AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Chatter litt med en mann fra Happn. Vi har beveget oss fra å skrive på Happn til å skrive på messenger. Han sender et par meldinger daglig, kanskje et par upersonlige snaps iløpet av dagen. Jeg begynner å miste interessen, fordi han tar ikke noe initiativ til å hverken møtes eller snakke på telefonen. Han spør også en del om mitt barn, noe jeg ikke syns har noenting med, og det virker som at han kanskje vil snoke for noen... (en historie jeg ikke skal gå inn på her, men jeg har god grunn til å beskytte mitt barn) Og nå spør han plutselig om det er greit at han legger meg til på facebook. Jeg legger aldri til folk jeg ikke kjenner der, og aldri har møtt, der. Så, hva er sannsynligheten? At han tar kontakt for å "snoke", eller bare er innmari treg? Jeg merker når en mann er interessert på ordentlig. Han her virker ikke spesielt interessert, men interessert i å snoke. Som et eksempel, da jeg godkjente han på snapchat, tok han skjermbilde av at jeg hadde godkjent han på snapchat... Anonymkode: 27ecb...b03
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Jeg tenker at du er nødt til å gå inn på historien du ikke vil gå inn på, for at noen her skal kunne svare på det. Anonymkode: 2b9be...255 1
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Jeg hadde fulgt magefølelsen. Det er flere fisk i havet.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Sannsynligheten er stor for at han bare er treg. Sannsynligheten for at en som ønsker å snoke på deg og barnet ditt, plutselig skulle være på Happn og attpå til matche med deg er ganske liten, men forstår skepsisen din. Det er alltid greit å holde tilbake privat info, og ikke dele facebooken sin, selvom det er et vanlig spørsmål å få (facebook add) på Tinder og sånn ihvertfall... Anonymkode: 48ceb...202
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Hvis det er slik du føler det, så må du jo nesten bare ta et valg og avslutte kontakten. Vi kan jo umulig vite om dette er en person som er ute etter å snoke på deg og ditt barn. Vanskelig å gi råd som har noe rot i virkeligheten da. Anonymkode: 1b3d2...ad8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Sannsynligheten er stor for at han bare er treg. Sannsynligheten for at en som ønsker å snoke på deg og barnet ditt, plutselig skulle være på Happn og attpå til matche med deg er ganske liten, men forstår skepsisen din. Det er alltid greit å holde tilbake privat info, og ikke dele facebooken sin, selvom det er et vanlig spørsmål å få (facebook add) på Tinder og sånn ihvertfall... Anonymkode: 48ceb...202 Dette er Ts, vi matchet ikke. Han sendte charm så jeg tenkte skitt au og svarte. Anonymkode: 27ecb...b03
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2015 #7 Skrevet 26. desember 2015 Etter at jeg svarte han med at jeg ville møtes før vi la til hverandre på facebook, har han sluttet å sende meldinger og snaps. Kun noen få snaps som han i tillegg har på storyen, så det var det. Creepy. Anonymkode: 27ecb...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå