AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Del Skrevet 21. desember 2015 er det noen som har hunder som bruker dette, og hva foretrekker dere? Er det 1 bleie om dagen eller hvordan fungerer det? Anonymkode: d1140...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 21. desember 2015 #2 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har hannhunder som kan markere inne hos andre folk - så da bruker jeg bellyband på dem. Har aldri hørt noen bruke bleie på hund, med annet det dreier seg om tisper med løpetid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Del Skrevet 21. desember 2015 Har kun brukt hundetruse til vår enkeltsak staff under løpetid. Vi har pleid å legge bind i hundetrusen (ja typ libresse) og byttet bind hver gang hun skal ut dersom hun har blødd. Er ikke sikkert det er nødvendig å gjøre det så ofte, men er slik jeg føler for å gjøre det. Hun slipper selvsagt å ha på seg noe når hun er ute. Anonymkode: 68202...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Del Skrevet 21. desember 2015 Engelske staff* skulle det stå Anonymkode: 68202...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Del Skrevet 21. desember 2015 40 minutter siden, MiaMe skrev: Jeg har hannhunder som kan markere inne hos andre folk - så da bruker jeg bellyband på dem. Har aldri hørt noen bruke bleie på hund, med annet det dreier seg om tisper med løpetid? det er selvsagt under løpetid Anonymkode: d1140...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiaMe Skrevet 21. desember 2015 #6 Del Skrevet 21. desember 2015 2 timer siden, AnonymBruker skrev: det er selvsagt under løpetid Anonymkode: d1140...26f Hehe, godt å høre! Mange på dette forumet som har mye rart for seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Del Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: det er selvsagt under løpetid Anonymkode: d1140...26f Ikke nødvendigvis så veldig selvsagt. Da jeg jobbet i dyrebutikk hadde jeg noen kunder som seriøst ville ha bleie til hunden. Det verste er at det faktisk finnes. Anonymkode: e0b24...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xinnia Skrevet 22. desember 2015 #8 Del Skrevet 22. desember 2015 19 timer siden, MiaMe skrev: Jeg har hannhunder som kan markere inne hos andre folk - så da bruker jeg bellyband på dem. Har aldri hørt noen bruke bleie på hund, med annet det dreier seg om tisper med løpetid? Belly band er jo det samme som bleier.... Ts spør sikkert om tispe bind- det finnes uttallige tispe truser å få kjøpt. Noen finner på smarte løsninger med f. eks gutte truser. Felles er at man legger bind i de. Jeg er heldig ved at mine tisper i alle år har vært super renslige- legger på noen billige fleece pledd på sofa og andre ligge steder, så tispe selv får mulighet til å vaske seg . Fort gjort at en tispe kan få livmorbetennelse etter løpetid, og så renslighet er like viktig på de som på oss mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissPierce Skrevet 22. desember 2015 #9 Del Skrevet 22. desember 2015 En del folk med Fransk Bulldog bruker Libero Up and Go. Bra passform til Fralle på de 😂😂 Ellers så er jeg enig med Xinnia om at det aller beste er om man klarer seg uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå