Gå til innhold

utnyttelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvorfor skal så mange gutter utnytte jenter? jeg skjønner ikke det, hvorfor er det sånn? det er jo så styggt gjort også respektløst......

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan man utnytte jenter? Tenker du økonomisk?

Skrevet

Fordi det er deilig å pule, vel.

Anonymkode: 6e167...b91

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, coryyyee skrev:

seksuelt

Er det du prøver å si at kvinner bytter sex mot forhold og at de ikke alt får forhold? Altså at kvinner prostituerer seg for å få forhold, men at menn ikke alltid betaler med forhold?

Jeg var av den oppfatning at sex var gjensidig fordelaktig og ikke at det var forventninger knyttet til det. Kanskje flere menn av meg har misforstått at sex er en transaksjon der de er forventet å gi noe i gjengjeldelse? 

Hvor lenge må jeg være i forhold med noen etter sex? En dag? En uke? Hvordan funker det? 

Skrevet

Fordi de er idioti og egoistiske og har null forståelse eller empati rundt at de kan ødelegge en kvinne mentalt og emosjonelt for livet ved å lyve og dobbeltspille på den måten de gjør. Burde bures inne! 

Anonymkode: 82c68...0de

• Liker 3
Skrevet

er det faen meg mulig? 

Skrevet

Om du ikke vil bli utnyttet så er det vel bare å knipe igjen de første ukene/månedene. Er ikke det elementærkunnskap?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, QuestionEverything skrev:

Om du ikke vil bli utnyttet så er det vel bare å knipe igjen de første ukene/månedene. Er ikke det elementærkunnskap?

Det er moral og holdning som er problemet her, ikke at kvinner har sex "for tidlig". Det er mennene som må skjerpe seg rett og slett.
Blir artig når dere får døtre og vet innerst inne at alle guttene hun dater i tenårene og tyve,tredve årene egentlig ikke elsker hun men bare vil ha fitta hennes! Da kan dere takke dere selv som har vært med på å forme en slik kultur og moral blandt deres medbrødre og etterkommere.

• Liker 3
Skrevet

Hm jeg vet ikke jeg. Ikke alle som er interessert i forhold da. Noen tenker mer på hva de kan gjøre utav livet sitt. Det er jo dritkjedelig med de fleste etter en 8-9 mnd. Mm driiiiiiiiiiiit kjedelig. Er noen man er glad i, men er mye kjedelig. Dessuten hvis man oppfører seg som en dritt så får man bare takke seg selv om man angrer senere. Men nå har jeg kun vært sammen med til dels meget tragiske skapninger da, så hva vet jeg.

Anonymkode: f4cbb...aab

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er moral og holdning som er problemet her, ikke at kvinner har sex "for tidlig". Det er mennene som må skjerpe seg rett og slett.
Blir artig når dere får døtre og vet innerst inne at alle guttene hun dater i tenårene og tyve,tredve årene egentlig ikke elsker hun men bare vil ha fitta hennes! Da kan dere takke dere selv som har vært med på å forme en slik kultur og moral blandt deres medbrødre og etterkommere.

Men kulturen får dere ikke gjort noe med, så det er ingen vits i å skylle på den. Ta litt ansvar selv.

• Liker 1
Skrevet

hvorfor?
fordi dere kvinner ignorerer de snille, gode mennene som er 100% trofaste og i stedet kaster trusene etter mennene dere vet ikke er bra for dere.

if you play with fire, you're gonna get burned,

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, QuestionEverything skrev:

Men kulturen får dere ikke gjort noe med, så det er ingen vits i å skylle på den. Ta litt ansvar selv.

Det er jo dere menn som former den negativt på dette feltet i form av at DERE ikke tar ansvar, så ta ansvar sjæl. Som man sår må man høste.

• Liker 1
Skrevet

Det finnes utrolig mange menn som rett og slett ikke er levedyktig i dagens samfunn. Trist å si sannheten, da jeg mener at mennesker er fine på ulike måter og at alle har noe bra. Men det er utrolig mye sexifisering ute i samfunnet, og nedlatende prat om kvinner generellt, og kulturer som undertrykker kvinner.. en horde av mannfolk som ikke burde vært i live. Kvinner er også veldig dårlig til å velge de "snille" mannfolkene, da kvinner ofte velger rovdyrene, altså de værste playerene av menn når det kommer til sex. Så det er en god del kvinner som absolutt er en del av problemet her også. 

Er bare så glad jeg ikke er sånn selv. Har litt selvrespekt og er bare sammen med mennesker som har noe godt å gi fra seg slik som jeg har. Det kommer man langt med.

Anonymkode: 90029...e33

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, herremann skrev:

hvorfor?
fordi dere kvinner ignorerer de snille, gode mennene som er 100% trofaste og i stedet kaster trusene etter mennene dere vet ikke er bra for dere.

if you play with fire, you're gonna get burned,

Dette er 100% sant. Jeg er en sånn typisk player, og damene faller for meg gang på gang selv om jeg KUN er ute etter å ha sex med henne. Syns faktigst synd i de guttene som faktigst er seriøse og er ute etter forhold, men som damene går glatt forbi. Damer er sin værste fiende når de klager på menn som er playere. Men for min del sier jeg takk og amen:fnise:

Anonymkode: bcd4f...dea

• Liker 1
Skrevet
Den 21.12.2015 at 3.02, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal menn skjerpe seg? Det er kvinner som ligger rundt med alle bad-boys de finner. Og ikke klarer å gå en eneste uke uten å ha sex med minst én pulekompis. 

Hva om dere jenter tar litt ansvar for deres egen hore-oppførsel. 

Anonymkode: 0db6b...134

• Liker 2
Skrevet
Den 20.12.2015 at 0.50, coryyyee skrev:

hvorfor skal så mange gutter utnytte jenter? jeg skjønner ikke det, hvorfor er det sånn? det er jo så styggt gjort også respektløst......

Gutter utnytter jenter fordi de kan. Av en eller annen grunn får de det til. Dere er en kilde til se som gutter ønsker seg. Mange gutter bryr seg mer om seg selv enn om deg så lenge de får det de vil ha. 

Spørsmålet mitt er hvorfor dere lar dere utnytte ? De guttene som virkelig liker deg, venter gjerne lenge selv om du har lukket igjen "godteposen". Jenter, ha litt selv respekt, slutt å gi dere hen så fort.

Skrevet

Sist jeg sjekket var sex noe man delte, og begge fikk nytelse av - ikke noe kun jeg 'tjente' på.

• Liker 1
Skrevet
Den 20.12.2015 at 0.50, coryyyee skrev:

- Fordi mange kvinner ikke sier klart ifra hva de faktisk vil ha?

- Fordi mange kvinner har sex med en fyr og bare forventer at det går i den retningen hun selv vil?

Jeg synes ikke mer synd på jenter som har sex med menn som ikke vil ha et forhold med dem, enn jeg synes på gutter som spanderer på og er emosjonell støttespiller til en kvinne som ikke egentlig vil ha dem. 

Anonymkode: 1e5ab...bb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...