Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia? Utvekslet pakker i helgen og mottok en stor firkantet en. Da jeg sa "oj, så spennende", fikk jeg til svar, "hehe, ja det er nå bare en kaffemaskin, men du kan bytte hvis du vil ha noe annet". Så fikk jeg en myk pakke "ja, det er sokker, jeg har strikket dem selv. Si bare fra hvis du vil ha en annen farge". Ja, det var den spenningen, liksom. Er det bare jeg som ønsker å holde innholdet hemmelig til pakken åpnes?

Anonymkode: d9cdb...82e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er ikke du den eneste som ønsker å hemmeligholde innholdet, ei heller å oppleve spenningen ved å ikke vite. Utrolig kjedelig om jeg får vite innholdet i forkant - du kan tro jeg angret helt vilt da jeg var liten, og vi ungene var så spente at vi nesten åpnet pakkene for å se hva som var i dem, lenge før jul, så vi fikk vite hva som var i en pakke til hver av oss... Var noe jeg ønsket meg hinsides, men da jeg åpnet den på julaften, var det ikke så interessant likevel - jeg visste jo hva som ville komme. De andre pakkene derimot... 

Jeg har inntrykk av at folk som snakker sånn, ofte er noe usikre på seg selv og sine evner til å finne passende gaver.  

Gjest Emma Sophie
Skrevet

Det er harry å si det, hva er vitsen i å pakke inn da liksom. Men mtp at de la til at du bare kan bytte det osv om du ikke liker det, så kan det jo hende de sa innholdet fordi de var usikre. Usikre på om det de gir er bra nok ifølge dem selv. Kanskje ikke?

Skrevet
15 minutter siden, Emma Sophie skrev:

Det er harry å si det, hva er vitsen i å pakke inn da liksom. Men mtp at de la til at du bare kan bytte det osv om du ikke liker det, så kan det jo hende de sa innholdet fordi de var usikre. Usikre på om det de gir er bra nok ifølge dem selv. Kanskje ikke?

Jeg syns folk skal slutte å si det også, jeg har aldri byttet en gave. Det er jo tanken som teller, men virker som enkelte føler de må unnskylde seg for at de ikke gir noe bra nok.

Gjest Emma Sophie
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns folk skal slutte å si det også, jeg har aldri byttet en gave. Det er jo tanken som teller, men virker som enkelte føler de må unnskylde seg for at de ikke gir noe bra nok.

Ting er veldig overfladisk i dag og mange tror at ting må koste mye for at det skal være bra. Jeg er enig i at er tanken som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...