Gå til innhold

Syng sangen min!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett at flere har lagt ut sangen de har skrevet til sin kjære, derfor her er min:

Slettet da samboeren min har kommet hjem.............

Kan jeg få noen tilbakemeldinger på den????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en artig sang!!! Du er kjempeflink :D

Om jeg kan få gi deg noen tips, så ville jeg ha skrevet "i dag ble vi gift" i stedet for "i dag vi ble gift". Syns det høres mer riktig ut.

I refrenget ville jeg ha sløyfet "så" i "så sammen med deg...", fordi det er mange ord i en travel melodi, og "så" trengs egentlig ikke.

Og til slutt, i tredje vers har du satt "vi" i "vi skal få det så bra" i parantes, men den syns jeg du må ha med.

Men sangen var knall. Det blir helt sikkert suksess :D

Lykke til!

Skrevet

Synes den er kjempe fin jeg. Du har gjort en god jobb her ja.

Skrevet

Veldig veldig bra synes jeg. Nesten helproff jo! :lol:

Skrevet

Takker og bukker.

Har "retter" på de tingene som Frøya tipset meg om. Får håpe gjestene og selvføgelig forloveden min mener det samme.

Skrev først en i tonen kjærlighetsvisa, men synes den ble for privat til å synge sammen med alle gjestene så skal skrive den på et pent ark og gi den til han som morgengave.

Skrevet

Håper jeg ikke har ødelagt sangen din, Tornerose.. :wink:

Jeg ville bare hjelpe..

Klem fra meg :D

Skrevet

Ja nå er du ansvarlig for evt klager Frøya :hoho::hoho:

Bare tuller!

Jeg er enig med det du sa, men jeg hadde sunget den hundre ganger for meg selv så det var vanskelig å endre på den for det hørtes perfekt ut i mine ører!! Verre for gjestene som kommer og skal synge den for første gang!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den var kjempefin. Morsomt at du valgte den melodien istedet for melodier alle bruker. Jeg er så lei av allsanger på melodien Bamsens fødselsdag, Napoleon med sin hær, Tyralleri tyrallera osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...