AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Hei! Er det noen som har erfaring med "revive clinic" i Polen? Vurderer neseoperasjon, hakeoperasjon og korrigering av bryster Anonymkode: 61344...9b1
*Bumblebee* Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Har ingen erfaringer med de..men en bekjent av meg drar ALTID til polen for å få fikset tennene. De er mye flinkere og billigere på det der enn her i norge sier han. Så jeg tror ikke altid at utlandet er "dårligere" slik man ofte hører. Når det er sagt, hører man jo skrekkhistorier og..så jeg ville undersøkt GRUNDIG før jeg hadde vurdert en så omfattende operasjon. Tror personlig jeg hadde foretrukket å operere i norge, med tanke på evt post-op komplikasjoner osv. 2
FrkPedersen Skrevet 22. februar 2016 #4 Skrevet 22. februar 2016 Ser at dette er en litt gammel tråd, men skal selv operere nesen min på Revive og har en venninne som gjorde det i fjor. Hun ble superfornøyd og hadde veldig god oppfølging etter operasjonen:-)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #5 Skrevet 11. april 2016 Den 22.2.2016 at 19.58, FrkPedersen skrev: Ser at dette er en litt gammel tråd, men skal selv operere nesen min på Revive og har en venninne som gjorde det i fjor. Hun ble superfornøyd og hadde veldig god oppfølging etter operasjonen:-) Tenker på å gjøre det samme! Si gjerne hvordan det gikk med deg (hvis du har blitt operert), pris og hvor du bodde. Anonymkode: 0ba8a...822
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #6 Skrevet 11. april 2016 Vuderte å gjøre en neseopreasjon der, så mange bra anbefagliner.. Helt til jeg kom over en youtube video, med komentarrer som sier at de fikk nesen sin ødealgt der :/ Anonymkode: c52d4...b6a
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #7 Skrevet 12. april 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vuderte å gjøre en neseopreasjon der, så mange bra anbefagliner.. Helt til jeg kom over en youtube video, med komentarrer som sier at de fikk nesen sin ødealgt der :/ Anonymkode: c52d4...b6a Åh? Kan du legge ut videoen her? Hva var problemet med den nye nesen deres? Er jo forskjell på folk som har høye forventninger og krav, og på de som vil bli kvitt en bulk eller gjøre den kortere... Anonymkode: 0ba8a...822
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #8 Skrevet 12. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh? Kan du legge ut videoen her? Hva var problemet med den nye nesen deres? Er jo forskjell på folk som har høye forventninger og krav, og på de som vil bli kvitt en bulk eller gjøre den kortere... Anonymkode: 0ba8a...822 Jeg prøve å lete etter videon i går, men fant den ikke :/.. Men kommentarene den ene kommentaren gikk ut på at hun flydde fra polen 7 dager etter operasjonen, men ble innlagt på sykehus i England rett etter å ha kommet tilbake, pga en infeksjon. En av de andre kommentarene så at hun fikk nesen sin ødalgt, og at kirugene ikke er ekte kiruger Anonymkode: c52d4...b6a
FrkPedersen Skrevet 12. april 2016 #9 Skrevet 12. april 2016 Jeg har faktisk ikke hørt noe særlig gale om den klinikken, 99% av feedbacken har vært positiv av det jeg har sett. Jeg skulle igrunn opereres der nå i påsken som var, men den kvinnelige kirurgen som er spesialist har blitt syk eller noe, så de har fått inn en mann til å ta over enn så lenge. Han heter Dr. Witwicki tror jeg det var, og skulle visstnok være høyt kvalifisert og med mye erfaring. De var flinke og svarte på alt jeg spurte om, men krevde at jeg fikk en legesjekk for å se om neseskilleveggen min var skjev, noe jeg gjorde. Dette var da jeg skulle ha den kvinnelige legen. Da hun ble syk og Witwicki tok over, krevde han at jeg måtte dra til legen for en CT prøve. Etter det fant jeg meg en ny klinikk. Orket ikke maset om alle mulige prøver hos legen osv, koster jo ganske mye for flere legetimer også.. Spurte også etter ledig time, ga dem over 5 datoer, men hadde aldri ledig.. så tok det også 4 dager før jeg fikk svar på ting, da jeg måtte henvise meg til en som heter Denise (veldig hyggelig og behjelpelig) tror hun befant seg i England, men videreførte alle mine spm til kirurgen i Polen, som deretter sendte henne svarene, og hun til meg igjen. Så for min del synes jeg det ble slitsomt å holde på så mye frem og tilbake når det tok så lang tid.. Jeg hørte med en bekjent om hun kunne gjøre litt research om polske kirurger, da jeg ikke skjønte alt som sto på sidene, og hun gav meg navnet på en som er opplært i England, snakker flytende engelsk, og har jobbet der lenge før han startet sitt eget i Polen. Han heter Dr. Adam Kalecinski(?). Jeg har hatt kontakt med Noa Clinic over en periode, og har fått time midt i Juni med han Har lest mye positivt om han og klinikken, men også et par misfornøyde. Tror ikke det er til å unngå at noen er misfornøyd, der vil alltid være et par stykker. I hvertfall når han har drevet på i snart 20 år:-) Jeg leste om en jente som ikke var helt fornøyd, hun la ut før og etter bilde, og etterbildet var veldig bra og mye penere og mer passende til ansiktet hennes enn "før bildet". Hun var ikke helt fornøyd da han ikke hadde tatt vekk "nok" av nesen hennes, og fordi hun da ville ha den mindre, en såkalt "doutzen" nese(?). Hun hadde altså et bilde av en modell hun ville se ut som. Jeg og forhåpentligvis de fleste andre vet at man ikke kan få hvilken som helst nese, da man har helt forskjellige utgangspunkt. Derfor tar jeg ikke alle "misfornøyde" like seriøst, da resultatet til hun ene faktisk var veldig bra, men ikke helt slik som den supermodellen hun ville se ut som
AnonymBruker Skrevet 12. april 2016 #10 Skrevet 12. april 2016 6 timer siden, FrkPedersen skrev: Jeg har faktisk ikke hørt noe særlig gale om den klinikken, 99% av feedbacken har vært positiv av det jeg har sett. Jeg skulle igrunn opereres der nå i påsken som var, men den kvinnelige kirurgen som er spesialist har blitt syk eller noe, så de har fått inn en mann til å ta over enn så lenge. Han heter Dr. Witwicki tror jeg det var, og skulle visstnok være høyt kvalifisert og med mye erfaring. De var flinke og svarte på alt jeg spurte om, men krevde at jeg fikk en legesjekk for å se om neseskilleveggen min var skjev, noe jeg gjorde. Dette var da jeg skulle ha den kvinnelige legen. Da hun ble syk og Witwicki tok over, krevde han at jeg måtte dra til legen for en CT prøve. Etter det fant jeg meg en ny klinikk. Orket ikke maset om alle mulige prøver hos legen osv, koster jo ganske mye for flere legetimer også.. Spurte også etter ledig time, ga dem over 5 datoer, men hadde aldri ledig.. så tok det også 4 dager før jeg fikk svar på ting, da jeg måtte henvise meg til en som heter Denise (veldig hyggelig og behjelpelig) tror hun befant seg i England, men videreførte alle mine spm til kirurgen i Polen, som deretter sendte henne svarene, og hun til meg igjen. Så for min del synes jeg det ble slitsomt å holde på så mye frem og tilbake når det tok så lang tid.. Jeg hørte med en bekjent om hun kunne gjøre litt research om polske kirurger, da jeg ikke skjønte alt som sto på sidene, og hun gav meg navnet på en som er opplært i England, snakker flytende engelsk, og har jobbet