AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Del Skrevet 21. desember 2015 Er omringet av egoister (spesielt på jobb) som kun snakker om seg selv hele tiden. Har kommet til et punkt hvor jeg lurer på om jeg skal si i fra. Dette er gode kolleger som jeg liker, men som kun er interessert i å snakke om seg og sitt, og det virker som de bruker meg som en slags "søppelbøtte" for å tømme all info om familie, reiser, konserter og dritt. Uten at jeg får spørsmål tilbake om hvordan det går med meg. Når jeg evt prøver å våge meg inn på mitt liv, snur de seg, begynner å skrive med mobilen, avbryter eller lignende. Jeg skriver en del med hun ene på meldinger og da skriver hun laaange avhandlinger om seg, sitt og sitt og seg. Orker ikke mer snart! Lei av å være dørmatte, føles slik nå. Kan jeg si noe? Evt hva? Anonymkode: 682da...7c6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #2 Del Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er omringet av egoister (spesielt på jobb) som kun snakker om seg selv hele tiden. Har kommet til et punkt hvor jeg lurer på om jeg skal si i fra. Dette er gode kolleger som jeg liker, men som kun er interessert i å snakke om seg og sitt, og det virker som de bruker meg som en slags "søppelbøtte" for å tømme all info om familie, reiser, konserter og dritt. Uten at jeg får spørsmål tilbake om hvordan det går med meg. Når jeg evt prøver å våge meg inn på mitt liv, snur de seg, begynner å skrive med mobilen, avbryter eller lignende. Jeg skriver en del med hun ene på meldinger og da skriver hun laaange avhandlinger om seg, sitt og sitt og seg. Orker ikke mer snart! Lei av å være dørmatte, føles slik nå. Kan jeg si noe? Evt hva? Anonymkode: 682da...7c6 Ikke gidd å prate med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Del Skrevet 21. desember 2015 5 minutter siden, Badebuksa skrev: Ikke gidd å prate med dem? Hadde det vært så enkelt Vi jobber i samme team og har mye med hverandre å gjøre. Er litt med hun ene på fritida, men vet ikke om jeg orker lenger. Men er litt dilemma, for liker humoren hennes og hun liker min, og liker hun ellers også Anonymkode: 682da...7c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #4 Del Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt Vi jobber i samme team og har mye med hverandre å gjøre. Er litt med hun ene på fritida, men vet ikke om jeg orker lenger. Men er litt dilemma, for liker humoren hennes og hun liker min, og liker hun ellers også Anonymkode: 682da...7c6 Du kan ta det opp og spørre hvorfor de kun prater om seg selv. Har sett det overalt, enkelte blir brukt som søppelkasser. Eller en slags psykolog. Men det er ikke et særlig sunt forhold. Noen tenker nok ikke så mye over det, og kan ha nytte av en vekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvalen Skrevet 21. desember 2015 #5 Del Skrevet 21. desember 2015 Spør om det er godt å få tømt seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Del Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, Badebuksa skrev: Du kan ta det opp og spørre hvorfor de kun prater om seg selv. Har sett det overalt, enkelte blir brukt som søppelkasser. Eller en slags psykolog. Men det er ikke et særlig sunt forhold. Noen tenker nok ikke så mye over det, og kan ha nytte av en vekker. Takk for innspill, Summers. Tror jaggu jeg skal ta det til etterretning. Er så lei av ego-folk, føler jeg er omringa av de. Hvor er de snille og lyttende meneskene som faktisk bryr seg om hva man sier? Anonymkode: 682da...7c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Del Skrevet 21. desember 2015 3 minutter siden, Hvalen skrev: Spør om det er godt å få tømt seg. Anonymkode: 682da...7c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Del Skrevet 22. desember 2015 Du sier at flere bruker deg som søppelbøtte. Da tenker jeg med en gang at siden det er fler og ikke bare en så har du en måte å være på som tillater det. Kanskje er du for snill? For redd for å bare ta ordet selv? For aksepterende eller for lite ærlig? Kanskje du ikke svarer utfyllende og folk føler de bør snakke for å unngå stille pauser? Aner ikke, men gå litt i deg selv... Ellers tror jeg du kan ende opp med at dette bare gjentar seg resten av livet ditt. Anonymkode: f9530...8d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Del Skrevet 22. desember 2015 Kanskje du ikke forteller om deg selv før du blir spurt? Kanskje du spør for mye om ting du egentlig ikke er interessert i å vite? Jeg hadde den samme følelsen som ungdom, at alle kom til meg for å fortelle om sine hemmeligheter, seg og sitt. Jeg ble sittende på et rom alene med ei venninne på nesten hver eneste fest fordi de trengte å lette hjertet sitt om det ene eller andre. Har blitt flinkere som voksen å vise hvem jeg er og sette grenser for når jeg ikke orker høre mer ved å skifte samtaleemne på en empatisk måte eller fjerne meg fra situasjonen uten å være frekk. Det fungerer veldig bra men det er noe man gjerne må øve seg på. Anonymkode: b04b8...1d4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 22. desember 2015 #10 Del Skrevet 22. desember 2015 hate it or love it the underdogs on top and ima shine homie until my heart stops. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #11 Del Skrevet 23. desember 2015 Kjenner mange sånne. Problemet er at jeg kan være litt sånn selv også. Ville anbefalt å finne noen andre å snakke med. Anonymkode: a57e3...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåklokke Skrevet 23. desember 2015 #12 Del Skrevet 23. desember 2015 Den 22. desember 2015 at 2.30, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke forteller om deg selv før du blir spurt? Kanskje du spør for mye om ting du egentlig ikke er interessert i å vite? Jeg hadde den samme følelsen som ungdom, at alle kom til meg for å fortelle om sine hemmeligheter, seg og sitt. Jeg ble sittende på et rom alene med ei venninne på nesten hver eneste fest fordi de trengte å lette hjertet sitt om det ene eller andre. Har blitt flinkere som voksen å vise hvem jeg er og sette grenser for når jeg ikke orker høre mer ved å skifte samtaleemne på en empatisk måte eller fjerne meg fra situasjonen uten å være frekk. Det fungerer veldig bra men det er noe man gjerne må øve seg på. Anonymkode: b04b8...1d4 Jeg er også en meget godt utnyttet hobbypsykolog. Er så hjertelig lei av det! Og jeg er godt voksen og har hatt mange år på meg for å få avsluttet den ufrivillige praksisen. Men det er vanskelig. Men AB over har fine poeng. Ting skal endre seg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emma Sophie Skrevet 23. desember 2015 #13 Del Skrevet 23. desember 2015 Ja, si ifra. Stå opp for deg selv. Det skal ikke gå en vei, det er ikke et vennskap isåfall. Høres jævlig kjedelig ut å høre på den driten dems. Syns de skal lytte til deg også og ikke bare overse deg. Du er viktig du og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #14 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg er også som deg. Jeg forteller ikke noe før venner/kollegaer spør, og jeg spør andre om mye.... Jeg har gode venninner og kollegaer, men jeg er hobbypsykolog så det holder 😞 Jeg er godt voksen men jobber fortsatt med saken. Jeg øver meg på å ta mer plass! Anonymkode: 85681...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå