aline Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 jeg trenger egentlig regntøy!! men så har jeg egentlig ikke lyst på disse formløse, vanvittig kjedelige regndressene som man får tak i overalt. jeg har lyst på en skikkelig regnfrakk, slik som vi hadde i gamle dager. Nesten til kneet, lett figursydd og/eller med belte i livet. og sydvest!!! :rosasmil: knallrød- orange- gjennomsiktig- gjennomsiktig med mønster, hva som helst artig. men jeg finner det INGENSTEDER???? er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt godt OG artig regntøy?
aline Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #2 Skrevet 6. oktober 2004 ingen som vet om noe stilig regntøy? ikke rart jeg sliter med å finne det...
Aida Skrevet 6. oktober 2004 #3 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg vil også ha kult regntøy, men finner ikke. Skikkelig synd, vi får dra opp tråden med ujevne mellomrom.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #4 Skrevet 6. oktober 2004 Jeg har en knallgul sydvest kjøpt på Moldejazz for hundre år siden, og en stor sort, usexy men praktisk, regnfrakk kjøpt på en arbeidsklær butikk vis a vis Fisketorget i Bergen for en del år siden. Jeg har også lyst på ny regnfrakk men har ikke kikket aktivt enda - men jeg vet hvor jeg skal gå; Sol&Regn på Galleriet i Bergen, der har de endel. Men nå hjelper jo dette lite om dere ikke bor her i byen da..
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #5 Skrevet 6. oktober 2004 Er vel ikke rart dere ikke får tak i det... Ser jo helt for j***** ut :o
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2004 Er vel ikke rart dere ikke får tak i det... Ser jo helt for j***** ut :o konstruktivt....
Gjest lilletroll Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Sydvest er superstilig :-) Jeg så at de hadde det på en sportsbutikk i sommer.....kanskje flere sportsbutikker har det?
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2004 .... Sol&Regn på Galleriet i Bergen' date='... [/quote'] har disse hjemmeside tro? kanskje de tar imot bestillinger?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 Sydvester får du kjøpt i nesten alle sportsbutikker eller butikker som selger Helly Hansen klær (større båtbutikker / marinaer for eksempel). Kanskje ikke så sexy, men du verden så praktisk!! Etter diverse sommere og høster med regnvær og båtliv har jeg utviklet et nært forhold til min sydvest!!
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2004 ja, har sett at selve sydvesten er lettere å få tak i, men hva med resten av utstyret da?
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2004 denne? var vel nesten det nærmeste jeg kom.... :-?
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #13 Skrevet 7. oktober 2004 Kan du ikke sende en mail til helly hansen og høre?
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. oktober 2004 da var det gjort!! sendte en bønn og en produktide om alt fra gjennomsiktige, mønstrede regnfrakker med tilhørende utstyr til, til andre artige muligheter. så får vi se om det er liv laga da.... har ikke helt troen der, men uten ett forsøk kommer man ihvertfall ingen vei.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #15 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg kjøpte min skotskrutete regnfrakk (Ja, den går til knærne og er av typen "oljeuhyre"... ) på Underground (den "hippe" bruktbutikken i Storgata, borte ved NAF-huset) for rundt fire år siden. Det kan hende at bruktbutikker av typen Grünerløkka-Fretex har sånt. Har i alle fall ikke sett det i vanlige butikker!
aline Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #16 Skrevet 7. oktober 2004 tenkte faktisk akkurat på det nå i lunsjen, at fretex eller underground kanskje har det. skal ta en tur å kikke i dag jeg!!
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #17 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har faktisk sett det en gang på den hippe Fretexbutikken på Løkka... Men det er lenge siden, sikkert et år. Likevel, kan være verdt å ta en titt. Eller hva med å kikke på noen kinky nettsider... Regntøy er jo en fetish for mange, kan være verdt et forsøk.
Nella Skrevet 7. oktober 2004 #19 Skrevet 7. oktober 2004 Var et innslag om regntøy på godmorgen norge i dag. Ligger vel på web-tv tenker jeg. Var litt trøtt og fikk ikke med meg hele saken. Men det var en representant fra HH der og de hadde endel og så har adidas samarbeida med noen (?) om noe regntøy, sydvest og en frakk var der ihvertfall og en hel haug med støvler var stilt ut der...
Gjest GreenSky Skrevet 7. oktober 2004 #20 Skrevet 7. oktober 2004 Men fant flere etter et søk på qxl...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå