med-ramme/Pr309770000 skal jeg bare "rive" den opp? :-p Anonymkode: 2d279...5d5
MapleSirup Skrevet 22. desember 2015 #2 Skrevet 22. desember 2015 Ja, rundingen i midten skal du kunne vippe opp. Bruk en skrutrekker e.l.. Nedi sluket finner du så en svart, liten bøtte. Den må opp og tømmes. Da må du virkelig grav for å få det ut Anbefaler at du legger den i salmiakkvann etter å ha dratt ut hårene... Det er jo ikke sikkert det er slik hos deg, men det har vært sånn i alle slukene jeg har rensket opp i
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 tusen takk for svar!:-) Anonymkode: 2d279...5d5 1
prt90 Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Og fiks det med en gang, høres ut som en vannskade under oppseiling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå