AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Del Skrevet 21. desember 2015 Nettopp kommet hjem til familien i julen, og kranglingen er i gang allerede. Hovedsakelig moren min og broren min som krangler. De roper til hverandre, og slenger dritt til hverandre. Nå har moren min låst seg gråtende inne på rommet sitt. Vi er alle voksne (i fysisk alder, i alle fall). Tips til å overleve jula, kanskje til og med gjøre den koselig? Anonymkode: 19428...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg vet hvordan du har det. Her har det kranglet siden jeg var liten, hver eneste dag og hver eneste jul. Jeg liker ikke jul lenger pga dem. Men, jeg slipper ikke unna det desverre. Jeg har ikke funnet noen gode tips til å overleve, utenom å bare la de holde på . Jatte med, og si mm til det meste Så får jeg heller koke inni meg frem til dagen jeg skal da, så kan jeg heller ekspodere da Anonymkode: 4d8fd...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Del Skrevet 21. desember 2015 Som noen som har det likens; gå mye på tur og mye på besøk:P Anonymkode: f8b2e...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 21. desember 2015 #4 Del Skrevet 21. desember 2015 Be dem enten holde kjeft og oppføre seg som voksne eller holde seg på hvert sitt rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 21. desember 2015 #5 Del Skrevet 21. desember 2015 Gi beskjed om at du reiser tilbake til hjemmet ditt hvis de ikke slutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastalovah Skrevet 21. desember 2015 #6 Del Skrevet 21. desember 2015 Ta en alvorsprat og si at det ødelegger julestemninga for deg, og om de ikke kan være så snille å prøve å være venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #7 Del Skrevet 23. desember 2015 Den 21. desember 2015 at 17.56, AnonymBruker skrev: Nettopp kommet hjem til familien i julen, og kranglingen er i gang allerede. Hovedsakelig moren min og broren min som krangler. De roper til hverandre, og slenger dritt til hverandre. Nå har moren min låst seg gråtende inne på rommet sitt. Vi er alle voksne (i fysisk alder, i alle fall). Tips til å overleve jula, kanskje til og med gjøre den koselig? Anonymkode: 19428...d7e Huff. Vi har det veldig likt her i heimen. Hver dag blir jeg vekket av rop og skrik fra stua/kjøkkenet. De få gangene ingen krangler så er det en trykket stillhet. Ingen snakker sammen om noe trivelig her i huset. Prøver man å få i gang en samtale, så blir bare de andre irriterte og begynner å krangle igjen. Jeg tror at man bare må prøve å komme seg igjennom jula så godt man kan, og kanskje unngå familien så mye som mulig. Jeg pleier å sette meg på rommet og høre på musikk når det blir forjævlig spektakkel inne i stua. Gleder meg til å komme tilbake på hybelen... Anonymkode: 9a8b3...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå