stan Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Ofte er det på Facebook oppfordringer om å like og dele så er man med i trekningen av et eller annet. Har noen her på forumet noen sinne vunnet en slik trekning? Eller i det minste kjenner noen?
engelenmin Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Likte og kommenterte å vant en gåbil til sønnen. Ser alltid om firmaet som holder konkurransen er pålitelige , leser konkurranseregler og ingen ulumske nettadresser.
hjertesukka Skrevet 22. desember 2015 #3 Skrevet 22. desember 2015 Ja, jeg har vunnet gavekort på 5000,- og flere av mine venner har vunnet diverse, så det er ikke bare tull alt sammen.
Sirah Skrevet 22. desember 2015 #4 Skrevet 22. desember 2015 Ja jeg har vunnet 😎 Trodde det bare var tull selv, frem til det ramlet en melding inn i innboksen om at jeg var vinneren. Premien hadde en verdi på ca 3500 og den står hjemme hos meg nå 👍😃
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #5 Skrevet 22. desember 2015 Ja! Har vunnet selv, og kjenner flere som har vunnet. Anonymkode: eb73e...77f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå