OnFire Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Snakket med en kompis (som ikke er noen sjekkegud) om denne muslimske jenta som jeg er interessert i. Han mente at jeg burde poke'e henne på Facebook, men det er jeg veldig skeptisk til. Er det noe som folk driver med? Jeg er 31 (og han er noen år eldre enn meg), og jenta er 24. Ganske barnslig, og veldig direkte? Litt "hei, jeg tror jeg elsker deg", hvis jeg poke'er ei jente uten at det er helt opplagt fra begges side at vi kun er venner, og at det aldri vil bli noe mer mellom oss.
ajarRun Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Ingen oppegående personer poker, men dersom du ikke klarer å formulere en underholdende melding er det vel ditt beste alternativ. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Kan man fortsatt "poke" folk på FB? Anonymkode: 0ae43...b2d 1
OnFire Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Kan man fortsatt "poke" folk på FB? Anonymkode: 0ae43...b2d Tror det, men har ikke sjekka
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Poking er noe 11 åringene på facebook gjør. Det ressonerer overhodet ikke med "hei jeg tror jeg elsker deg" men heller "hei jeg har ikke baller til å skrive noe fornuftig og er desperat så derfor klyper jeg borti deg" Jeg svarer aldri på pokes, aldri - selv ikke fra kjente. Syns det er tragisk rett og slett. Ikke noe poeng. Hjernedødt. Hvis du er så sikker på at det aldri kan bli noe med deg og denne muslismke jenta uansett så bør du bare innstille deg på å gå videre. Om du selv ønsker å forandre deg til å bli godtatt av hennes familie så må du ty til tydeligere steg enn noe poking eller hei melding på facebook. Begynn å les islamsk lærde, lær deg å lage mat fra hennes hjemland, ikke se på eller snakk med andre kvinner , gå gjerne i sølibat i et år eller fler for å bevise for henne at du er ren, ekte og dedikert. Hvor godt kjenner du henne? Er det bare utseende og personligheten hennes du har falt for, eller følger du også samme verdier og mål som henne har i livet? Anonymkode: 0ff77...422 3
Gjest Raindrops Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Hva enn du gjør, ikke "poke" henne på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Min mann er 34 og blir poket av venninner i ny og ne. Han hever øyenbrynet og jeg blir skeptisk til hvorfor de gjør det, nettopp fordi det er noe 'de små' gjør på fb. Anbefaler å la være. Prøv heller å komme ordentlig i kontakt med henne. Enklere å skrive tilbake til en som sier 'hei' en å respondere på en poke. Om hun så poker tilbake, hva er ditt neste steg? Tror kanskje man fremdeles kan 'kaste en sau' på noen, eller er den funksjonen borte? Anonymkode: 3153c...bdb
OnFire Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Poking er noe 11 åringene på facebook gjør. Det ressonerer overhodet ikke med "hei jeg tror jeg elsker deg" men heller "hei jeg har ikke baller til å skrive noe fornuftig og er desperat så derfor klyper jeg borti deg" Jeg svarer aldri på pokes, aldri - selv ikke fra kjente. Syns det er tragisk rett og slett. Ikke noe poeng. Hjernedødt. Hvis du er så sikker på at det aldri kan bli noe med deg og denne muslismke jenta uansett så bør du bare innstille deg på å gå videre. Om du selv ønsker å forandre deg til å bli godtatt av hennes familie så må du ty til tydeligere steg enn noe poking eller hei melding på facebook. Begynn å les islamsk lærde, lær deg å lage mat fra hennes hjemland, ikke se på eller snakk med andre kvinner , gå gjerne i sølibat i et år eller fler for å bevise for henne at du er ren, ekte og dedikert. Hvor godt kjenner du henne? Er det bare utseende og personligheten hennes du har falt for, eller følger du også samme verdier og mål som henne har i livet? Anonymkode: 0ff77...422 Det står ingenting om at det ikke kan bli noe mellom henne og meg. Jeg tviler på at jeg har noen sjanse, men det har jeg som sagt ikke nevnt. Hun er en vestlig muslim, og du overdriver noe voldsomt, det er jeg rimelig sikker på. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 Hvordan "poker" man noen på Facebook? Ikke at jeg tenkt å gjøre det, men jeg husker at det var en "poke"-funksjon for mange år siden. Tror jeg ble "poket" sist i 2007 eller noe sånt. Anonymkode: 0ae43...b2d
OnFire Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan "poker" man noen på Facebook? Ikke at jeg tenkt å gjøre det, men jeg husker at det var en "poke"-funksjon for mange år siden. Tror jeg ble "poket" sist i 2007 eller noe sånt. Anonymkode: 0ae43...b2d Fra hennes side 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 4 minutter siden, OnFire skrev: Fra hennes side Takk, da fikk jeg svar på det og! Uansett, gjør noe annet enn å "poke" henne og lykke til Anonymkode: 0ae43...b2d
OnFire Skrevet 21. desember 2015 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2015 Takk. Blir nok ingen poking.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #13 Skrevet 21. desember 2015 21 minutter siden, OnFire skrev: Fra hennes side WTF? Den bakgrunnen er jo miiin! Anonymkode: 73532...66c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 52 minutter siden, OnFire skrev: Det står ingenting om at det ikke kan bli noe mellom henne og meg. Jeg tviler på at jeg har noen sjanse, men det har jeg som sagt ikke nevnt. Hun er en vestlig muslim, og du overdriver noe voldsomt, det er jeg rimelig sikker på. Siste orda i hovedinnlegget ditt er jo "og at det aldri kan bli noe mer mellom oss". Jeg kjenner mange vestlige muslimer, jeg snakker ikke om at du må konvertere, men du må fremdeles bli godkjent av familien hennes, og for å bli det er terskelen ganske høy selvom hun selv kanskje ikke ser på det sånn. Verdier er veldige viktige, og de vil ikke tillate hun å bli sammen med en norsk mann som bare er fascinert av hun for en kortere periode. Derfor jeg spurte hvor godt du kjente hun og om dere hadde like mål og verdier osv, men skal ikke blande meg mere jeg, du har tydeligvis fasiten selv. Anonymkode: 0ff77...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå