Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Skal snart på en fransk bulldog tispe som skal ha navn som begynner på A! :-) Synes det er vanskelig å finne på noe pent. Hjelp?
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Obs.. beklager at jeg la dette i feil forum. Takk for tips fighter! Anja er pent, men kjenner en som heter det, vil ha noe unikt.
Samantha Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Afrodithe! Ariana? Arkana? Aline? Aida? Hehe...
Midnattsol Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 www.canis.no - Hundenavn. Der kan du velge tisper og A.
Gjest sweetie pie Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 Har en liten brun Cocker tispe...hun heter Ariel
Maetzii Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 Utifra forumet: hva med Armani? eller... Aftersun? Ooooh det var nydelig.. *ønske seg et dyr å kalle Aftersun* (har ikke så mye peiling på klær og sminke at jeg klarte å finne flere alternativer)
Gjest lyna i i Skrevet 6. oktober 2004 #16 Skrevet 6. oktober 2004 Utifra forumet: hva med Armani? eller... Aftersun? Ooooh det var nydelig.. *ønske seg et dyr å kalle Aftersun* (har ikke så mye peiling på klær og sminke at jeg klarte å finne flere alternativer) Airbrush tanning? Alterna? Aveda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå