trinerandine Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Hei, alle der ute! Jeg, som sikkert 95 % av resten av Norges befolkning, tenker at på nyåret, da - DA - skal det skje. 2016 er året hvor sommerkroppen ikke bare skal være en snakkis, men også et faktum. I denne forbindelse har jeg gått til anskaffelse av en Garmin pulsklokke. Denne har jeg nå sett at kan kobles til Garmin Connect, hvor igjen det er mulig å opprette grupper for å dele treningsøkter. Man kan til og med ha små, motiverende konkurranser. Er det noen der ute som ønsker en treningskompis online uten navn, bilde eller fordommer? Treningsnivå grunnleggende og ikke-eksisterende kondis. Håper vi kan samle mange -ikke veldig- treningsglade, motivasjonsløse der ute som så desperat ønsker å nå samme mål, med garmin pulsklokke, som kan tenke seg å være med!
trinerandine Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2015 (endret) Jeg var kanskje litt tidlig ute, ja. Nyttår er jo langt unna enda, og sommerkroppen enda lengre! Endret 21. desember 2015 av trinerandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå