Gå til innhold

Givenchy Antigona til 16 400kr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siklet etter denne vesken lenge og vil virkelig kjøpe den! Prisen har økt til 16 400kr og som en student på 17 år er dette mye penger.. Er veldig glad i designerklær generelt og har dette som en liten hobby. Lurte på om noen her har Antigona veska og fortelle om de er fornøyd? Tenkte å kjøpe i medium str, blank skinn. Lurer på om kvaliteten er optimal og om det blir lett merker på skinnet.. Setter pris på alle svar :)

Anonymkode: 0bedc...258

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må jeg få med meg. Spent å høre hva svar du får. Håper det går i at du ikke bør bruke så mye penger på en j***la veske.

Det finnes mye annet og mer fornuftig du kan bruke pengene på. Og ja jeg vet at det er kjedelig men herregud, tenk deg om!

Hadde du vært en som tjente bra så hadde jeg sikkert ikke noe imot det, men du er en på kun 17 år og student.

Anonymkode: 56529...2c3

• Liker 4
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må jeg få med meg. Spent å høre hva svar du får. Håper det går i at du ikke bør bruke så mye penger på en j***la veske.

Det finnes mye annet og mer fornuftig du kan bruke pengene på. Og ja jeg vet at det er kjedelig men herregud, tenk deg om!

Hadde du vært en som tjente bra så hadde jeg sikkert ikke noe imot det, men du er en på kun 17 år og student.

Har fått slike reaksjoner fra mange andre, så jeg skjønner. Jeg har ikke mye annet å bruke pengene på, jeg reiser ikke, har allerede bil og lappen, og har ingen andre spesielle ting jeg trenger. Har jobbet for pengene selv og har en stor lidenskap for luksusvarer. Høres sikkert veldig ufornuftig ut for mange andre, men andre bruker vel like mye penger på andre ting, som f. eks kjæresten min bruker mer penger på å fikse på bilen sin(utseendemessig). Handler bare om hvor mye man verdsetter noe, tenker jeg

ps. jeg er ts :)

Endret av Bass
  • Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, Bass skrev:

Har fått slike reaksjoner fra mange andre, så jeg skjønner. Jeg har ikke mye annet å bruke pengene på, jeg reiser ikke, har allerede bil og lappen, og har ingen andre spesielle ting jeg trenger. Har jobbet for pengene selv og har en stor lidenskap for luksusvarer. Høres sikkert veldig ufornuftig ut for mange andre, men andre bruker vel like mye penger på andre ting, som f. eks kjæresten min bruker mer penger på å fikse på bilen sin(utseendemessig). Handler bare om hvor mye man verdsetter noe, tenker jeg

Spesielt, i og med at du skriver at du er 17 år gammel (og student - imponerende!).

Anonymkode: e2579...40e

• Liker 19
Skrevet
25 minutter siden, Bass skrev:

Ja, det går vel som du sier i hva man verdsetter og jeg vel heller ikke personen du søker i spm ditt. Siden jeg er mann og ser ingen grunner å bruke så mye på en veske :P

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt, i og med at du skriver at du er 17 år gammel (og student - imponerende!).

Anonymkode: e2579...40e

Ja, skrev feil der av gammel vane, fyllte 18 tre uker tilbake, men gikk ikke an å endre innlegget siden jeg skrev det anonymt

Skrevet

Normalt pleier jeg å støtte folk som kjøper ditt og datt, men du er bare 17, og det er heller andre ting du bør bruke pengene på. Spare ek til bolig er en av dem. 

Jeg kan love deg at den Antigona du kjøper nå kommer du ikke lenger til å bruke om noen år, for da er det noen nye vesker på markedet. Du sitter der med designervesker og ingen tak over hodet. 

Jeg har selv drømt om designervesker i tenårene, men valgte heller å prioritere bolig. Det er den beste investeringen ever, for nå har jeg råd til flere vesker, enn jeg hadde satt opp som mål. (En Chanel når jeg blir 40😆)

• Liker 5
Skrevet

Jeg med full jobb har ikke råd til en veske til 17 000 en gang...helt utrolig hva unger har råd til nå til dags!

• Liker 7
Skrevet

Galskap sier jeg bare, å bruke så mye penger på en veske.

