AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Set noen tråder om kvinner som mistenker at mannen er jomfru eller nestenjomfru. Selv bor jeg i et kollektiv med to kompiser, vi er 21 og jeg vet at de to ikke er jomfruer. Han ene debuterte da han var 13 og har ligget med en drøss damer og begge har hatt regelmessig sex i mange år. Men hver gang når det kommer til å ta intiativ til å ha sex eller kline med en nye jenter så er de rimelig feige, det er jenta som må ta initiativ. Det siste blir i enkelte tråder tolket som om mannen er jomfru. Men er kompisene mine så unormale, eller er det ikke så uvanlig at menn er litt sjenert når det kommer til å ta initiativ uten alkohol? Synes ikke det er så unaturlig å være feig, det er jo mange jenter som er det også, det er jo ikke sånn at ting faller naturlig bare man er mann. Forstår at jenter liker at mannen tar intiativ, men er det uvanlig at mannen(gjerne når han er så ung som 21) er sjenert selv om han har hatt en del sex og har helt greie sengeferdigheter? Anonymkode: 75aab...d74
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Haha fikk litt følelsen av at du egentlig skriver om deg selv Jeg personlig takler ikke menn som ikke kan ta litt styringa når det gjelder klining og sex, da ender de opp i vennesonen ganske kjapt. Syntes det høres litt rart ut at de har hatt så mye damer også tør de ikke ta initiativ til å kysse engang.. Men heldigvis er ikke alle som meg, så er jo sikkert mange jenter som liker å ta første move. Anonymkode: c4f54...2c2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 Mange menn i dag er utrolig nervøse. Fordi alt kan ble tolket som overgrep om mannen gjør noe feil. Derfor er min vennegjeng veldig tilbakeholdene. Anonymkode: 0fbd4...bd2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 Det er vanlig med nervøse menn ja, og menn som faktisk er gentlemen og ikke kaster seg over jenta eller sweettalker hun med overdrevne løgner fra første sekund for å komme i buksene hennes raskest mulig som enkelte respektløse griser gjør. Anonymkode: 75598...5b3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 Jeg føler ikke menn er dårlig på å ta initiativ til kyssing og sex, invitere til dating derimot suger "dere" på! min første date sa "skulle ikke du teste armkroken da?" Så klinte han til etterhvert. mine to siste dater har vært veldig ivrige til å fortelle at det skjer noe i buksa:P likte min første date best kan du si, han var litt mer diskré i fremgangsmåten sin. Anonymkode: 48e6e...f0d 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 Ikke unormalt at menn er sjenerte, men jeg tror det er ganske uvanlig at sjenerte menn har "en drøss damer og regelmessig sex". Anonymkode: 7fc1d...3d9 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #7 Skrevet 22. desember 2015 Den 12/21/2015 at 6.10, AnonymBruker skrev: Haha fikk litt følelsen av at du egentlig skriver om deg selv Jeg personlig takler ikke menn som ikke kan ta litt styringa når det gjelder klining og sex, da ender de opp i vennesonen ganske kjapt. Syntes det høres litt rart ut at de har hatt så mye damer også tør de ikke ta initiativ til å kysse engang.. Men heldigvis er ikke alle som meg, så er jo sikkert mange jenter som liker å ta første move. Anonymkode: c4f54...2c2 Egentlig ikke meg jeg skrev om og jeg lurte jo egentlig ikke på om jenter likte slike menn, jeg lurte på hvor uvanlig det er. Den 12/21/2015 at 8.18, AnonymBruker skrev: Mange menn i dag er utrolig nervøse. Fordi alt kan ble tolket som overgrep om mannen gjør noe feil. Derfor er min vennegjeng veldig tilbakeholdene. Anonymkode: 0fbd4...bd2 Nei, tviler på at de tror de blir oppfattet som overgripere, de er bare sjenerte. Den 12/21/2015 at 13.47, AnonymBruker skrev: Jeg føler ikke menn er dårlig på å ta initiativ til kyssing og sex, invitere til dating derimot suger "dere" på! min første date sa "skulle ikke du teste armkroken da?" Så klinte han til etterhvert. mine to siste dater har vært veldig ivrige til å fortelle at det skjer noe i buksa:P likte min første date best kan du si, han var litt mer diskré i fremgangsmåten sin. Anonymkode: 48e6e...f0d Tror ingen av de jeg bor med har spurt noen jenter på date, men så har de ikke lyst på kjæreste heller. Den 12/21/2015 at 14.14, AnonymBruker skrev: Ikke unormalt at menn er sjenerte, men jeg tror det er ganske uvanlig at sjenerte menn har "en drøss damer og regelmessig sex". Anonymkode: 7fc1d...3d9 Det tenkte jeg også altså at det er litt spesielt at de fortsatt er sjenerte, men samtidig så ser jeg en god del slike menn. TS Anonymkode: 75aab...d74
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #8 Skrevet 22. desember 2015 Den 21.12.2015 at 5.31, AnonymBruker skrev: Men er kompisene mine så unormale, eller er det ikke så uvanlig at menn er litt sjenert når det kommer til å ta initiativ uten alkohol? Synes ikke det er så unaturlig å være feig, det er jo mange jenter som er det også, det er jo ikke sånn at ting faller naturlig bare man er mann. Anonymkode: 75aab...d74 Det er normalt å være sjenert og kvie seg for å ta initiativ fordi man er redd for avvisning. Det er unormalt å være sjenert og kvie seg for å ta initiativ og samtidig ha hatt "drøssevis" med sexpartnere. Det skal mye til at en jente byr seg frem for en gutt - det er få menn som er så attraktive at de bare kan sitte og vente på at kvinnene kommer til dem (nesten bare kjendiser eller ekstremt kjekke menn i den kategorien). Og selv menn som har penger, utseende med seg osv. tar som regel initiativ overfor kvinner, og blir av og til avvist. Menn som hevder at alle kvinner kommer til dem er som regel ikke oppriktige. Menn som genuint har draget kan tilstå at de ikke får alle og enhver - fordi de vet det er idioti å påstå det. Anonymkode: 9272b...b01
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #9 Skrevet 22. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt å være sjenert og kvie seg for å ta initiativ fordi man er redd for avvisning. Det er unormalt å være sjenert og kvie seg for å ta initiativ og samtidig ha hatt "drøssevis" med sexpartnere. Det skal mye til at en jente byr seg frem for en gutt - det er få menn som er så attraktive at de bare kan sitte og vente på at kvinnene kommer til dem (nesten bare kjendiser eller ekstremt kjekke menn i den kategorien). Og selv menn som har penger, utseende med seg osv. tar som regel initiativ overfor kvinner, og blir av og til avvist. Menn som hevder at alle kvinner kommer til dem er som regel ikke oppriktige. Menn som genuint har draget kan tilstå at de ikke får alle og enhver - fordi de vet det er idioti å påstå det. Anonymkode: 9272b...b01 Er vel subjektiv hva man legger i "drøssevis" med sexpartnere, men han ene har sikkert over 25 sexpartnere, synes det er en del når man er 21 og i hvert fall mer enn at få antall sexpartnere skal gjøre han sjenert. Altså de ligger ikke med de peneste jentene, det er jenter med helt vanlig utseende. De fleste jentene de har ligget med og som har tatt intiativ er jenter i omgangskretsen, er sikkert lavere terskel for jenter å prøve seg i de situasjonene for jeg ser det i hvert fall rimelig ofte. TS Anonymkode: 75aab...d74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå