AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #1 Skrevet 21. desember 2015 Har datet en hyggelig fyr noen ganger. Vi møttes på nettet. Veldig bra kjemi og masse meldinger. Han var da helt ny på datingsiden. Mens vi har datet ser jeg at han er innom datingsiden og har gjort endringer i profilen sin. Dette har jeg selvfølgelig ikke kommentert. Sist gang vi møttes havnet vi i sengen. Og nå tenker jeg på om han bare er ute etter en ting? Han virker absolutt ikke sånn utifra hva vi har snakket om. Men hvis han virkelig liker meg hvorfor skal han da gjøre datingprofilen sin mer attraktiv for andre jenter? Noen tanker om dette? Anonymkode: 918fd...569
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #2 Skrevet 21. desember 2015 Hvis han driver å forbedrer dating profilen sin så er han fortsatt på jakt. Jeg ville fadet han ut, eller konfrontert han med at du har sett han har oppgradert profilen sin og spurt om han fortsatt vil være på datingmarkedet eller om han ser for seg å bli eksklusiv med deg. (mest sannsynlig vil han ikke det) Anonymkode: b3c92...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #3 Skrevet 21. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har datet en hyggelig fyr noen ganger. Vi møttes på nettet. Veldig bra kjemi og masse meldinger. Han var da helt ny på datingsiden. Mens vi har datet ser jeg at han er innom datingsiden og har gjort endringer i profilen sin. Dette har jeg selvfølgelig ikke kommentert. Sist gang vi møttes havnet vi i sengen. Og nå tenker jeg på om han bare er ute etter en ting? Han virker absolutt ikke sånn utifra hva vi har snakket om. Men hvis han virkelig liker meg hvorfor skal han da gjøre datingprofilen sin mer attraktiv for andre jenter? Noen tanker om dette? Anonymkode: 918fd...569 Fordi det er jo ikke sikkert det blir noe mellom dere to. Anonymkode: df75c...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #4 Skrevet 21. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er jo ikke sikkert det blir noe mellom dere to. Anonymkode: df75c...3f1 Om han er på leting etter noen andre samtidig som han dater henne sørger han jo for at det ikke blir noe mellom de to. Hva ER greia med å helgardere seg? Er det desperasjon som sørger for at noen må ha flere damer på en gang? Anonymkode: 17b3a...e5c
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #5 Skrevet 21. desember 2015 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om han er på leting etter noen andre samtidig som han dater henne sørger han jo for at det ikke blir noe mellom de to. Hva ER greia med å helgardere seg? Er det desperasjon som sørger for at noen må ha flere damer på en gang? Anonymkode: 17b3a...e5c Eh, nei. Veldig vanlig å ha flere baller i lufta. Ikke bare blant menn, faktisk enda vanligere blant kvinner. Anonymkode: df75c...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #6 Skrevet 21. desember 2015 TS her. Takk for svar. Jeg tenker jo at han ikke kan være sikker på hva han vil med meg sånn som det er nå. Men jeg liker han virkelig og ønsker jo å se om jeg kan utvikle følelser for han. Og personlig oppdaterer jeg ikke datingprofilen min eller sender meldinger med andre for øyeblikket. Så det burde kanskje si meg at jeg ønsker dette mer enn han.... Anonymkode: 918fd...569
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #7 Skrevet 21. desember 2015 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Veldig vanlig å ha flere baller i lufta. Ikke bare blant menn, faktisk enda vanligere blant kvinner. Anonymkode: df75c...3f1 Tror jeg ikke noe på. Jeg har blitt sjokkert når en vennindes venninde fortalte hun datet flere på likt. Ingen av mine venninder har gjort det og mitt inntrykk og personlig erfaring er at kvinner er veldig dedikert til den de dater eller har et godt øye for, og også bruker lang tid på å bearbeide et eventuell brudd/dumping eller jobbe med seg selv til å bli en bedre versjon mellom datene hun treffer. Min observasjon og erfaring med menn er at de ikke har noe problem med å holde på med flere , og gjerne gi alle de samme komplimentene og fremtidsplanene og forhåpningene. Anonymkode: b3c92...0a1 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #8 Skrevet 21. desember 2015 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror jeg ikke noe på. Jeg har blitt sjokkert når en vennindes venninde fortalte