Gå til innhold

Prostata orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen menn som får til orgasme av prostata stimulering uten å berøre penis?

Eller noen kvinner som har vært med menn som får til dette?

Ser digg ut:-)

F.eks slik: redtube.com/1039747

Anonymkode: 4b6ed...57a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Hei! Jeg får til prostataorgasme, uten å røre penis. Det er helt vanvittig følelse og utrolig digg å langvarig og helt annerledes orgasme.

Prostataorgasme gjør også at jeg får flere orgasmer raskt etter hverandre uten å bli slapp eller utslått i mellom hver orgasme.

Prostataorgasme gir sex en helt ny dimensjon og at gutter/menn kan holde på lenge å ha helt syykt deilig opplevelse og syykt sterke orgasmer ☺

Skrevet

Hvordan får du til dette da?

Skrevet

Ja det får jeg, men orgasmen min blir enda sterkere når kuken også blir berørt. 

Skrevet

Det er mange måter å få en lignende orgasme på. Man trenger ikke stikke noe oppi rumpa, men klart det er visse punkter som som er mer følsomme. 

Derfor synes jeg ofte vanlig sex blir kjedelig, og synes det gjerne er synd at man ikke kan utforske andre ting. Men nei, vi menn skal ikke ha en så stor nytelse. Det er en grunn til at dama skrur av lyset, slik at hun ikke ser at vi menn nyter det.

Anonymkode: 3ba86...274

Skrevet

Ingen kvinner som har noe å tilføye her?

TS

Gjest lipgloss
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange måter å få en lignende orgasme på. Man trenger ikke stikke noe oppi rumpa, men klart det er visse punkter som som er mer følsomme. 

Derfor synes jeg ofte vanlig sex blir kjedelig, og synes det gjerne er synd at man ikke kan utforske andre ting. Men nei, vi menn skal ikke ha en så stor nytelse. Det er en grunn til at dama skrur av lyset, slik at hun ikke ser at vi menn nyter det.

Anonymkode: 3ba86...274

hæææ 😮😮😮

Skrevet

Det her ble jeg også nysgjerrig på. Ingen damer  som har  tips på hvordan  dette gjøres? 

Anonymkode: 8425a...743

Gjest 100%naturlig
Skrevet (endret)
Den 12/23/2015 at 12.40, AnonymBruker skrev:

Det her ble jeg også nysgjerrig på. Ingen damer  som har  tips på hvordan  dette gjøres? 

Anonymkode: 8425a...743

Se på video-snutten, der både ser du hvordan det gjøres og hvordan orgasmen blir, han får to orgasmer i løpet av ca to minutter. Det er syykt deilig opplevelse å gir kraftig sædsprut også. Bare forklar eller vis videoklippet til dama å be henne gjøre det sånn:-).

Endret av 100%naturlig
Skrevet

Ja har fått det til noen ganger, men tar veldig lang tid. Utrolig deilige orgasmer :)

Skrevet

Som kvinne tente dette meg noe sinnsykt! Måå få lov til å prøve dette på mannen :) Må se på klippet om og om igjen... 

Anonymkode: b488a...645

• Liker 1
Skrevet
Den 24. desember 2015 at 23.44, AnonymBruker skrev:

Som kvinne tente dette meg noe sinnsykt! Måå få lov til å prøve dette på mannen :) Må se på klippet om og om igjen... 

Anonymkode: b488a...645

Bra det er flere som tenner på dette.

Må gi en rapport på hvordan dette gikk da:-)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...