• Liker 4
Skrevet

Ikke for å være nebbete, men som 17-åring er du ingen student, men en elev. Når det er sagt, kan du jo bare følge med på finn og se om du kan gjøre et kupp der, om det virkelig er en veske du ønsker deg :)

• Liker 10
Skrevet

Jeg har den vesken i sort med glatt skinn. Veldig fornøyd med den. Har ikke brukt den enda, selv om jeg har hatt den en stund. Men en flott veske er det. Hvis du har råd så kjøp den 👍🏻 Samler på vesker selv. 

Anonymkode: d47f4...aa2

• Liker 2
Skrevet

Galskap å kjøpe en så dyr veske. Men når det er sagt, så er det mange andre pengesluk som ingen reagerer på, og som kan koste enda mer. Det er jo et poeng du selv trekker frem også. Til syvende og sist er de jo dine penger, du har jobbet for dem og du bruker dem på det du vil. Det ville vært urettferdig å hudflette deg for å kjøpe veske, når kjæresten din bruker mer penger på å pimpe opp bilen uten at noen reagerer på det. Bonsaijenta har forøvrig et godt innlegg som jeg sier meg 100% enig i. 

Anonymkode: f4918...49b

• Liker 1
Skrevet

Jeg skal ikke si at jeg ikke har lyst på ei så dyr veske, men jeg hadde aldri tatt meg råd til det. Det er viktigere å betale husleie, strøm og ha penger til mat. Jeg misunner de som har råd til det, men det er ikke noe jeg savner i livet mitt heller. Om du har penger til det så kan du vel løpe og kjøpe :)

• Liker 3
Skrevet

Hvordan i all verden har man råd til det, selv om man har deltidsjobb? 
Sikert fint med en flott veske der og da, men jeg ser på bolig og sparefond som en bedre investering enn vesker. 

• Liker 6
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Hvis du har lyst til å bruke så mye penger på en veske og har råd til det så er det vel bare å kjøpe. 

Jeg for min del kunne aldri brukt så mye penger på en veske. Min dyreste kostet 4.600 - og for meg satt det langt inne å kjøpe den til og med. 

Skrevet

Jeg syntes ikke den er spesielt fin, for å være ærlig.. Men om du har råd til det ville jeg løpt og kjøpt om du liker den! Men som folk sier her ville jeg definivt spart til egenkapital først.. Det kommer så utrolig godt med! 

Anonymkode: 4917b...11e

• Liker 1
Skrevet
Den 21.12.2015 at 23.24, Bass skrev:

Så du skal aldri kjøpe deg bolig? Om du har planer om det burde du spare. Du trenger å spare opp noen hundre tusen før det er mulig.

Anonymkode: 575cf...186

• Liker 2
Skrevet

Personlig synes jeg nightingale er finere. Eier ikke Antigona, men har sett på den flere ganger i butikker og synes ikke den er så fin. Den er upraktisk og henger ikke så fint mot kroppen. Synes heller ikke at Antigona er veldig tidløs. Selv har jeg Givenchy Pandora og ELSKER den.

Du kan jo søke litt på www.forum.purseblog.com 

Så forresten Antigona på salg til 10.000 her i London for noen dager siden, så hvis du skal kjøpe den burde du kanskje vente til sommeren når den kommer på salg igjen. 

• Liker 1
Skrevet

tenk så mange flotte opplevelser og minner du kan få for den prisen... Reiser. Du kan til og med reise å bidra til å gjøre livet bedre for den delen av jordas befolkning som ikke er født i luksus som oss nordmenn. Har du så mye penger å bruke syns jeg du skal bruke det på ting som gir deg minner og opplevelser. Ikke noe materialistisk som du gleder deg over i tre dager.. Tenk hva du ville gjort om du ikke hadde venner som gir deg creds for dyr veske. Da hadde du kanskje ikke prioritert som du nå vurderer? :)

• Liker 2
Skrevet

når du bare er 17 har du så mange viktige kjøp på lista, at en så dyr veske bør havne langt ned.. Først bør du spare til bolig og eventuelt bil osv.. Når du har bolig på plass, og lån nedbetalt, DA syns jeg man kan gå over til slike dyre kjøp. Men så er det jo viktig å presisere at dersom du har jobbet hard for disse pengene, med mål om å kjøpe denne veska, så gjør du det. Men bare tenk først om du syns det er rett prioritert :) Syns du det, så kjøp i vei. Men tenk deg om to ganger først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...