hun datet flere på likt. Ingen av mine venninder har gjort det og mitt inntrykk og personlig erfaring er at kvinner er veldig dedikert til den de dater eller har et godt øye for, og også bruker lang tid på å bearbeide et eventuell brudd/dumping eller jobbe med seg selv til å bli en bedre versjon mellom datene hun treffer. Min observasjon og erfaring med menn er at de ikke har noe problem med å holde på med flere , og gjerne gi alle de samme komplimentene og fremtidsplanene og forhåpningene. Anonymkode: b3c92...0a1 BS. Jenter dobbeldater mer. Fordi de kan. Får match med flere titalls hver dag. Anonymkode: df75c...3f1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Skrevet 21. desember 2015 1 time siden, AnonymBruker skrev: BS. Jenter dobbeldater mer. Fordi de kan. Får match med flere titalls hver dag. Anonymkode: df75c...3f1 Jeg har aldri hørt og sett at mine venninner har dobbeltdatet. Hat rett og slett ikke slike venninner. Men vi har alle opplevd å date menn som tydeligvis dater andre også. Anonymkode: b0aa1...3a6 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #10 Skrevet 21. desember 2015 4 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Jenter dobbeldater mer. Fordi de kan. Får match med flere titalls hver dag. Anonymkode: df75c...3f1 Nei. Vet ikke hva slags miljø du tilhører, men jeg kjenner ingen som dobbeltdater, og jeg har aldri gjort det selv heller. Selv om jeg kan. Å matche med noen på Tinder er ikke det samme som å date vet du. Jeg matcher med flere hver dag, men har bare datet tre av dem det siste året. Og IKKE samtidig for å si det sånn. Anonymkode: 17b3a...e5c 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Skrevet 21. desember 2015 5 timer siden, AnonymBruker skrev: BS. Jenter dobbeldater mer. Fordi de kan. Får match med flere titalls hver dag. Anonymkode: df75c...3f1 At man får titalls matcher hver dag på Tinder eller hvor faen du snakker om trenger ikke bety at man dater alle sammen eller flere av de. Snarere betyr det nok heller at man bruker for mye tid på appen og derfor får mange treff. En som bruker så mye tid på appen har nok ikke engang tid til å gå på ekte dates. Anonymkode: b3c92...0a1 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #12 Skrevet 22. desember 2015 Den 21.12.2015 at 4.32, AnonymBruker skrev: Tror jeg ikke noe på. Jeg har blitt sjokkert når en vennindes venninde fortalte hun datet flere på likt. Ingen av mine venninder har gjort det og mitt inntrykk og personlig erfaring er at kvinner er veldig dedikert til den de dater eller har et godt øye for, og også bruker lang tid på å bearbeide et eventuell brudd/dumping eller jobbe med seg selv til å bli en bedre versjon mellom datene hun treffer. Min observasjon og erfaring med menn er at de ikke har noe problem med å holde på med flere , og gjerne gi alle de samme komplimentene og fremtidsplanene og forhåpningene. Anonymkode: b3c92...0a1 "Dater" som i å avtale flere dates er jo ikke uvanlig. Jeg har tatt en drink med en fyr tirsdag og en annen fredag. Det er selvsagt ikke normen, fordi det er sjelden jeg faktisk treffer en mann jeg finner interessant, men det har skjedd. Det blir derimot bare med de to datene og går ikke lenger enn det - ved slutten av uken vet jeg om jeg liker den ene bedre enn den andre. Og jeg ligger selvsagt ikke med flere om hverandre. Men det handler jo om flere ting - at kvinner er (biologisk) mer selektive samt monogamiorientert. Og det er velkjent at menn ikke sier nei takk om noen byr seg frem. Menn flest gir heller ikke diverse kvinner genuine forhåpninger for de er ikke bevisst ute etter å skape drama. Forhåpningene danner kvinner seg ofte selv, alt menn trenger er å ikke stikke hull på boblen. TS - Her har du tross alt gått hen og hatt sex med ham uten å vite om dere er eksklusive, samt rett etter at du har fått et tegn på at han kanskje ikke er seriøst interessert. Da har du egentlig etablert dette som noe litt "casual". Jeg ville pratet med ham så snart som mulig. Anonymkode: 86136...00d
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2015 #13 Skrevet 23. desember 2015 TS her. Han avsluttet datingen med meg så det var rett å tro at han var på utkikk etter noen bedre. Er så lei av nettdating og alt dette jaget om å hele tiden finne en bedre. Anonymkode: 918fd...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå