Gå til innhold

60 års dag på Gran Canaria desember 2016-ta med familie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyller 60 neste år, nærmere bestemt i desember. Har i den anledning lyst å rømme landet sammen med mine barn og barnebarn. Helst til sol og varme, og tenkte da på Gran Canaria. Hotell eller feriehus. Barn i skolealder, tenåringer og voksne skal trives. Gjerne badeland, shopping og gode restauranter i nærheten. Noen som kan anbefale noe??  Skal være der i en uke. Kom med tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gran canaria er vel et av de tryggeste stedene å dra til med tanke på varme og stabil temperatur.  Jeg har vært i playa del ingles en gang, og i puerto rico en gang. I puerto rico er det en aktivitetspark for barn med angry birds tema. Den var veldig populær for mitt barn! Badeland er det også på øya. Og dyreparken palmitos. Vi var der i november sist, og det var dessverre kaldt å bade i badelandet :( Dyreparken var veldig fin! Med forskjellig underholdning som delfinshow, papegøyeshow, rovfuglshow. Det var veldig bra! Ellers syntes jeg at puerto rico var et litt usjarmerende sted med mye nordmenn, kjedelig mat, og stressende kjøpesenter.

Anonymkode: ab47e...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...