Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg når man rundet 20. Lurer på hva som er vanlig, så i den ene gavetråden at de voksne fikk 50 gaver hver, men det kan jeg ikke tro er normalt. :sprettoy:

Anonymkode: a47ce...672

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får mellom 10 og 15. Får av nærmeste familie og noen venner.

Skrevet

15 - 20 stk kanskje, men mesteparten av det er nok felles til meg og mannen :)

Anonymkode: 115f5...a52

Skrevet

Jeg aner ikke, har ikke telt dem, vet heller ikke enda siden en del er hos mamma, skal dit å feire jul, har vell med 1 koffert++ med gaver, men det er til 1barn+4 voksne så kommer alt de tar med dit i tilegg. Har rett og slett ikke peiling. Men barna får alltid mest. :) selv gir jeg alt fra 1-4 gaver til vær voksen sønnen min får vell 6 gaver av meg tror jeg.

Telling er overhodet ikke min greie merker jeg. Er liksom ikke mengden gaver som teller for meg, blir glad for alle gaver jeg får. Tar det ikke som en selvfølge :)

Skrevet

Får ca ti kanskje? Har rundet 40 :). Da er 3 av dem fra min mor.

Men mannen min fikk 17 bare fra sine foreldre før (vi telte et år vi var ca 29, og han måtte sette foten kraftig ned), så det varierer nok.

Anonymkode: 97d8c...ee4

Skrevet

Jeg får 3, kanskje 4 om jeg er heldig :) 

Skrevet

Nå har jeg aldri telt, men kan aldri se for meg det er mer enn maks 10. 

Skrevet

Jeg får fire, pluss de jeg får fra arbeidsgiver og fagforeningen.

Anonymkode: 4d6de...854

Gjest Badebuksa
Skrevet

Jeg vet ikke, men gjetter minst 10 ;) Antakeligvis endel flere, men ikke 50!!! Det er latterlig.

Gjest Kattifnatten
Skrevet

Får ca. 10 gaver, hovedsakelig fra familie. Har en avtale med mine nærmeste venner om at vi heller finner på noe artig i lag rundt og legger litt penger i det, i stedet for gaver. 

Skrevet

I år tror jeg at jeg kommer til å få 7 stykker +/-, jeg er voksen, men har ikke kjæreste, så får bare gaver av min egen familie

Anonymkode: 99a6d...1b4

Skrevet

Jeg vil tro mellom 10-20, trodde det var færre men tok en liten titt i hva jeg faktisk hadde pakket ned, når jeg i tilegg vet det vil bli en god del fler så, tenker jeg min. 1 fra vær av de andre jeg skal feire jul med blir det noe sånt, men er nok 2-3 pakker fra vær.

Var en del jeg ikke tok med i beregningen, gaver fra venner, og fra xsvigermor/xsvigerfar, og faktisk fra xsviersøster+samboer, den hadde jeg ikke sett komme, rekker ikke kjøpe til de, men til vennene rakk jeg da de sa fra at de kom i går med gave og sentrene hadde søndagsåpent.

Tror jeg får mer gaver i år enn noengang før faktisk :P

Skrevet

Jeg har ikke så stor omgangskrets, er ikke så sosial osv så gavene har blitt veldig mye færre på få år. Jeg får nå ca 5 gaver, mens min søster får 20-30 😂 hun er bare 1 år yngre, er sosial med familien og venner, har bedre råd enn meg osv

vi har flyttet vekk fra familien også, så er vanskelig å holde kontakten som før. 

Anonymkode: a39e0...492

Skrevet

Mellom 20 til 30.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg og mannen får nesten bare fellesgaver, vi får vel ca 10-15 til sammen. 

Skrevet

6-7 gaver som pakkes opp på julaften. Det blir fra den nærmeste familien og barndomsvenner.

Jeg og de vennene jeg har fått som voksen har ikke noen tradisjon på å gi hverandre ordentlige gaver, men det vanker gjerne en oppmerksomhet rundt juletid likevel. Gjerne noe spiselig!

Gjest Faerunpedia
Skrevet

2, fra moren min og kjæresten. Har sluttet å gi til venner og søsken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...