AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #1 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg har to venninner, som jeg er veldig glade i, men som jeg ikke helt forstår meg på. Ok, la oss kalle venninnene mine for A og B. Både A og B har hatt en rekke mannlige kjærester tidligere, spesielt B. A har hatt problemer med å slå seg til ro, da hun alltid har funnet feil med ekskjærestene sine. A og B er nære venninner. De henger sammen hver dag, og da mener jeg hver dag. De sover sammen, trener sammen, spiser sammen, gjør alt sammen. A nesten forguder B, og hun har henne som skjermsparer på tlf, bakgrunnsbilde på Facebook, legger hele tiden ut bilder av de to sammen med søte dikt under på sosiale medier, og til jul ga A en adventskalender bestående av hjertesjokolader med dikt og bilder av de to sammen til B. B ga ikke A noe kalender, men ble åpenbart rørt av gaven. Så her er mitt spørsmål, da jeg aldri tør å spørre dem om dette tilfelle jeg tråkker skikkelig i salaten; Er dette normalt blant bestevenninner? Vi er 27 år. Anonymkode: 4f55d...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #2 Del Skrevet 20. desember 2015 Nei, det er ikke normalt å sove sammen. Og A virker nesten forelsket i B. Skaplesbe? Men den tanken har vel slått deg også. Anonymkode: 89a28...c91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettyreckless Skrevet 20. desember 2015 #3 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Følger denne tråden!! Lurer på andre sitt synspunkt rundt dette?? Endret 14. mars 2016 av prettyreckless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #4 Del Skrevet 20. desember 2015 Tja. Jeg har møtt folk som virkelig uttrykker seg voldsomt, og det er helt normalt for dem og betyr ikke noe utover at "du er venninnen/vennen min og jeg er glad i deg," så det kan jo bare være det. Eventuelt kanskje at de finner trøst i at de er i samme båt mtp. kjærlighet? Men de kan jo for all del være forelsket også, i hverandre, uten at det har gått opp for dem. Men jaja, bra for dem det da:P Anonymkode: 9a191...682 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #5 Del Skrevet 20. desember 2015 Jeg og min bestevenninne er en del sammen, og kan vi ikke være sammen så snakker vi i tlf. og det kan bli maaange timer. alt fra 1-8 timer .Vi sover sammen vis vi er på hyttetur eller noe. Synes ikke det er rart. men hun sover jo til vanlig hjemme med mannen sin. og jeg hjemme hos meg. Kjøper gaver til hverandre vis det er noe som jeg ser som minner meg om henne og omvendt. Vi drar på turer sammen,drikker sammen,går tur gjør egentlig alt mulig sammen. Er 25. Anonymkode: 7d843...9bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #6 Del Skrevet 20. desember 2015 Ja jeg vet om mange tenåringer og i starten av 20 årene som er sånn. En på 25 også prøvde å være sånn med meg men jeg syns det ble for slitsomt Anonymkode: 33b24...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2015 #7 Del Skrevet 20. desember 2015 Det heter besties Anonymkode: 33b24...d3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prettyreckless Skrevet 20. desember 2015 #8 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) Mhm, skjønner. Men går utifra dere andre er hetro.. Endret 14. mars 2016 av prettyreckless Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #9 Del Skrevet 21. desember 2015 Høres mye likt ut som meg og min venninne da vi var i tenårene. Det gikk over vi er forresten hetro begge to. Anonymkode: a92c0...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #10 Del Skrevet 21. desember 2015 Jeg har også ett par sånne venninner i min vennegjeng. De er sammen hver bidige dag uken igjennom. Men, forskjellen er at mine venninner er i 40-årene Synes det er snodig så det holder, men har ikke turt å kommentere det enda. Det har blitt sånn at hvis jeg skal treffe en av de, så er det en selvfølge at hun andre er der. Litt sånn ta to, betal for en. Anonymkode: 07751...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2015 #11 Del Skrevet 21. desember 2015 det er ikke normalt i deres alder. Anonymkode: d7544...99b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 21. desember 2015 #12 Del Skrevet 21. desember 2015 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har to venninner, som jeg er veldig glade i, men som jeg ikke helt forstår meg på. Ok, la oss kalle venninnene mine for A og B. Både A og B har hatt en rekke mannlige kjærester tidligere, spesielt B. A har hatt problemer med å slå seg til ro, da hun alltid har funnet feil med ekskjærestene sine. A og B er nære venninner. De henger sammen hver dag, og da mener jeg hver dag. De sover sammen, trener sammen, spiser sammen, gjør alt sammen. A nesten forguder B, og hun har henne som skjermsparer på tlf, bakgrunnsbilde på Facebook, legger hele tiden ut bilder av de to sammen med søte dikt under på sosiale medier, og til jul ga A en adventskalender bestående av hjertesjokolader med dikt og bilder av de to sammen til B. B ga ikke A noe kalender, men ble åpenbart rørt av gaven. Så her er mitt spørsmål, da jeg aldri tør å spørre dem om dette tilfelle jeg tråkker skikkelig i salaten; Er dette normalt blant bestevenninner? Vi er 27 år. Anonymkode: 4f55d...42f Vet ikke om det er så normalt akkurat,for å sove sammen? Det er jo litt "rart"da.Men du skriver at du er god venninne med dem,så de vil vel fortelle deg om det er noen romantiske følelser der.Kanskje ikke nå,men etterhvert når det føles naturlig. Kan jo være at de finner ut av ting og ikke vil involvere noen før de er sikre.Hvis det er noe mer enn vennskap. Ikke godt å si,men syns jo det er påfallende at de er SÅ knyttet som "bare"gode venninner :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taklampe Skrevet 21. desember 2015 #13 Del Skrevet 21. desember 2015 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er ikke normalt å sove sammen. Og A virker nesten forelsket i B. Skaplesbe? Men den tanken har vel slått deg også. Anonymkode: 89a28...c91 Ikke normalt å sove sammen?? Jeg overnatter hos mange av mine venninner. Er da helt normalt det. Men hadde aldri orket det hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2015 #14 Del Skrevet 22. desember 2015 11 timer siden, Taklampe skrev: Ikke normalt å sove sammen?? Jeg overnatter hos mange av mine venninner. Er da helt normalt det. Men hadde aldri orket det hver dag. De sover sammen hver natt. I A sin leilighet, enda B nettopp har kommet seg ut på boligmarkedet og kjøpt seg leilighet. De drar også på middager og ferier med hverandres familier. ts Anonymkode: 4f55d...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå