Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå
Skrevet

Ja, oversriften sa vel det meste. Jeg har hete drømmer om typen til venninda mi. Han er innmari sexy, ja. Men jeg har jo kjæreste. Jeg kan ikke la være å kikke litt på ham etter disse drømmene.

Er jeg forelska eller? :veldigsur:

Jeg vil ikke være det! Men han er jo så kjekk! Og jeg er veldig glad i venninda mi. Men det er så slitsomt å ha det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke forelsket, du er kåt.

Du nevner bare hvor sexy han er, ikke noe om HVORDAN han er. Hold ham i fantasiene, men ikke forsøk å gjøre dem til virkelighet.

Skrevet

Sex-drømmer behøver ikke ha noen rot i den praktiske vikeligheten - og ikke legg mer i det enn at det var et par rare drømmer og hold deg unna!

Gjest Anonymous
Skrevet

Du burde virkelig prøve å ikke tenke på han på den måten!!!! Hvis du bryr deg om venninna di så hold deg unna han. Ingenting er mer sårende enn noe sånt noe.

Skrevet
Du burde virkelig prøve å ikke tenke på han på den måten!!!! Hvis du bryr deg om venninna di så hold deg unna han. Ingenting er mer sårende enn noe sånt noe.

:Nikke:

Skrevet

Drømmer får du ikke gjort så mye med, bare se å hold fingra av fatet.

Gjest Fortsatt anonym
Skrevet

Dere har rett, alle sammen... Når jeg leste innlegget mitt på trykk, så det ut som en kåt fjortis hadde skrevet det :cry:

Det er bare dumme fantasier.

Gjest Anonymous
Skrevet

men i alle dager :o - Du kan da ikke styre drømmene dine :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nok bare drømmer, ikke legg noe i det! Jeg har drømt om alleslags menn, fra Harrison Ford til sjefen min. Og da snakker jeg med klærne av og het sex på bilpanser og slikt! :ler:

Men ville aldri gjort det i virkeligheten, ei heller er jeg særlig klar for hverken harrison ford eller sjefen min, så legger ikke noe i det. :) Vil bare ha mannen min jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...