Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger egentlig regntøy!!

men så har jeg egentlig ikke lyst på disse formløse, vanvittig kjedelige regndressene som man får tak i overalt.

jeg har lyst på en skikkelig regnfrakk, slik som vi hadde i gamle dager.

Nesten til kneet, lett figursydd og/eller med belte i livet.

og sydvest!!! :rosasmil:

knallrød- orange- gjennomsiktig- gjennomsiktig med mønster, hva som helst artig.

men jeg finner det INGENSTEDER????

er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt godt OG artig regntøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet om noe stilig regntøy?

ikke rart jeg sliter med å finne det... :ler:

Skrevet

Jeg vil også ha kult regntøy, men finner ikke.

Skikkelig synd, vi får dra opp tråden med ujevne mellomrom.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har en knallgul sydvest kjøpt på Moldejazz for hundre år siden, og en stor sort, usexy men praktisk, regnfrakk kjøpt på en arbeidsklær butikk vis a vis Fisketorget i Bergen for en del år siden. Jeg har også lyst på ny regnfrakk men har ikke kikket aktivt enda - men jeg vet hvor jeg skal gå; Sol&Regn på Galleriet i Bergen, der har de endel. Men nå hjelper jo dette lite om dere ikke bor her i byen da.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Er vel ikke rart dere ikke får tak i det...

Ser jo helt for j***** ut :o

Skrevet
Er vel ikke rart dere ikke får tak i det...

Ser jo helt for j***** ut :o

:roll: konstruktivt....

Gjest lilletroll
Skrevet

Sydvest er superstilig :-) Jeg så at de hadde det på en sportsbutikk i sommer.....kanskje flere sportsbutikker har det?

Skrevet
.... Sol&Regn på Galleriet i Bergen' date='... :)[/quote']

har disse hjemmeside tro? kanskje de tar imot bestillinger?

Gjest Anonymous
Skrevet

Sydvester får du kjøpt i nesten alle sportsbutikker eller butikker som selger Helly Hansen klær (større båtbutikker / marinaer for eksempel). Kanskje ikke så sexy, men du verden så praktisk!! Etter diverse sommere og høster med regnvær og båtliv har jeg utviklet et nært forhold til min sydvest!!

Skrevet

ja, har sett at selve sydvesten er lettere å få tak i, men hva med resten av utstyret da?

Skrevet

var vel nesten det nærmeste jeg kom.... :-?

Skrevet

da var det gjort!! :sjarmor:

sendte en bønn og en produktide om alt fra gjennomsiktige, mønstrede regnfrakker med tilhørende utstyr til, til andre artige muligheter.

så får vi se om det er liv laga da.... :ler: har ikke helt troen der, men uten ett forsøk kommer man ihvertfall ingen vei. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte min skotskrutete regnfrakk (Ja, den går til knærne og er av typen "oljeuhyre"... :ler: ) på Underground (den "hippe" bruktbutikken i Storgata, borte ved NAF-huset) for rundt fire år siden. Det kan hende at bruktbutikker av typen Grünerløkka-Fretex har sånt.

Har i alle fall ikke sett det i vanlige butikker!

Skrevet

tenkte faktisk akkurat på det nå i lunsjen, at fretex eller underground kanskje har det.

skal ta en tur å kikke i dag jeg!! :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har faktisk sett det en gang på den hippe Fretexbutikken på Løkka... Men det er lenge siden, sikkert et år. Likevel, kan være verdt å ta en titt. Eller hva med å kikke på noen kinky nettsider... Regntøy er jo en fetish for mange, kan være verdt et forsøk. :ler:

Skrevet

skal også sjekkes....

Skrevet

Var et innslag om regntøy på godmorgen norge i dag. Ligger vel på web-tv tenker jeg. Var litt trøtt og fikk ikke med meg hele saken. Men det var en representant fra HH der og de hadde endel og så har adidas samarbeida med noen (?) om noe regntøy, sydvest og en frakk var der ihvertfall og en hel haug med støvler var stilt ut der... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...