Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spørsmålet taler for seg selv :) Hva får dine barn / stebarn / samboer / kjæreste i julestrømpa si i år?

Endret av Drittsekken
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade. 

Anonymkode: db1a9...f81

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Ungene er voksne og flyttet hjemmefra - så her i huset blir det ingen julestrømper. 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

er det egentlig så vanlig å henge opp slike julestrømper?
 jeg kjenner i alle fall ingen som henger opp slike.

:ohmy:

Gjest gjestvest
Skrevet

Da jeg hadde kjæreste tok vi hver vår strømpe, fylte opp med masse smågodis, og ga til hverandre. Disse er å få tak i i bla.a Kiwi, Rema 1000 etc. Nå som jeg er singel putter jeg føttene oppi. Neida.  :laugh:

Skrevet

Ungene får en liten pakke Lego hver, et blad og litt snop. Litt for å stagge lysten til å begynne gaveåpningen kl. 7 på julaften, og litt for å ha noe godis å kose seg med foran TV når julesendingene starter. :)

• Liker 3
Skrevet

Her blir det de fineste utgaver av ingenting!

• Liker 3
Skrevet

Er vokst opp med at jeg og søsknene fikk julestrømpe på julaften, og syns det er en fin tradisjon.

Jeg pleier å gi samboeren min julestrømpe. Fyller den med julemarsipan, juleøl, et blad og noe annet snacks.

• Liker 1
Skrevet

Ungene får sjokoladeracket og litt annet snop + et blad. Mannen får snop 

Skrevet

Ungene får litt godteri i en strømpe på 1. Juledag, ikke julaften. Julaften får de pakke 24 i kalenderen, og den pleier typiske å inneholde noe som holder dem i aktivitet.

Gjest SykkelJenny
Skrevet
22 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Ungene får litt godteri i en strømpe på 1. Juledag, ikke julaften. Julaften får de pakke 24 i kalenderen, og den pleier typiske å inneholde noe som holder dem i aktivitet.

Jeg er også vant til å ha strømpe 1. juledag, både da jeg selv var liten og da mine barn bodde hjemme. 

Skrevet

9 åringen som er opphengt i star wars, lego og minecraft får sånne små mystery pakker som jeg kjøpte på gamestop for en stund siden, 2 poser lego minifigures, litt snop, julehefte og en julebrus, 14 åringen får div snop, julehefte og julebrus, mannen får snop,Carl Barks Donald julehefte ( han digger Carl Barks sine Donald tegninger) og julebrus

Skrevet

Mine for godteri. Før når jeg bodde sammen med faren deres fikk de en bok oppi og så vi hadde noe å gjøre frem til kvelden, men nå får de åpne noen av gavene fra min side om morningen istede. De ville ikke ha med alle til faren, og noen av gavene er kjøpt for å være her ( nye lamper til rommene f.eks) og de er det ikke vits i å dra med frem og tilbake

Anonymkode: 33fda...385

Skrevet

I vår familie har det alltid vært en tradisjon med julestrømpe julaften morgen. I den lå det gjerne noe som skulle få "tiden til å gå" litt fortere til feiringen på kvelden. Godteri er det stort sett nok av ellers så strømpa inneholdt puslespill, spill, julehefter, flaxlodd osv. Mamma kjører på med tradisjonen hvert år, så vi får alltid et julehefte og flaxlodd når vi kommer i jula :) 

Skrevet

Jeg ordnet julestrømpe til mannen i fjor, jeg er vandt til å ha det fra da vi var barn. Vi fikk først mest snop, men så fikk vi litt julepynt i den og. Fyller opp med litt snop til mannen og muligens et julehefte eller noe, i år kjører jeg på med noen flaks-for-livet lodd også :laugh:

Skrevet

Masse godteri og en liten gave fra nissen som takk for at de har satt ut mat til ham kvelden lille julaften.

Skrevet

Brus, Chips, Sjokolade, Julehefter, Lakris, Nissegodt og penger.

Anonymkode: 8f041...247

Skrevet

Har ikke julestrømpe nå lenger, men da ungene bodde hjemme, fylte jeg strømpa med julehefter, lego og kinderegg. Noe å fylle den laaaange ventetida med :)

Skrevet

Jeg og kjæresten gir til hverandre; liten gave, julehefte og godteri :)
Så er jeg fortsatt så bortskjemt at jeg får julestrømpe hos pappa :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...