AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg møtte en fyr på byen i helgen. Vi ble sittende og prate i ca 4 timer til det stengte og da dro vi hjem til oss selv (altså ikke hjem sammen..). Han ga meg det fulle navnet sitt for at jeg skulle adde han på Facebook, men fordi jeg var litt beruset husker jeg ikke helt om han virkelg mente det eller om det bare var fylleprat? Først idag klarte jeg å komme på hva etternavnet hans var, jeg hadde glemt det først, men plutselig kom det og jeg fant han på face, men er litt usikker på om det er litt dumt å legge han til nå? Tenk om han ikke mente det engang og tror at jeg er superinnbilsk som tror at han vil ha noe mer kontakt? :/ Anonymkode: 21ae0...fd8 1
Belbus Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Merkelig å tulle med at du skal legge han til, han mente det nok. Bare gjør det 5
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Legg han til! Anonymkode: d381e...7dc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Enig, merkelig å tulle med at du skulle legge han til. Send han en melding samtidig som friendrequesten å si takk for sist og spør om han husker deg Det er jo ikke lett å vite om han er seriøs eller ikke, eller har tid for dame nå eller ikke, men han vil jo hvertfall ha en viss kontakt med deg og muligheten til å snakke mere med deg siden han ba deg om å legge han til og ga deg fulle navnet sitt Anonymkode: 15024...e39 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Trådstarter her ok, får prøve da bare er så redd for at han ikke mente det og bare snakka fylleprat og at han skal le av meg når jeg faktisk adder han.. Anonymkode: 21ae0...fd8
Mayoo Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trådstarter her ok, får prøve da bare er så redd for at han ikke mente det og bare snakka fylleprat og at han skal le av meg når jeg faktisk adder han.. Anonymkode: 21ae0...fd8 Også da? Er det ikke bedre å prøve? Du har jo ingenting å tape..
Gjest PseudonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 Hvis det hadde vært meg du hadde pratet med i 4 timer, og du hadde lovet å legge meg til på face i helgen (antar vi snakker natt til søndag) og fortsatt på mandag ikke gjort det, så hadde jeg vært skuffet (jeg sitter ikke og prater med damer i 4 timer uten at jeg liker de, og tviler på at jeg er den eneste som tenker sånn). Men hadde blitt dertil glad når du først gjorde det. Og spesielt om du legger til den kommentaren om at du var beruset og ikke kom på etternavnet før nå, det er jo litt sjarmerende faktisk.
stan Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 Spørsmålet er vel om du ønsker mer kontakt med ham? Hvis ja, legg han til. Hvis nei, la det være. 1
WubWub Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: Enig, merkelig å tulle med at du skulle legge han til. Send han en melding samtidig som friendrequesten å si takk for sist og spør om han husker deg Det er jo ikke lett å vite om han er seriøs eller ikke, eller har tid for dame nå eller ikke, men han vil jo hvertfall ha en viss kontakt med deg og muligheten til å snakke mere med deg siden han ba deg om å legge han til og ga deg fulle navnet sitt Anonymkode: 15024...e39 Du må jobbe med selvtilliten din.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 6 timer siden, PseudonymBruker skrev: Hvis det hadde vært meg du hadde pratet med i 4 timer, og du hadde lovet å legge meg til på face i helgen (antar vi snakker natt til søndag) og fortsatt på mandag ikke gjort det, så hadde jeg vært skuffet (jeg sitter ikke og prater med damer i 4 timer uten at jeg liker de, og tviler på at jeg er den eneste som tenker sånn). Men hadde blitt dertil glad når du først gjorde det. Og spesielt om du legger til den kommentaren om at du var beruset og ikke kom på etternavnet før nå, det er jo litt sjarmerende faktisk. Jeg la han til tidligere dag og han godtok og sendte meg melding Anonymkode: 21ae0...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg la han til tidligere dag og han godtok og sendte meg melding Anonymkode: 21ae0...fd8 Så bra, hyggelig med oppdatering Lykke til med han Anonymkode: 15024...e39 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 Som kvinne har du ingenting å tape. Menn synes sikkert det bare er hyggelig. Anonymkode: 0f5e2...0e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå