Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt noen tips om dette da jeg syntes mine aldri blir helt bra...

Sikkert fordi jeg er altfor utålmodig og ikke lar det tørke lenge nok - men... uansett..

Hvordan gjør du det - og hvilke produkter foretrekker du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I salong :-) Blir bra hver gang det.

Skrevet

Bruker først underlakk, tar på det hvite på tuppene og så et strøk med en lys neglelakk før jeg tar på overlakken. Liker ikke at det hvite blir heeelt hvitt, derfor tar jeg neglelakk utenpå.

Husk å la det tørke godt mellom strøkene.

Skrevet

Jeg pleier å legge det hvite rett på tuppene først (fordi jeg bruker maler, og det hender underlakken blir stygg når jeg drar dem av), deretter den lyse lakken, og til slutt blank topplakk. Selv om lakken føles tørr etter et par minutter, pleier jeg å vente minst en halvtime mellom hvert strøk, for når det blir flere lag oppå hverandre tar det lengre tid før lakken får satt seg skikkelig.

Skrevet

Men hvordan klarer dere å legge på det hvite på tuppen fint, uten maler? syns det blir like stygt hver gang jeg prøver meg jeg.

Skrevet

øvelse gjør mester, tunga beint i munnen og alt det der 8)

Gjest Anonymous
Skrevet

Øving, øving, øving.. Jeg prøvde noen ganger med maler men syns det ble mer knotete så jeg har lært meg til å greie det uten.

Jeg har forøvrig prøvd utrolig mange lakker (Revlon, ArtDeco, Max Factor, Dior) og ulike varianter av lag-legging, men jeg syns ikke manikyren holder lenge nok!

Noen tips? (ikke meningen å ødlelegge tråden din Snøvit, men jeg tenkte dette var i samme bane..) :)

Skrevet

Jeg bruker heller ikke maler, men legger det hvite først, rett på neglen uten base. Da kan jeg nemlig korrigere det hvite hvis det ikke ble helt som det skulle.

Jeg liker Depends fransk manikyr sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...