Snøhvit Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Skulle gjerne hatt noen tips om dette da jeg syntes mine aldri blir helt bra... Sikkert fordi jeg er altfor utålmodig og ikke lar det tørke lenge nok - men... uansett.. Hvordan gjør du det - og hvilke produkter foretrekker du??
Gjest Lea Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Bruker først underlakk, tar på det hvite på tuppene og så et strøk med en lys neglelakk før jeg tar på overlakken. Liker ikke at det hvite blir heeelt hvitt, derfor tar jeg neglelakk utenpå. Husk å la det tørke godt mellom strøkene.
Gjest Virvel Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg pleier å legge det hvite rett på tuppene først (fordi jeg bruker maler, og det hender underlakken blir stygg når jeg drar dem av), deretter den lyse lakken, og til slutt blank topplakk. Selv om lakken føles tørr etter et par minutter, pleier jeg å vente minst en halvtime mellom hvert strøk, for når det blir flere lag oppå hverandre tar det lengre tid før lakken får satt seg skikkelig.
Gjest 1111 Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Men hvordan klarer dere å legge på det hvite på tuppen fint, uten maler? syns det blir like stygt hver gang jeg prøver meg jeg.
*SOL* Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 øvelse gjør mester, tunga beint i munnen og alt det der 8)
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #7 Skrevet 6. oktober 2004 Øving, øving, øving.. Jeg prøvde noen ganger med maler men syns det ble mer knotete så jeg har lært meg til å greie det uten. Jeg har forøvrig prøvd utrolig mange lakker (Revlon, ArtDeco, Max Factor, Dior) og ulike varianter av lag-legging, men jeg syns ikke manikyren holder lenge nok! Noen tips? (ikke meningen å ødlelegge tråden din Snøvit, men jeg tenkte dette var i samme bane..)
birgitte242 Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg bruker heller ikke maler, men legger det hvite først, rett på neglen uten base. Da kan jeg nemlig korrigere det hvite hvis det ikke ble helt som det skulle. Jeg liker Depends fransk manikyr sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå