AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731
Daniel123 Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 En slik mann vil du nok aldri finne, så det er bare å ta seg til takke med en "uekte" mann.
Erazor Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Det er festlig hvor mange som tydeligvis mener at en ekte mann er det samme som en tjener. 1
Gjest Emma Sophie Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Det der var veldig gammeldags.
Wenda Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Jeg er kvinne og ønsker ikke en mann som følger alle de punktene. 1. Åpne dører. Greit nok, men om det er noe som "må" gjøres hver gang så blir det jo bare slitsomt og irriterende. Jeg har to armer med hender og klarer å åpne min egen dør 2. Dra ut stolen. Nei takk. Syns det er bare i veien og irriterende 3. Hvorfor skal en mann gå bak kvinnen? Min samboer får gå der hvor det passer han best. 4. Jeg vil kun ha sex med min samboer om han også ønsker det. Hvem i huleste vil ha sex med noen som har pliktsex? 5. Hvor mye penger mannen tjener spiller ingen rolle for meg. Så lenge han kan dra sin del av lasset og ikke har en rotete økonomi, så spiller det liten rolle om han tjener 15k eller 50k pr mnd 6. Skal alltid tilfredsstille meg? På hvilken måte da? Skjønner ikke dette punktet engang 7. Jeg ønsker ikke at min samboer alltid skal være enig med meg. Da hadde samlivet blitt forferdelig kjedelig 8. Min samboer er tilgjengelig kanskje 1 dag i uka, resten av tiden går til jobb og hobby. Og jeg trives med det 9. Ønsker ikke at noen skal ofre livet sitt for meg 10. Giftermål og barn? Nei takk, da hadde jeg bedt han om å finne seg noen andre. Jeg ønsker meg ikke barn. Kunne kanskje gått med på å gifte meg om det da hadde vært på et kontor og uten fest
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 En ekte mann skal bare riste på huet av idiotiske lister som dette, og så fortsette å kløyve ved. Anonymkode: 18cc0...161
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 3 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731 La meg gjette, du er en bitter fyr som skrev dette for å provosere? Har aldri hørt en dame ønske det du lister opp her. Anonymkode: 8b9c4...a09 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, du er en bitter fyr som skrev dette for å provosere? Har aldri hørt en dame ønske det du lister opp her. Anonymkode: 8b9c4...a09 La meg gjette du er en bitter kvinne. Anonymkode: e7300...731 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette du er en bitter kvinne. Anonymkode: e7300...731 Tror dette viser at du er en mann, ts. Anonymkode: c570c...7b0 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette du er en bitter kvinne. Anonymkode: e7300...731 Haha! Nei, langt i fra, bare mektig lei av all sytet om hvordan kvinner visstnok mener at menn skal være. Skjønner ikke hvor dere henter det i fra, men det fremstår bittert og det virker å komme fra en mann som vet lite om kvinner. Kvinner er ikke en gruppe der alle ønsker det samme, akkurat som med menn. Skjønner du har lest og opplevd dine ting, men dette innlegget ditt vitner om et ganske snevert og bastant syn. Meningene dine henger ikke på greip. Anonymkode: 8b9c4...a09 1
WubWub Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 Det der er ikke en ekte mann, det der er en tjener skråstrek gigolo som du må betale penger om du ønsker disse tjenestene.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #12 Skrevet 21. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. haha. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731 ofre livet? du ber om mye. det spørs jo hva man definerer som en ekte mann i utgangspunktet. noen syntes at en ekte mann er en som er macho, stor og ja, en som ofrer livet sitt faktisk. andre syntes en ekte mann er snill, og at det definerer hva en ekte mann er. Anonymkode: 709db...e7c
Dina86 Skrevet 21. desember 2015 #13 Skrevet 21. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731 Det der er da ikke en ekte mann. Dette er en mann jeg ville definert som en tøffel. Absolutt ikke attraktivt for min del. Jeg vil ikke være sammen med noen som ikke vil/tør å være uenig med meg.
Gjest lipgloss Skrevet 21. desember 2015 #14 Skrevet 21. desember 2015 hmm alle menn er da ekte uavhengig av hva dem gjør,hva den enkelte kvinne eller mann foretrekker er jo veldig forskjelig,trodde vi var komt langt i likestilling prosessen jeg hvor mann og dame blir stilt på lik linje,ja jeg vet vi ikke er i mål enda,men denne lista var helt bak mål og skivebom,kan aldrig tenke meg noen kvinner ønsker en slik mann i dag
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. desember 2015 #15 Skrevet 21. desember 2015 10 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731 De fleste vil ikke ha en slik underdanig mann. 1
Haru Skrevet 21. desember 2015 #16 Skrevet 21. desember 2015 Dette er jo til syvende og sist ganske subjektivt. Til og med det faktumet at jeg tror dette er subjektivt, er også subjektivt. Så det hele kommer jo ned til personlige preferanser vil nå jeg si
Gjest Badebuksa Skrevet 21. desember 2015 #17 Skrevet 21. desember 2015 Er det bare jeg som tenker at TS er sarkastisk?
Gjest Franke Ann Skrevet 21. desember 2015 #18 Skrevet 21. desember 2015 Han skal ikke gråte, untatt for dyr som lider og for Nelson Mandela.
Mann 42 Skrevet 22. desember 2015 #19 Skrevet 22. desember 2015 19 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Han skal alltid åpne døren for en kvinne 2. Han skal alltid dra ut stolen for en kvinne 3. Han skal alltid gå 2 skritt bak en kvinne. Med mindre hun sier det er greit at han går ved siden av henne. 4. Han skal alltid ha sex med henne når hun ønsker det. 5. Han skal ha nok penger slik at kvinnen ikke trenger å jobbe. Slik at kvinnen kan leve på mannens penger 6. Han skal alltid tilfredsstille en kvinne 7. Han skal aldri si seg uenig med kvinnen han er sammen med 8. Han må alltid være tilgjengelig for kvinnen han er sammen med 9. Han må være villig til å ofre livet for sin kvinne 10. Han må ønske å gifte seg og ha barn. Anonymkode: e7300...731 Dette høres mer ut som en beskrivelse av en ekte tøffelhelt. Og jeg tror ikke mange menn vil være enige i at det er en god bskrivelse av en ekte mann. 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 22. desember 2015 #20 Skrevet 22. desember 2015 snill, but not sleazy : (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå