Gå til innhold

Renner sæden ut igjen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra vagina når man har sex uten kondom altså

Anonymkode: f6990...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart litt av den renner ut igjen. Tror du vi har en svamp eller noe sånt inni der? 
Det er ganske opphissende synes jeg når den renner ut. Haha

• Liker 1
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Hva trodde du, TS?

• Liker 1
Skrevet

Nei, kvinnens kropp fungerer som en støvsuger, den bare suger det opp.

Skrevet
3 minutter siden, Arabella skrev:

Ja, selvfølgelig. Hva trodde du, TS?

Har aldri tenkt over det!

Når renner den ut igjen? Er ikke det litt rart for partneren, eller ekkelt at det renner ut igjen i sengen? Eller renner den ut lenge etterpå?

Gjest cheshirecat
Skrevet

Der kommer an på.. Viss vi ligger opp ned kan det renne hele veien opp til hjernen. "Sædhjerne" heter denne lidelsen. 

Gjest Keikolina
Skrevet

Fitta spiser den opp.. Nei den renner ut igjen... er som følelsen av mensblod.. blo blupp kan det høres ut. Stapp inn en tampong og la den sige spermen opp.

Skrevet

Det er jo ikke rart for partneren, han ser det jo ikke fordi vi tar jo alt bort med henda og slikker de rene. Haha

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri tenkt over det!

Når renner den ut igjen? Er ikke det litt rart for partneren, eller ekkelt at det renner ut igjen i sengen? Eller renner den ut lenge etterpå?

Man kan alltids ha klart noe å tørke seg med og fange opp en del, toalettpapir, klut, håndkle.

Skrevet
7 minutter siden, Arabella skrev:

Man kan alltids ha klart noe å tørke seg med og fange opp en del, toalettpapir, klut, håndkle.

Eller man kan la det renne ut i do evt i dusjen har jeg også hørt noen gjør

Gjest UngMann1986
Skrevet
19 minutter siden, skylady skrev:

Det er jo ikke rart for partneren, han ser det jo ikke fordi vi tar jo alt bort med henda og slikker de rene. Haha

Hehe, sånn kan det også gjøres :tongue:

Skrevet
4 minutter siden, makar skrev:

Det kan man selvfølgelig. Selv er jeg ikke typen som spretter ut av sengen med en gang utløsningen har skjedd og løper på badet. Det synes jeg er noe hysterisk.

Skrevet
2 minutter siden, Arabella skrev:

Det kan man selvfølgelig. Selv er jeg ikke typen som spretter ut av sengen med en gang utløsningen har skjedd og løper på badet. Det synes jeg er noe hysterisk.

Du trenger ikke sprette opp og løpe på badet for at det skal komme i do. Det renner ikke ut med en gang hvis man blir liggende i senga.

Anonymkode: 5e413...cfb

Gjest supernova_87
Skrevet

Nei, sæd renner ikke ut igjen. Sæd fungerer hydrerende. Så ejakulasjon i vagina er et godt middel dersom man har ekstrem halsbetennelse/betennelse i mandlene og ikke klarer å drikke. Hvis du får sædsprut i vagina vil du bli tilført væske, og dehydreringen vil ikke tilta like raskt. I tillegg er det salt-fylt væske, så det er enda bedre enn vann. 

Skrevet

Fælt å spøkefulle folk skulle være her i dag a..

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, makar skrev:

Så da tar det tid før det renner ut altså?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så da tar det tid før det renner ut altså?

Det tar litt tid, ja. Personlig synes jeg det er noe ordentlig klin.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke sprette opp og løpe på badet for at det skal komme i do. Det renner ikke ut med en gang hvis man blir liggende i senga.

Jeg vet det vel, men det er nok av dem som er hysterisk opptatt av å vaske eller dusje seg etter sengekosen, etter hva jeg har lest på KG :fnise:

Skrevet
11 minutter siden, Rainstorm skrev:

Nei, sæd renner ikke ut igjen. Sæd fungerer hydrerende. Så ejakulasjon i vagina er et godt middel dersom man har ekstrem halsbetennelse/betennelse i mandlene og ikke klarer å drikke. Hvis du får sædsprut i vagina vil du bli tilført væske, og dehydreringen vil ikke tilta like raskt. I tillegg er det salt-fylt væske, så det er enda bedre enn vann. 

Prøvde du å være morsom?..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...