der lenge før han startet sitt eget i Polen. Han heter Dr. Adam Kalecinski(?). Jeg har hatt kontakt med Noa Clinic over en periode, og har fått time midt i Juni med han Har lest mye positivt om han og klinikken, men også et par misfornøyde. Tror ikke det er til å unngå at noen er misfornøyd, der vil alltid være et par stykker. I hvertfall når han har drevet på i snart 20 år:-) Jeg leste om en jente som ikke var helt fornøyd, hun la ut før og etter bilde, og etterbildet var veldig bra og mye penere og mer passende til ansiktet hennes enn "før bildet". Hun var ikke helt fornøyd da han ikke hadde tatt vekk "nok" av nesen hennes, og fordi hun da ville ha den mindre, en såkalt "doutzen" nese(?). Hun hadde altså et bilde av en modell hun ville se ut som. Jeg og forhåpentligvis de fleste andre vet at man ikke kan få hvilken som helst nese, da man har helt forskjellige utgangspunkt. Derfor tar jeg ikke alle "misfornøyde" like seriøst, da resultatet til hun ene faktisk var veldig bra, men ikke helt slik som den supermodellen hun ville se ut som Adam Kalecinski kom også opp da jeg søkte på gode kirurger i Polen Han har operert flere britiske kjendiser og tydeligvis veldig flink! Minimalt med klager! Revive Clinic slet jeg litt mer med å finne reviews av, og har brukt flere dager på å svare på mailen min, mens Adam Kalecinski sin klinikk svarte nesten med en gang. Håper på å få time hos han i sommerferien Anonymkode: 0ba8a...822
FrkPedersen Skrevet 13. april 2016 #11 Skrevet 13. april 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Adam Kalecinski kom også opp da jeg søkte på gode kirurger i Polen Han har operert flere britiske kjendiser og tydeligvis veldig flink! Minimalt med klager! Revive Clinic slet jeg litt mer med å finne reviews av, og har brukt flere dager på å svare på mailen min, mens Adam Kalecinski sin klinikk svarte nesten med en gang. Håper på å få time hos han i sommerferien Anonymkode: 0ba8a...822 Så kjekt å høre! Har selv time der midt i Juni, men det begynner å bli fullt fra Juni og utover sa de, håper du får timen din Gleder meg og er veldig spent
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #13 Skrevet 22. mai 2017 På 13.1.2017 den 22.19, mammi skrev: Hvordan har det gått med dere??😬😀 Litt sent svar her, men får gå. Gjennomførte neseoperasjonen på Noa Clinic i fjort sommer. Det er ingen tvil om at dette var en profesjonell klinikk, hvor det strømmet inn og ut kunder (primært britter) hver dag. De var alltid tilgjengelige under oppholdet,og de fleste snakket bra engelsk. Adam Kalecinski er en utrolig dyktig mann, og er på ingen måte ute etter å lure pengene ut av deg. Betalte ikke før jeg var der, og han sa til og med at det ikke var for sent å ombestemme seg. Han at han hadde sett verre neser enn min på klinikken, og de hadde trukket seg. Han var også veldig nøye på å si fra om at han ikke kunne gi en skikkelig skihopp-nese, ettersom dette kunne gi pustevansker. I tillegg var han veldig opptatt av at jeg måtte ha et realistisk syn på hvordan nesen kom til å se ut: klinikken gir forbedringer, men ingen helt ny nese. Dette var greit for meg, ettersom jeg ikke ville at "alle" skulle se at jeg var operert. Jeg er godt fornøyd med resultatet i dag. Hadde kanskje håpet på nesetippen skulle holde seg litt høyere opp, slik den gjorde under hevelsen. Er på ingen måte slik at tippen henger ned heller, så har vel ingenting å klage på. Angrer ikke et sekund på at jeg gjennomførte - har aldri vært så fornøyd med meg selv før Anonymkode: 0ba8a...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå