AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Har slitt veldig med håret mitt etter at jeg bleket det i sommer. Det blir ekstremt flokete på kort tid, særlig nederste del av håret, og noen ganger må jeg nærmest rive det fra hverandre for å få løsnet flokene. Mister sinnsykt mye hår pga dette. Frisøren min ga meg beskjed om at jeg bør bruke en shampoo som tilfører proteiner, så jeg har brukt Joico K-pak en stund nå. Problemet er at håret mitt blir veldig trådt når jeg bruker denne shampooen, noe som gjør det enda vanskeligere å børste det. Har også prøvd å bruke Redken All Soft noen ganger, for å tilføre fuktighet, men resultatet er da at nederste del av håret blir ekstremt porøst. Noen som har forslag til en shampoo som kan pleie bleket hår, samtidig som den gjør håret lett å børste? Anonymkode: 12f7e...907
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Ville testet produkter med fukt eller protein fra pureology. Jeg bruker pureology hydrate serien. Er så fornøyd! Kjempe gode produkter som alle er beregnet på fargebehandlet hår uten parkbener, silikoner osv. Anonymkode: 930da...f4c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville testet produkter med fukt eller protein fra pureology. Jeg bruker pureology hydrate serien. Er så fornøyd! Kjempe gode produkter som alle er beregnet på fargebehandlet hår uten parkbener, silikoner osv. Anonymkode: 930da...f4c Hvordan er disse shampooene fra Pureology serien når det gjelder floker? Er det lett å gre håret etter vask? Anonymkode: 12f7e...907
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse shampooene fra Pureology serien når det gjelder floker? Er det lett å gre håret etter vask? Anonymkode: 12f7e...907 Ja! Balsamen er til å bruke i hele håret, ikke bare tuppene. Jeg får mykt og glatt hår av pureology hydrate balsamen:)! Den gjør heller ikke håret fett eller tungt selvom man bruker den i hodebunnen også. Jeg går hvertfall god for de produktene. Pureology har protein shampo og balsam også Får kjøpt til en rimeligere pris på feelunique eller blivakker. Anonymkode: 930da...f4c
Sandie Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Håret mitt floker seg endel i tuppene når det er kjemisk tørt etter bleking og striping.Jeg synes Alterna sin Bamboo Smooth serie gjorde håret mye mindre tørt og lettere å gre.Brukte også kuren i samme serie. Kan også anbefale Goldwell sin Dualsense Rich Repair-serie.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #6 Skrevet 22. desember 2015 Jeg syns du burde forsøke Precious Oils serien til Pureology, den er ekstremt fuktgivende. Når jeg begynte å bleke håret mitt brukte jeg denne i begynnelsen, og den ga nesten "for mye" fukt, og det sier litt. Du bør ikke bare bruke proteinprodukter, da det fort kan gjøre håret trått. Håret ditt trenger proteiner, men det trenger også mye fukt i etterkant av proteinene. Selv bruker jeg Joico K-Pak intense hydrator treatment så ofte som mulig, det er en knallgod fuktighetskur til håret. Og jeg bruker den alltid etter proteinkur. Anonymkode: 440a4...e4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå