AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Jeg har truffet en mann jeg synes virker veldig snill og hyggelig, kjekk er han også, men han virker også ganske sjenert. Jeg har lyst til å bli kjent med ham, men jeg er ikke så god til å ta initiativ, blir så feig og tør ikke. Men hvis jeg skal finne ut om denne mannen er noe for meg, så må jeg nok gjøre det. Det er selvfølgelig forskjellig fra person til, men har dere noen tips om hvordan jeg ikke bør gjøre det eller hva som er bedre? Hvordan liker dere som er sjenert å bli kontaktet? Jeg har bare truffet ham noen få ganger, så jeg kjenner ham ikke egentlig. Har ham på Facebook, men synes ikke at jeg kjenner ham godt nok til å sende melding, det hadde bare virka rart. Det er ganske uforutsigbart når jeg treffer ham. Anonymkode: b6861...0ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Som sjenert person vil jeg si at å sende en melding er det beste... Anonymkode: faf74...c1c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sjenert person vil jeg si at å sende en melding er det beste... Anonymkode: faf74...c1c Hadde du syntes det var rart eller creepy på noen måte hvis du fikk melding fra ei som du ikke hadde truffet så mange ganger, men dere har noen felles venner? Anonymkode: b6861...0ce
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Nei det er ikke rart eller creepy, det er hyggelig, og sånn man blir kjent med folk Anonymkode: dd585...d75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå