Gå til innhold

Derfor er dårlige kvinner billige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlige kvinner har ikke noen virkelige verdier å tilby mannen. De må derfor forsøke å lage kunstig verdi ved å spre beina.

Med virkelige verdier mener jeg integritet, nobilitet, mot osv. 

Anonymkode: 74d44...32e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme som med billige mannfolk. Slipper ut snabelen for alt som rører på seg fordi de har null sperrer for hva de ønsker å dele med gud og hvermansen.

Anonymkode: d879d...075

• Liker 7
Skrevet

Kan du ikke skrive deg en dagbok eller noe i stedet for å spy ut de stygge kvinnefiendtlige holdningene dine her i tråd etter tråd.

Anonymkode: 9e3f9...34e

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlige kvinner har ikke noen virkelige verdier å tilby mannen. De må derfor forsøke å lage kunstig verdi ved å spre beina.

Grei teori, men den sprekker når du nevner integritet og nobilitet. Mot? Hvor mange kvinner med mot kjenner du?

Det er lettere å spre beina enn å faktisk utvikle personlighet som har de verdiene. Så jeg skjønner godt at kvinner velger den ruten. De blir jo også tatt godt imot av menn. De er ikke dårlige kvinner, men de er gode kvinner. De gjør en samfunnstjeneste.

Anonymkode: e8dd9...5e3

Skrevet

En kvinnehater er løs på kg. Gjeeeeeeeessp!

Anonymkode: e2a19...05e

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjelden utrykk. Er du norsk? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, har tenkt til å bruke det mot deg.

Anonymkode: b8bb6...383

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sjelden utrykk. Er du norsk? Jeg spør fordi jeg er nysgjerrig, har tenkt til å bruke det mot deg.

Har ikke tenkt å bruke det mot deg.

Skrevet

Generellt sett synes jeg alle som har seg ukritisk med hva som helst har et problem, ikke intigritet er jeg faktisk enig i.

Anonymkode: 92b80...a93

• Liker 1
Gjest Castielz
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme som med billige mannfolk. Slipper ut snabelen for alt som rører på seg fordi de har null sperrer for hva de ønsker å dele med gud og hvermansen.

Tja, det er jo bevist at det er 100 ganger vanskeligere for en mann å få sex i forhold til en kvinne, så jeg forstår godt hvorfor mange menn benytter de sjangsene de får.

Skrevet

Er glad det finnes så mange kvinner som sprer beina for en ons jeg. Jeg bare kler meg pent, gjør meg så deilig så mulig, ikke minst gir de et sexy og lurt smil så er det ikke vanskelig å få ei kvinne til å spre beina.

Skrevet
4 minutter siden, Mats skrev:

Er glad det finnes så mange kvinner som sprer beina for en ons jeg. Jeg bare kler meg pent, gjør meg så deilig så mulig, ikke minst gir de et sexy og lurt smil så er det ikke vanskelig å få ei kvinne til å spre beina.

:ph34r:

Anonymkode: 92b80...a93

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, Mats skrev:

Så blir de gravid med deg og da er helvete løs på KG.

Anonymkode: fc33a...7e7

• Liker 4
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De som gjør sånt med vilje ja, alle som sprer beina er heldigvis ikke ute etter barn. De fleste har noe i hodet håper jeg.

Skrevet
9 minutter siden, Mats skrev:

Med tanke på disse kvinnene i utgangspunktet hadde planer om sex, så bør det ikke være vanskelig nei så lenge de finner en attraktiv.

Anonymkode: 53f8f...ebb

Gjest Castielz
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smarte menn steriliserer seg og fryser ned litt babyjuice til den rette damen.

Skrevet
1 minutt siden, Castielz skrev:

Du så hvem jeg svarte?

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det det du mener med virkelige verdier du da ja.

Skrevet
2 minutter siden, Castielz skrev:

Å herregud så deilig det hadde vært!! Leste en artikkel om at det i Frankrike døde 14 unge kvinner i fjor pga blodpropp etter p-pillebruk, og så og si annenhver kvinne her til lands sliter jo med humørsvinginger, nedsatt libido og vektøkning pga p-piller. Hadde vært superdigg om menn tok litt ansvar snart!! Tenk så mye blidere, slankere og kåte damer dere hadde funnet!

• Liker 5
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud så deilig det hadde vært!! Leste en artikkel om at det i Frankrike døde 14 unge kvinner i fjor pga blodpropp etter p-pillebruk, og så og si annenhver kvinne her til lands sliter jo med humørsvinginger, nedsatt libido og vektøkning pga p-piller. Hadde vært superdigg om menn tok litt ansvar snart!! Tenk så mye blidere, slankere og kåte damer dere hadde funnet!

Eller en pille for menn. Jeg hadde gladelig tatt den om jeg hadde sluppet å bruke kondom

Anonymkode: e8dd9...5e3

• Liker 1
Skrevet

hvordan definerer du integritet og nobilitet?
hva er det, i forhold til hva da i denne situasjonen?

Anonymkode: b6cfe...022

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...