Gå til innhold

Kattunge og søvn (eller mangelen på den)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjempegod liten kattegutt på 4 mnd som holder meg våken hver natt. Jeg prøver å leke masse med han før leggetid for å slite han ut, gir han deretter noe godt å spise så han skal bli søvnig. Men hver natt blir han raptus uten like, løper rundt på soverommet og legger seg oppå ansiktet mitt. Får ca en til to timer søvn i strekk før han våkner og lager rabalder i en halvtime, for deretter å roe seg igjen. Hvis jeg holder han ute fra soverommet mjauer og piper han til jeg lukker opp, så det er ikke noe alternativ. Noen som vet når dette kommer til å roe seg? Trenger en tidshorisont å forholde meg til så jeg ikke går fra vettet :) hehe

Anonymkode: 81704...cf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, var kattunge på 10 mnd er sånn ennå. Vår eldste katt som er 1 1/2 år er helt rolig, men hun på 10 mnd kan bli ganske raptus.

For oss var eneste alternativet og holde dem ute fra soverommet. Jo, det ble litt klaging i starten, men det gikk seg til etter et par dager. 

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Klagingen om natten går over etterhvert hvis du holder ham ute av soverommet om natten. Min er to og er fortsatt helt vill hvis jeg lar ham være på soverommet om natten, men hvis jeg lukker døren når jeg går å legger meg leker han en liten stund og så finner han seg et sted å sove.

Anonymkode: b8a72...c06

Skrevet

Velkommen i klubben:fnise:

Anonymkode: fad7b...305

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...