Gå til innhold

Trene utholdenhet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og samboer har Vært sammen I 4 år, men har alltid slitt med ett problem.. Han kommer så fort... 

Det kan Være snakk om få jukk så er han ferdig.. Det er utrolig kjedelig for meg som gjerne kan holde på I timevis! 

Hvordan  trener man utholdenhet på beat mulig måte?

Anonymkode: 1209f...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google "how to last longer in bed men" , og gå gjerne et tantra kurs som har fokus på pusten og det å roe ned opphisselsen sin, sånn at man holder i "evigheter".
Det er viktig at han som mann forstår hvor alvorlig problem dette er for deg som kvinne, og gjør en innsats på å trene seg opp.
Dere kan også trene sammen ved at hver gang han bygger opp nytelsen og nærmer seg et steg nærmere orgasme, så stopper du. Ikke bare for et minutt som mange gjør, men for en stund. Stopp hver gang, avslutt berøring og samleie, sett dere i stua å gjør noe helt annet. Gjør dette gang på gang på gang på gang og etterhvert vil han holde lenger.
Han kommer til å bli frustrert i starten såklart, men det er viktig at han er motivert for å trene på dette. 
Andre ting som er normalt for menn å gjøre når de holder på å komme, er å trekke seg ut, og f.eks starte å slikke kvinnen slik at penisen deres får hvile mens kvinnens tilfredstillelse fortsetter å bygge seg opp (siden hun jo trenger mer stimulering og tid enn han uansett) og gjenta dette hver gang. Sånn har mine timesvis-lange samleier vært og det er det jeg kaller for sex. Tominuttersmenn sier jeg rask adjø til.

Anonymkode: 77ea0...9df

Skrevet

Jeg skulle til å svare "det som trengs er trening og praksis"  - men nå ser jeg det at han tydelig har det.
Det finnes visstnok noe som heter start-stopp- metoden, mener det går ut på å stoppe aktiviteten hver gang utløsningen begynner å løsne. Du kan prøve å google.

For en tid siden kom jeg over en artikkel, finner den ikke igjen, hvor det ble hevdet at dette med tidlig utløsning hos menn er knyttet til onanivaner, der kroppen lærer seg at det er om å gjøre å bli ferdig fortest mulig. Noen andre som har sett det?

Skrevet
28 minutter siden, draug 75 skrev:

For en tid siden kom jeg over en artikkel, finner den ikke igjen, hvor det ble hevdet at dette med tidlig utløsning hos menn er knyttet til onanivaner, der kroppen lærer seg at det er om å gjøre å bli ferdig fortest mulig. Noen andre som har sett det?

Ja det er en kjent teori blandt sexologer og psykologer at tidlig utløsning handler om onanivanene fra oppveksten, når man måtte skyndte seg på gutterommet så fort man kunne før noen oppdaget det, og på den måten skal kroppen ha blitt vant med at den må presse frem og stresse frem orgasmen. Makes sense det.

Anonymkode: 77ea0...9df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...