Philosophia Skrevet 6. oktober 2004 #1 Skrevet 6. oktober 2004 Noen som så episoen i går? Da var kjærestene til Carrie og Doug i virkeligheten med. Regner med at det var legen og negledesigneren?
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #2 Skrevet 6. oktober 2004 Fyttirakkern hvis det var negledesigneren... Jeg satt og tenkte 'as if!' når hun lekte interessert i fettberget.
Philosophia Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor skulle det være så rart? Hvem tror du det var?
Gjest gjest1 Skrevet 6. oktober 2004 #6 Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor skulle det være så rart? Hvem tror du det var? Fordi han er en uappettitelig, særdeles lite tiltrekkende blobb, og hun var en babe. Carry er ikke akkurat en blomst hun heller...
Amber Skrevet 6. oktober 2004 #8 Skrevet 6. oktober 2004 Carrie er en pen damen hun synes jeg! Hun har lagt seg ut i det siste fordi hun er gravid. Doug er jo ikke appetittelig da, men har er morsom! Hvor leste dere at ektefellene var med? Hadde ikke sett for meg det liksom :o
Gjest Revenka Skrevet 6. oktober 2004 #10 Skrevet 6. oktober 2004 De sa det da det begynte. Sjekket på imdb.com og mannen til Carrie var med, men det stod ikke hvilken rolle han hadde.
*Emma* Skrevet 6. oktober 2004 #11 Skrevet 6. oktober 2004 På www.tvtome.com Står det at legen var mannen til Leah Remini (Carrie) og Tina (negldesigneren) var forloveden til Kevin James (Doug)....de er vel kanskje gift etter det?! Hvis noen vil se selv eller lees mer er dette episode 14 i sesong 6 eller noe sånt...
Gjest pace Skrevet 6. oktober 2004 #12 Skrevet 6. oktober 2004 Doug er jo ikke appetittelig da, men har er morsom! Syns han har representerer dårlig humor jeg. Liker ikke kom-ned-til-mitt-nivå- humor. Er kanskje humor, men ikke god en spør du meg. Hva er poengene hans? Blir som om jeg skal le av folk som ikke er flinke. Hun virker ikke som hun syntes humoren hans er mye morsom heller, kona hans.
Amber Skrevet 6. oktober 2004 #13 Skrevet 6. oktober 2004 Du ler av ham fordi han dummer seg ut og kan være litt patetisk iblandt - ikke fordi han forteller gode vitser.
Gjest pace Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 Du ler av ham fordi han dummer seg ut og kan være litt patetisk iblandt - ikke fordi han forteller gode vitser. aha.. Men er det ikke litt dårlig vane å le av mennesker som ikke er så flinke da? Det er det samme med The Simpsons kanskje...
Donnie Darko Skrevet 6. oktober 2004 #15 Skrevet 6. oktober 2004 aha.. Men er det ikke litt dårlig vane å le av mennesker som ikke er så flinke da? Er det det samme med The Simpsons kanskje... Nå trår du på farlig grunn her.. Et negativt ord om Simpsons og du vil for min del ha satt deg selv i en bås det er meeeeget vanskelig å komme ut av. (Idiot båsen for folk som har dårlig humor)
Gjest pace Skrevet 6. oktober 2004 #16 Skrevet 6. oktober 2004 Nå trår du på farlig grunn her.. Et negativt ord om Simpsons og du vil for min del ha satt deg selv i en bås det er meeeeget vanskelig å komme ut av. (Idiot båsen for folk som har dårlig humor) Jeg ser på The Simpsons selv :oops: Men det var bruttern som dytta meg inni det *skylde på bruttern * Men jeg syntes nå den beste humoren er den som ingen tar skade av. Tror det er fullt mulig å lage like kjapp humor på den måten, eller tilnærmet.
Philosophia Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #17 Skrevet 6. oktober 2004 På www.tvtome.com Står det at legen var mannen til Leah Remini (Carrie) og Tina (negldesigneren) var forloveden til Kevin James (Doug)....de er vel kanskje gift etter det?! Hvis noen vil se selv eller lees mer er dette episode 14 i sesong 6 eller noe sånt... Takk! Det var det jeg tenkte.
Amber Skrevet 6. oktober 2004 #18 Skrevet 6. oktober 2004 aha.. Men er det ikke litt dårlig vane å le av mennesker som ikke er så flinke da? Det er det samme med The Simpsons kanskje... Ærlig talt, "dårlig vane"? Det er jo en komiserie for f... Det er meningen at vi skal le av det. :o Han er jo skuespiller, som spiller en rolle på TV...
Gjest pace Skrevet 6. oktober 2004 #19 Skrevet 6. oktober 2004 Det er meningen at vi skal le av det. :o Meh. Det er ivertfall alltid en mening bak latter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå